info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

وکیل مارا کیست؟

کمتر کسی به جز افرادی که در حال طی پروسه مهاجرت به استرالیا هستند، می داند که وکیل مارا کیست؟ در این مطلب قصد داریم به تفصیل به این موضوع بپردازیم. ابتدا لازم است به معرفی سازمان مارا پرداخته شود. سازمان مارا (MARA) که نام آن مخفف عبارت MIGRATION AGENTS REGISTRATION AUTHORITY بوده و یکی از ادارات زیر مجموعه وزارت مهاجرت و حفاظت مرزی استرالیاست، مرجعی جهت ثبت اطلاعات و مشخصات وکلای مهاجرت به استرالیا می باشد. بر این اساس، هر فردی که قصد داشته باشد به عنوان وکیل مهاجرت استرالیا مشغول به کار شود، باید در این سازمان ثبت و شماره MARA را دریافت کند. این سازمان هر 3 سال یکبار پروانه وکالت برای وکلا صادر می کند و تعداد نتایج مثبت در پرونده ها از معیارهای سنجش این سازمان برای تمدید پروانه وکالت آنان است. همچنین این سازمان مرجع ثبت رسیدگی به تخلفات وکلا نیز می باشد. در حقیقت وظیفه این سازمان این است که با نظارت دقیق بر وکلای مهاجرت به استرالیا، کمک کند که نیروهای کار جوان، قوی و متخصص که برای جامعه استرالیا بیشترین منفعت را ارائه می کنند، وارد این کشور شوند.



وکیل مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا

سازمان مارا در مرحله اول ارزیابی دقیقی از دانش، سوابق و مدارک وکلایی که درخواست ثبت در سامانه این سازمان را دارد، انجام می ‌دهد. سپس به صورت دوره ‌ای و موردی بر کار وکلای ثبت شده نظارت خواهد داشت. وکلای ثبت شده که بعنوان  وکیل مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا شناخته می شوند، موظف هستند که سالانه در دوره های آموزشی تعیین شده توسط این سازمان شرکت کرده و دانش خود را به روز کنند. سازمان MARA با حساسیت بالایی به شکایات احتمالی رسیده از طرف مشتریان وکلای مهاجرت رسیدگی می ‌کند و تنها اجازه فعالیت به وکلایی می ‌دهد که از شکایات احتمالی سربلند بیرون آمده و بتوانند اثبات کنند که از اعتماد موکلین خود سوء استفاده نکرده ‌اند.

مهاجرت و شروع زندگی در یک کشور تازه کاری پیچیده است. ترک کشور مبدا و دشواری‌ های شروع در یک کشور دیگر، عادت کردن و آشنا شدن با محیط جدید زندگی، پیدا کردن کار و به اصطلاح جا افتادن در کشور مقصد، از جمله چالش‌ های پیش روی علاقمندان مهاجرت است. البته باید فرآیندهای قانونی و حقوقی مهاجرت را هم به ای پیچیدگی ها اضافه کرد، به خصوص در مواردی که متقاضی مهاجرت از طریق روش ‌هایی چون سرمایه‌گذاری، کارآفرینی، و یا سایر ویزاهای تجاری قصد اخذ اقامت کشور مقصد را دارد. هر کشوری قوانین و شرایط خاصی دارد و استرالیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. از این رو مشتاقان مهاجرت به استرالیا از طرق مختلف به ویژه تحصیل در استرالیا و ویزای استارتاپ استرالیا، می توانند از خدمات موسسه پرگاس پارس استفاده نمایند تا مهاجرتی با کم ترین دغدغه را تجربه نمایند. این موسسه در زمینه مهاجرت به استرالیا، از همکاری چند وکیل مورد تایید اداره مهاجرت استرالیا بهره می برد.

 

 

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و اخذ وقت مشاوره جهت انواع ویزا و اقامت و ویزای استرالیا و سایر کشورها با شماره موسسه تماس حاصل فرمایید یا فرم مشاوره را پر فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • وکیل مارا کیست؟



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top