info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان

    1402/11/10 - 07:35:34
    بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان

    روانشناسی یکی از رشته های محبوب و بسیار پرکاربرد به ویژه در کشورهای پیشرفته دنیا به حساب می‌ آید. زیرا در این کشورها برای سلامت روح و روان انسان ها ارزش و جایگاه فراوانی قائل می شوند و به همین جهت فرهنگ مراجعه به روانشناسان نیز در چنین کشورهایی بیشتر جا افتاده است. امروزه رشته روانشناسی دارای گرایش های فوق‌ العاده متنوعی می باشد که وظایف متخصصان هر یک کاملاً تعریف شده و جداست. بسیاری از فارغ التحصیلان رشته روانشناسی در کشورمان به منظور برخورداری از شرایط کاری بهتر، درآمد بالاتر و همچنین ایجاد آینده ‌ای بهتر برای خود و خانواده شان به مهاجرت می‌اندیشند و در صدد اقدام برای اخذ اقامت کاری کشورهای دیگر هستند. پیش از هرگونه اقدام لازم است که این افراد شرایط خود را با شرایط کشورهای مختلف مقایسه نموده و بهترین کشور برای مهاجرت روانشناسان را که مناسب آنان می باشد انتخاب نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت معماران

    1402/11/07 - 07:35:05
    بهترین کشور برای مهاجرت معماران

    رشته معماری یکی از جذاب ترین رشته های مهندسی به شمار می رود که آن را می توان هم در زمره رشته های مهندسی و هم در زمره رشته های هنر طبقه بندی کرد. به طور کلی معماران علاوه بر هوش ذاتی به مانند مهندسان سایر رشته ها، از طبع لطیف و روحیه خاص هنرمندان نیز برخوردارند. در بسیاری از کشورها معماری از مشاغل بسیار پر درآمد محسوب می شود و مهندسان معمار از پرستیژ بسیار مناسبی هم برخوردارند. البته باید در نظر داشت که به علت رقابتی بودن این رشته در اکثر کشورهایی که این رشته در آن ها بازار کار مناسبی دارد، اصلا مهاجرت معماران به خارج از کشور پروسه ساده ای ندارد و فقط معماران بسیار درجه یک با رزومه کاری و تحصیلی قوی که کارشان در حد رقابت با معماران درجه یک بین المللی باشد این شانس را پیدا می کنند که به بازار کار معماری کشورهای درجه یک ورود پیدا کنند. در این مطلب قصد داریم بهترین کشور برای مهاجرت معماران در سال 2024 را معرفی نماییم. با ما همراه باشید.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه هلسینکی فنلاند

    1402/11/06 - 07:56:59
    دانشگاه هلسینکی فنلاند

    یکی از بهترین دانشگاه های کشور فنلاند که در رنکینگ های بین المللی دانشگاه های دنیا نیز همه ساله از رتبه خوبی برخوردار است، دانشگاه هلسینکی یا University of Helsinki می باشد که در زبان فنلانی Helsingin yliopisto نامیده می شود. این دانشگاه معتبر دولتی که در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار گرفته، ابتدا در سال 1640 در تورکو به عنوان آکادمی سلطنتی Åbo ذیل امپراتوری سوئد تاسیس شد و در سال 1828 در دوران تزار الکساندر اول به هلسینکی منتقل شد. این دانشگاه هم اکنون جزو 1 درصد دانشگاه های ممتاز جهان شناخته می شود. در ادامه به شرایط تحصیل در رشته های مختلف در دانشگاه هلسینکی فنلاند در سال 2024 اشاره می کنیم.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ملی فنی آتن یونان

    1402/11/05 - 21:22:14
    دانشگاه ملی فنی آتن یونان

    یکی از برترین دانشگاه های یونان، دانشگاه ملی فنی آتن یا National Technical University of Athens است که به دانشگاه پلی تکنیک آتن نیز معروف است. تاسیس این دانشگاه به سال 1837 میلادی بر می گردد که در ابتدا بعنوان یک مدرسه پاره وقت حرفه ای با نام مدرسه سلطنتی هنر راه اندازی شد. این دانشگاه هم اکنون برترین دانشگاه کشور یونان به حساب می آید. تعداد دانشجویان مقطع کارشناسی در این دانشگاه بیش از 8500 نفر و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی این دانشگاه بیش از1500 نفر است. همچنین در این دانشگاه بیش از 1350 نفر کادر آموزشی و اجرایی به خدمت مشغول هستند. در ادامه به معرفی شرایط تحصیل در دانشگاه ملی فنی آتن یونان خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه مک کواری استرالیا

    1402/11/04 - 07:19:24
    دانشگاه مک کواری استرالیا

    یکی از دانشگاه های خوب و معتبر کشور استرالیا دانشگاه مک کواری یا Macquarie University نام دارد که در شهر سیدنی در ایالت نیو ساوث ولز و به طور دقیق تر در حومه پارک مک کواری قرار دارد. تاسیس دانشگاه مک کواری استرالیا به سال 1964 میلادی باز می گردد. در حال حاضر این دانشگاه تحقیقاتی دولتی بیش از 44 هزار دانشجو دارد که نزدیک 34 هزار نفر از آنان در مقاطع کاردانی و کارشناسی، بیش از 8000 نفر از آنان در مقطع کارشناسی ارشد و الباقی در مقطع دکتری مشغول به تحصیل هستند. نزدیک به 9000 دانشجوی بین المللی نیز در مقاطع تحصیلی و رشته های مختلف به تحصیل در دانشگاه مک کواری مشغول هستند.در ادامه به معرفی این دانشگاه و شرایط تحصیل در آن در سال 2024 میلادی خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس برق

    1402/11/03 - 07:29:39
    بهترین کشور برای مهاجرت مهندس برق

    مهندسی برق از بهترین و پر طرفدار ترین رشته های فنی مهندسی در سراسر دنیا محسوب می شود. در کشور خودمان نیز اکثر افرادی که رتبه های برتر آزمون سراسری رشته ریاضی فیزیک را به خود اختصاص می دهند، مشتاق تحصیل در رشته مهندسی برق در برترین دانشگاه های کشور هستند. در میان فارغ التحصیلان این رشته نیز اشتیاق بالایی برای مهاجرت به کشورهای دیگر به ویژه کشورهای پیشرفته ی صنعتی دیده می شود که اغلب برای دستیابی به شرایط کاری مناسب تر و درآمد بالاتر و همچنین یک زندگی با کیفیت برای خود و خانواده شان به این کار دست می زنند. طبیعتاً شناخت بهترین کشور برای مهاجرت مهندس برق می تواند به این عزیزان کمک کند که با چشمی باز تر و آگاهانه تر مقصد مهاجرت کاری خود را انتخاب نمایند تا پایه های زندگی خود و خانواده شان را در خارج از کشور در کشوری مناسب تر و با شرایط کاری بهتری بنا نماید. از این رو قصد داریم به شرایط هر یک از گزینه های بهترین کشور برای مهاجرت مهندس برق در سال 2024 اشاره نماییم تا در حد امکان خود راهنمایی برای این عزیزان باشد.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه ارسطو تسالونیکی یونان

    1402/11/01 - 01:17:11
    دانشگاه ارسطو تسالونیکی یونان

    بزرگترین دانشگاه یونان و حتی منطقه بالکان که همواره رتبه ای عالی در میان دانشگاه های این کشور و در رنکینگ های معتبر بین المللی داراست، دانشگاه ارسطو تسالونیکی می باشد که نام آن در زبان انگلیسی Aristotle University of Thessaloniki و در زیان یونانی  Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης می باشد. دانشگاه ارسطو تسالونیکی یونان در سال 1925 میلادی در استرگیرا 55 کیلومتری شهر تسالونیکی تاسیس شده است. این دانشگاه بیش از 2024 نفر کادر آموزشی داشته و میزبان بیش از 40 هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی مختلف می باشد. بیش از 31 هزار دانشجوی این دانشگاه در مقطع کارشناسی و بیش از 3500 نفر در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل می کنند. حدودا 4000 دانشجوی مقطع دکتری نیز در دانشگاه ارسطو تسالونیکی مشغول به تحصیل هستند.

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان عمران

    1402/10/30 - 07:22:18
    بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان عمران

    رشته مهندسی عمران از رشته های بسیار کاربردی و پر متقاضی در سراسر دنیا به شمار می رود و معمولاً دانش آموزان نخبه رشته ریاضی که به دروس مهندسی علاقنمد هستند؛ این رشته را جزو اولویت های اول خود قرار می دهند. اما شرایط کاری این رشته در تمامی کشور ها یکسان نیست و بازار کار آن در برخی کشورها بسیار بهتر است. بسیاری از مهندسان عمران پس از تحصیل و حتی مدتی فعالیت در کشور خود به دنبال زندگی بهتر و شرایط کاری و درآمدی مناسب تر مسیر مهاجرت را در پیش می گیرند. مهم ترین سوال پیش روی آنان یافتن بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان عمران است. در حقیقت بحث مهاجرت را نباید ساده انگاشت و حتما پیش از تصمیم گیری باید شرایط بازار کار کشور مقصد برای رشته خود را سنجیده و طوری عمل نمود که پشیمانی در پی نداشته باشد. در این مطلب با در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف به بهترین مقاصد مهاجرت برای مهندسان عمران در سال 2024 اشاره می کنیم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در یونان

    1402/10/29 - 21:57:35
    هزینه زندگی در یونان

    یونان در سال‌ های اخیر به عنوان یکی از گزینه های مناسب برای هموطنان عزیزمان که قصد اخذ اقامت یک کشور اروپایی عضو پیمان شنگن را دارند، شناخته شده و عده زیادی از هموطنانمان نیز موفق به اخذ اقامت دائم و حتی تابعیت و پاسپورت این کشور از روش ‌های مختلف شده اند. یکی از مزایای این کشور نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی، پایین ‌تر بودن هزینه ‌های زندگی می باشد. می دانیم که به طورکلی پروسه مهاجرت، سختی ها و تنگناهای خاص خود را به همراه دارد و به ویژه در اوایل ورود به کشور مقصد، مهاجران با تنگناهای مالی زیادی روبرو می شود. طبیعتا کشوری که هزینه های زندگی در آن پایین تر باشد، می تواند برای مهاجران مقصد مناسب تری به حساب آید. در این مطلب برای آشنایی متقاضیان اخذ اقامت این کشور زیبا و تاریخی، به هزینه زندگی در یونان در سال 2024 با ذکر اصلی ترین المان های تشکیل دهنده هزینه های زندگی از جمله مسکن، خورد و خوراک، پوشاک، حمل و نقل و ... اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دانشگاه آلتو فنلاند

    1402/10/29 - 08:55:45
    دانشگاه آلتو فنلاند

    یکی از بهترین دانشگاه های فنلاند که در سطح اروپا هم از دانشگاه های ممتاز محسوب می شود، دانشگاه آلتو می باشد که در زبان انگلیسی Aalto University، در زبان فنلاندی Aalto Yliopisto  و در زبان سوئدی Aalto Universitetet  خوانده می شود. این دانشگاه که اخیرا رتبه اول دانشگاههای کشور فنلاند را از آن خود کرده، در شهر هلسینکی پایتخت فنلاند واقع شده و از دانشگاه های جوان محسوب شده و در سال 2010 از ادغام سه دانشگاه بزرگ کشور فنلاند تشکیل یافته است. دانشگاه صنعتی هلسینکی که در سال 1849 تاسیس شده بود، دانشگاه اقتصاد هلسینکی که در سال 1904 تاسیس شده بود و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی که در سال 1871 تاسیس شده بود، سه دانشگاه بزرگ ادغام شده در هم هستند که روی هم دانشگاه آلتو فنلاند را تشکیل داده اند. در ادامه این مطلب به شرایط ورود به دوره های تحصیل در دانشگاه آلتو فنلاند در سال 2024 اشاره می نماییم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top