info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای 476 استرالیا

ویزای ۴۷۶ استرالیا یا  Skilled-Recognised Graduate visa برای فارغ التحصیلان رشته فنی و مهندسی از ۳۶ دانشگاه منتخب و مورد تایید استرالیا در کشورهای مختلف جهان امکان اقامت، کار در زمینه تخصصی شان و تحصیل مدت حداکثر ۱۸ ماه در استرالیا را فراهم می سازد. از میان لیست سی و شش تایی دانشگاه های مورد تایید استرالیا نام دو دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه تهران به چشم می خورد. از این رو ویزای ۴۷۶ استرالیا می تواند گزینه مناسبی برای فارغ التحصیلان رشته مهندسی از این دو دانشگاه ایرانی و علاقمند به تحصیل و یا کار در استرالیا به حساب آید. مدت زمان رسیدگی به ویزای ۴۷۶ استرالیا معمولا بین ۱۵ الی ۱۷ ماه بوده و در صورتی که فرم به درستی تکمیل نگردد ممکن است به مدت زمان این فرآیند افزوده شود. در ویزای ۴۷۶ استرالیا امکان همراهی همسر  و فرزندان نیز وجود داشته و فرد همراه نیز امکان کار و تحصیل را خواهد داشت. این ویزا شرایط مناسبی را برای بالا بردن امتیاز جهت اقامت دائم استرالیا فراهم می آورد.



شرایط اخذ ویزای 476 استرالیا

 اما اقدام برای ویزای ۴۷۶ استرالیا نیز شرایط خاص خود را دارد که در زمان ارائه درخواست می بایست تمامی شرایط احراز شده باشد. شرایط اخذ ویزای 476 استرالیا از قرار زیر است:

- سن: متقاضی نباید بیشتر از ۳۱ سال سن داشته باشد.

- رشته تحصیلی و محل تحصیل: متقاضی می بایست فارغ التحصیل یکی از مقاطع رشته های فنی و مهندسی از میان لیست دانشگاه های مورد تایید استرالیا باشد و مدت زمان فارغ التحصیلی اش بیشتر از دو سال نباشد. رشته های مهندسی مورد نظر عبارتند از : مهندسی عمران، مهندسی سازه، مهندسی شیمی، مهندسی محیط زیست، مهندس برق و الکترونیک، مهندس مکانیک، تولید و نیروگاه، مهندسی مواد و معدن.

- سابقه ویزا: پیش از این متقاضی، درخواست دهنده اصلی برای ویزاهای زیر گروه ۴۷۶ یا ۴۸۵ نبوده باشد.

- سلامت: با توجه به آزمایش های سلامت، متقاضی و خانواده اش می بایست واجد شرایط سلامت با توجه به استانداردهای استرالیا باشند.

- شخصیت و پیشینه: متقاضی به همراه اعضای خانواده اش می بایست دارای عدم سوء سابقه بوده و گواهی های مرتبط به این شرط را از هر کشوری که در طول ده سال گذشته اقامتی بیش از ۹۰ روز داشته اند ارائه دهند.

- آشنایی با زبان انگلیسی: همانند دیگر ویزاهای استرالیا، آشنایی و تسلط به زبان انگلیسی از شرایط اخذ ویزای 476 استرالیا نیز به شمار می رود.

 

آزمون

نمره

آیلتس

حداقل آیلتس ۶ با حداقل امتیاز ۵ در  هر مهارت

تاقل

تافل حداقل ۶۴ حداقل 4برای مهارت شنیداری، 4 برای مهارت خواندن، 14 در مهارت نوشتاری و 14 در مهارت گفتاری

PTE

حداقل نمره اورال ۵۰ و حداقل نمره 36 برای هر مهارت

OTE

حداقل امتیاز B  در هر چهار مهارت

CAE

حداقل امتیاز  کلی  ۱۶۹ و حداقل امتیاز 154 در هر کدام از چهار مهارت

 

 

- تعهدات: از دیگر شرایط اخذ ویزای ۴۷۶ استرالیا، تعهد به تبعیت از تمامی قوانین استرالیا و احترام به آن هاست.

- عدم بدهی: به منظور اقدام برای اخذ ویزای 476 استرالیا، متقاضی و خانواده اش نمی بایست به دولت استرالیا بدهکار باشند.

- ویزاهای لغو شده: در صورتیکه متقاضی در زمان حضورش در استرالیا ویزایی رد و یا لغو شده داشته باشد ممکن است در پروسه اخذ ویزای 476 استرالیا با مشکل برخورد نماید.

هزینه اقدام برای ویزای ۴۷۶ استرالیا برای خود شخص متقاضی ۴۰۵ دلار استرالیا، برای همراهان بالاتر از ۱۸ سال سن، ۲۰۰ دلار استرالیا و نهایتا 100 دلار استرالیا برای همراهان زیر ۱۸ سال می باشد و در صورتی که فرم به صورت دستی ارائه شود مبلغ ۸۰ دلار استرالیا به آن اضافه می شود.

 

اقامت موقت استرالیا با ویزای 476

اقامت موقت استرالیا با ویزای ۴۷۶ تنها برای ۱۸ ماه بوده و باید توجه نمود که ویزای ۴۷۶ استرالیا قابلیت تمدید را نداشته و نیز از آنجا که استفاده از این ویزا تنها برای یک بار می باشد نمی توان برای دریافت این ویزا مجددا درخواست نمود. در صورتی که متقاضی، تمایل به اقامت بیشتر و یا دائم داشته باشد می بایست با کسب امتیازات بیشتر برای ویزاهای دیگر از جمله ویزای ۱۸۹ استرالیا، ویزای ۱۹۰ استرالیا و دیگر ویزاهای استرالیا اقدام نماید. یادآور می شود برای اخذ اقامت دائم این کشور، مدت زمان اقامت موقت استرالیا با ویزای ۴۷۶ در محاسبه سنوات اقامت در استرالیا محاسبه می گردد.

 

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و اخذ وقت مشاوره جهت انواع ویزا و اقامت و ویزای کار استرالیا و سایر کشورها با شماره موسسه تماس حاصل فرمایید یا فرم مشاوره را پر فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای 476 استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top