info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری

برای مشتاقان مهاجرت، روش هایی که به کمترین میزان از سرمایه گذاری نیاز دارند بیشتر مورد توجه است. علاقه مندان اخذ اقامت اروپا گزینه های زیادی برای انتخاب دارند که یکی از بهترین موارد در میان آن ها، برنامه اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری است که سال به سال متقاضیان آن بیشتر می شود. اولا باید در نظر داشت کشور فرانسه یکی از بهترین و قدرتمندترین کشورهای صنعتی در سطح اروپا و جهان به شمار می آید و طبیعتا اخذ اقامت آن، آن هم بدون نیاز به انتقال سرمایه زیاد به این کشور یک فرصت استثنایی می باشد. از این رو در این مطلب به طور مشروح به توضیح برنامه اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری خواهیم پرداخت.



برنامه مهاجرتی که به نام اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری شناخته می شود همان برنامه اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه یا اقامت خودحمایتی فرانسه است که در زبان انگلیسی به FIP معروف است و مخفف عبارت Financial Independent Person می باشد. در روش اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری، نیازی نیست فرد متقاضی اخذ اقامت، کل یا بخش بزرگی از سرمایه خود را از کشور خود خارج کرده و به فرانسه انتقال دهد. واضح است که انتقال سرمایه به خودی خود با مخاطرات و ریسک های فراوانی همراه است و از همین رو بسیاری ترجیح می دهند از طریقی به اخذ اقامت کشور مورد نظر خود اقدام کنند که نیاز به کمترین میزان از انتقال سرمایه وجود داشته باشد. این بدین معنی است که فرد متقاضی نه در خرید ملک و نه در ثبت شرکت سرمایه گذاری کلانی انجام نداده و مالیات نیز به دولت فرانسه پرداخت نخواهد کرد. پس می توان با قاطعیت روش اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه را بسیار ارزان تر و کم هزینه تر از سایر روش ها از جمله روش سرمایه گذاری در ثبت شرکت به حساب آورد. همچنین دیگر مورد جذاب در روش اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری این است که کل پروسه در چند ماه به انجام می رسد و فرد متقاضی برای خود و خانواده اش در ابتدا اقامت یک ساله فرانسه را اخذ می نماید و سپس سالانه این اقامت تمدید می گردد تا در نهایت به اخذ اقامت دائم فرانسه برای وی و خانواده اش منجر گردد. در ادامه قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 را خدمتتان شرح خواهیم داد.

 

قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020

بر اساس قوانین اتحادیه اروپا هر یک از کشورهای این منطقه سهمیه ای را هر سال برای اعطای اقامت از روش خودحمایتی به داوطلبانی که اتباع کشورهای خارج از این اتحادیه هستند در نظر می گیرند. از طریق برنامه اعطای اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری که همان اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی یا اقامت خودحمایتی فرانسه نامیده می شود نیز سالانه به عده ای از اتباع کشورهای خارج از اتحادیه اروپا اجازه اخذ اقامت فرانسه را پیدا می کنند. اما به طور معمول سال به سال قوانین اعطای اقامت خودحمایتی در کشورهای مختلف اروپایی از جمله فرانسه دستخوش تغییرات می شود و متقاضیان باید جدیدترین بروزرسانی قوانین را ملاک عمل خود قرار دهند. از این رو بر آن شدیم به شرح قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 بپردازیم.

بر اساس قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 همچنان مانند گذشته اقامت به افرادی اعطا می شود که به دولت این کشور اثبات کنند که در صورت مقیم شدن در کشور فرانسه خرج زندگی خود و خانواده شان را می توانند از طریق درآمدی که در کشور خود دارند، تامین نمایند و به پیدا کردن شغل و کمک های دولتی در این کشور نیازی نخواهند داشت.

بر طبق قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 این درآمد نباید از طریق شغل فرد متقاضی یا همسرش تامین گردد و منابع قابل قبول برای این درآمد ماهانه عبارتند از: مستمری بازنشستگی، سود سرمایه گذاری در سهام و بورس، سود سپرده گذاری در بانک، و اجاره محل کار و املاک.

با در نظر گرفتن قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 نیز، متقاضیان اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری، نیازی به ارائه مدرک زبان فرانسه در ابتدای امر ندارند.

 

شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه 2020

از شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه 2020 داشتن یک اجاره نامه به منظور ارائه به دولت این کشور است که اثبات کند فرد حداقل برای اقامت خود و خانواده اش به مدت 6 ماه در سال در این کشور مکانی را به عنوان محل زندگی اجاره کرده است. در بسیاری از کشورهای اروپایی ورود و خروج افراد ملاک قرار داده می شود و افراد حداقل باید 183 روز در سال را در کشور مورد نظر اقامت داشته باشند تا اقامتشان تمدید گردد. اما برای اخذ اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری، بیشتر ملاک ارائه اجاره نامه است که از این طریق، متقاضی بتواند سکونت خود در فرانسه را به دولت این کشور به اثبات برساند. طبیعتا در طول اقامت در فرانسه، فرزندان فرد متقاضی امکان تحصیل در فرانسه را نیز پیدا خواهند نمود.

همان طور که پیش تر ذکر شد، دیگر مورد از شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه 2020، داشتن درآمدی در کشور مبدا برای گذران زندگی در کشور فرانسه است که این میزان به میزان 3000 یورو برای خود فرد متقاضی، 1400 یورو برای همسرش و برای هر فرزند زیر ۱۸ سال وی معادل 750 یورو در ماه می باشد.

 طبق قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020 فرد متقاضی که این شرایط را دارا باشد می تواند اقامت یک ساله فرانسه را دریافت کند. در هنگام تمدید اقامت یکساله، باید مبلغ لازم جهت اثبات تمکن مالی برای هزینه های زندگی خود فرد، همسر و فرزندانش برای کل یک سال آینده در حساب بانکی وی در فرانسه موجود باشد. این اقامت سال به سال به صورت یکساله تمدید می گردد و در پایان 5 سال شخص متقاضی و خانواده وی امکان تقاضا برای اخذ اقامت دائم فرانسه را خواهند داشت.

لازم به ذکر است به مانند سال های گذشته بر اساس شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه 2020 فرد متقاضی به هیچ وجه تا پایان 5 سال که به اقامت دائم فرانسه دست پیدا می کند، حق کار در این کشور را نخواهد داشت. زیرا از نظر ماهوی نیز اقامت تمکن مالی بدین معناست که فرد متقاضی اثبات کند که در کشور مورد نظر به کار و کمک های دولتی نیاز ندارد و با درآمد خود در کشور مبدا در آن کشور به گذران زندگی خواهد پرداخت. البته این بدین معنا نیست که فرد متقاضی در این زمان نتواند کسب و کاری با سرمایه گذاری خود در کشور فرانسه ایجاد کند. به عنوان مثال اگر متقاضی قصد راه اندازی یک رستوران یا کافی شاپ در فرانسه داشته باشد، بدون منع قانونی می تواند به این کار اقدام کند. اما هرگز نمی تواند به دنبال کار گشته و برای یک کارفرما به کار مشغول گردد. این محدودیت در پایان 5 سال و اخذ اقامت دائم فرانسه برطرف خواهد شد و متقاضی پس از اخذ اقامت دائم فرانسه اجازه کار نیز خواهد داشت.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب  آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم فرانسه از جمله اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه یا اقامت خودحمایتی فرانسه می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت فرانسه بدون سرمایه گذاری
  • قوانین اخذ اقامت خودحمایتی فرانسه 2020
  • شرایط اخذ اقامت تمکن مالی فرانسه 2020



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top