info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت

رشته مهندسی نفت که از بهترین رشته های دانشگاهی در مجموعه رشته های فنی مهندسی به حساب می آید دارای گرایش های متفاوتی می باشد که هر یک بسیار کاربردی هستند. مهندسان نفت با گرایش های متفاوت تحصیلی می ‌توانند در طیف وسیعی از مشاغل در زمینه های صنعت نفت و گاز از جمله اکتشاف؛ استخراج و همچنین مخازن هیدروکربوری و همچنین صنایع پایین دستی بخش نفت،گاز و انرژی از جمله پالایش و پخش نیز مشغول به کار شوند. طبیعتا فرصت کار برای مهندسان نفت در کشورهایی که کشورهای نفتی محسوب می شوند بیشتر است. اما نمی ‌توان گفت که در سایر کشورها به مهندسان نفت نیازی نیست. زیرا در اکثر کشور های دنیا پالایشگاه وجود دارد و حتی آن کشورهایی که خریدار نفت خام هستند دارای صنایع پایین دستی بخش نفت و گاز حداقل در حد ذخیره نفت و حامل های انرژی و همچنین اداره جایگاه های سوخت می باشند. اما تمرکز شرکت های نفتی در کشور هایی که دارای منابع نفت و گاز بیشتری هستند بسیار بالاتر است و به همین جهت فرصت کار برای فارغ التحصیلان این رشته در چنین کشورهایی بسیار بیشتر است. در میان مهندسان نفت، اشتیاق به مهاجرت کاری زیاد است و بسیاری از آنان برای داشتن درآمد بیشتر و همچنین کیفیت بالای زندگی برای خود و خانواده شان به مهاجرت می‌اندیشند. اما واضح است که این عزیزان نباید مهاجرت را به عنوان یک هدف قرار دهند، بلکه باید مهاجرت را وسیله ای برای دستیابی به شرایط بهتر زندگی در نظر بگیرند و به همین جهت پیش از اقدام برای مهاجرت به هر کشوری باید سعی کنند با مقایسه شرایط کشورها بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت را که با شرایط خود و خانواده شان سازگاری بیشتری دارد، انتخاب نماید.



همانطور که پیش تر ذکر کردیم امکان پذیر نیست که به طور کلی یک کشور را به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت انتخاب نموده و به همه توصیه نماییم در صورت تمایل به مهاجرت، آن کشور را به عنوان مقصد خود برگزینند. زیرا شرایط کار و و زندگی در کشورهای مختلف یکسان نیست و هر فرد بسته به شرایط خود باید مقصد مهاجرت مناسب خود را تعیین نماید. به عنوان مثال اگر فردی به زبان نروژی مسلط است تردید نباید به خود راه دهد که برای وی بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت کشور نروژ می باشد. اما اگر فردی به زبان انگلیسی تسلط داشته باشد گزینه های زیادی پیش روی  وی قرار دارد و باید با مقایسه میزان درآمد در این کشورها، میزان مالیات بر درآمد و همچنین شرایط بازار کار رشته مهندسی نفت در این کشورها، یکی از آن ها را برای مهاجرت کاری خود برگزینند.

مهندسان نفت در کشورهای مختلف در پست ها و مسئولیت های گوناگوم فعالیت می ‌کنند. اصلی ترین وظایف مهندسین نفت عبارتند از: طراحی تجهیزات بهینه سازی استخراج نفت و گاز، توسعه راه های تزریق آب و گاز و مواد شیمیایی به ذخایر نفتی، حصول اطمینان از ارزیابی درست در مورد چاه های نفتی، شناسایی درست محل چاه ها و نظارت بر انجام صحیح عملیات حفاری برای استخراج نفت با استفاده از تجهیزات پیشرفته کامپیوتری، به کارگیری، راه اندازی، و نگهداری صحیح از تجهیزات بکار رفته در صنعت نفت و گاز و ...

حال قصد داریم در این بخش به شرایط بازار کار کشورهایی که به طور معمول مقاصد اصلی مهاجرت مهندسان نفت به شمار می ‌روند اشاره نماییم تا عزیزان هم وطن هر یک از دید خود و با توجه به تطابق شرایط کشورها با شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت را برگزینند و سپس اقدام نمایند.

 

مهاجرت مهندس نفت به نروژ

قطعاً می ‌توان اصلی ترین گزینه برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت را کشور نروژ دانست. این کشور ثروتمند منطقه اسکاندیناوی که یکی از بالاترین درآمد های سرانه را در سراسر دنیا داراست و سطح رفاه اجتماعی در آن مثال زدنی است، از نظر بازار کار رشته مهندسی نفت نیز شرایط بسیار مناسبی دارد و به همین جهت نرخ مهاجرت مهندس نفت به نروژ سال به سال رو به افزایش است. این کشور منطقه اسکاندیناوی به مانند سایر کشورهای این منطقه با نرخ پایین زاد و ولد و پیری جمعیت رو به روست به همین جهت نیروی کار متخصص فعال در رشته های مختلف به اندازه کافی را در اختیار ندارد و این کمبود نیروی کار را از طریق اعطای مجوز مهاجرت به متخصصان از جای جای دنیا تامین می نماید. میزان رضایت از زندگی و آرامش در شهرهای این کشور بسیار بالاست و این تنها دلیل اشتیاق بالای متخصصان رشته مهندسی نفت به استفاده از فرصت مهاجرت مهندس نفت به نروژ نیست، بلکه درآمد مهندسان نفت در نروژ نیز رقم قابل توجهی است و به همین جهت بسیاری از متخصصان این رشته نروژ را به‌ عنوان مقصد مهاجرت خود بر می گزینند. به طور میانگین درآمد مهندسان نفت در نروژ حدود ۱۰۵ هزار دلار آمریکا معادل حدود ۶۴۵ هزار کرون نروژ در سال است که البته درآمد در شهرهای مختلف این کشور نیز متفاوت بوده و بیشترین درآمد مهندسان نفت به ترتیب در شهرهای تروندهایم، استاوانگر، و اسلو می باشد. شاید در برخی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس بتوان درآمد بیش از درآمد مهندسان نفت در نروژ را نیز به دست آورد، اما به هیچ وجه سطح کیفیت زندگی در این کشور اروپایی منطقه اسکاندیناوی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس قابل مقایسه نیست و افرادی که به برنامه ریزی برای یک مهاجرت هدفمند می‌ اندیشند قطعاً نروژ را به چنین کشورهایی ترجیح می دهند. برای عزیزانی که از طریق فرصت مهاجرت مهندس نفت به نروژ وارد بازار کار این کشور می ‌شوند، شانس کار در شرکت‌ های متعددی در بازار کار و صنعت نفت و گاز این کشور وجود دارند. مطرح ترین شرکت ها فعال در اکوسیستم کسب و کار نروژ در بخش نفت، گاز و انرژی عبارتند از: شرکت اکوینور Equinor، شرکت پترولیوم ژئو سرویسز Petroleum Geo-Services، شرکت اکر سولوشنس Aker Solutions، شرکت تی جی اس - نوپک TGS-NOPEC، شرکت پرو سیف ProSafe، شرکت دی ان او اینترنشنال DNO International، شرکت سی دریل Sea Drill، شرکت فرد اولسن انرژی Fred. Olsen Energy، و شرکت ساب سی SubSea.

 

مهاجرت مهندس نفت به کانادا

کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین  مقاصد مهاجرت در دنیا، نیز می تواند گزینه دیگری برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت به شمار رود. داشتن منابع انبوه نفت و گاز و فعالیت شرکت‌ های بین ‌المللی بزرگ در زمینه صنعت نفت و گاز در این کشور، موجب شده کانادا بازار کار بسیار مناسبی برای مهندسان نفت داشته باشد و نرخ مهاجرت مهندس نفت به کانادا سال به سال افزایش یابد.

میانگین درآمد مهندسان نفت در کانادا سالانه حدود ۵۶ هزار دلار است. حداکثر دستمزد آنان ساعتی ۸۵ دلار تخمین زده می شود حداقل دستمزد آنان نیز حدود ۳۱ دلار در ساعت است. در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا شغل مهندسی نفت با کد ۲۱۴۵ قرار گرفته و بهترین بازار کار و بیشترین فرصت های شغلی برای این رشته در استان انتاریو، استان نیوفاندلند، استاد لابرادور، و استان ساسکاچوان وجود دارد. متخصصین این رشته با داشتن حداقل مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و دکترای رشته مهندسی نفت باید مجوز کار به عنوان مهندس نفت را از سازمان مهندسی استان مورد نظر خود در این کشور کسب نمایند. مورد مهم دیگر این است که این افراد در ابتدای امر که وارد بازار کار کانادا می ‌شوند، باید به مدت ۳ تا ۴ سال زیر نظر مهندسین با تجربه کانادایی در این کشور به صورت مانیتور شده کار نمایند. به منظور اخذ ویزای کار از طریق برنامه اکسپرس اینتری که یک نوع برنامه مهاجرتی امتیاز محور است، مشتاقان مهاجرت مهندس نفت به کانادا باید امتیازهای لازم را از فاکتورهای مختلفی از جمله سن، میزان و سطح تحصیلات، میزان تجربه و سابقه کار، داشتن پیشنهاد کاری یا جاب آفر معتبر از بک کارفرما در کشور کانادا، مهارت در حداقل یکی از دو زبان انگلیسی و فرانسوی، و فاکتور انطباق پذیری کسب نمایند و از ۱۰۰ امتیاز ممکن حداقل باید ۶۷ امتیاز را به دست آورند تا شانسی برای برخورداری از این ویزای کار کشور کانادا را داشته باشند.

 

مهاجرت مهندس نفت به آمریکا

همان طور که پیش تر ذکر کردیم بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت می تواند کشوری باشد که در آن منابع نفت و گاز فراوان بوده و همچنین این کشور دارای زنجیره گسترده بخش پایین ‌دستی صنعت نفت و گاز باشد و در عین حال از کشورهای بزرگ صادر کننده و همچنین مصرف کننده انرژی نیز به شمار‌ رود. تمامی این موارد با هم در کشور آمریکا یکجا جمع شده است و بسیاری این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت به شمار می آورند. گرچه بهترین دانشگاههای دنیا در زمینه رشته مهندسی نفت به خود کشور آمریکا اختصاص دارد، اما بازار کار این رشته در این کشور آنقدر وسیع است که به هیچ وجه فارغ التحصیلان این دانشگاه ها نمی توانند نیاز بازار کار آمریکا را تامین نمایند و به همین جهت فرصت مهاجرت مهندس نفت به آمریکا برای فارغ التحصیلان دانشگاه های کشورهای دیگر فراهم است. از این رو بسیاری از مهندسان نفت در کشورمان نیز برای برخورداری از درآمد مناسب و شرایط کاری منصفانه و همچنین امکان اخذ اقامت آمریکا، این کشور را برای مهاجرت کاری خود بر می گزیند. به طور میانگین دستمزد ساعتی مهندسان نفت در کشور آمریکا حدود ۶۶ دلار و میانگین درآمد سالانه آنان در این کشور نیز حدود ۱۵۶ هزار دلار آمریکا می باشد که رقمی بسیار مناسب است. از این رو با توجه به سختی هایی که در زمینه اخذ ویزای کار آمریکا وجود دارد اما باز هم عده زیادی از هموطنانمان مشتاق استفاده از فرصت مهاجرت مهندس نفت به آمریکا هستند. در میادین نفتی آمریکا علاوه بر شرکت های نفتی خود این کشور، شرکت‌ های نفتی بین ‌المللی بزرگی از جمله بریتیش پترولیوم، توتال و شل نیز حضور دارند و به فعالیت مشغولند و فرصت کار در این شرکت‌ ها نیز برای مشتاقان مهاجرت مهندس نفت به آمریکا فراهم است. البته این شرکت ها، همگی شرکت های بین المللی به شمار رفته و در جای جای دنیا فعالیت دارند و بدین جهت ممکن است پس از چند سال فعالیت در خاک آمریکا، افراد را برای ماموریت کاری به یک کشور نفتی دیگر در نقاط مختلف دنیا اعزام نمایند.

 

مهاجرت مهندس نفت به استرالیا

استرالیا که به عنوان یک کشور مهاجر پذیر دیگر، مقصد مهاجرت کاری بسیاری از متخصصان در رشته‌ های مختلف به شمار می‌ رود، نیز می ‌تواند یکی دیگر از اصلی ترین گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت به شمار آید. شاید کمتر کسی این کشور را به عنوان یک کشور نفتی به بشناسد، اما در سال های اخیر منابع عظیم نفت و گاز در این کشور کشف شده و روند کشف منابع جدید و همچنین شروع فرآیند استخراج سرعت بالایی گرفته و به همین جهت فرصت مناسبی برای مهاجرت مهندس نفت به استرالیا از جای جای دنیا پدید آمده است. کشور استرالیا هر ساله لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می کند و در سال ۲۰۱۶ رشته مهندسی نفت از این لیست حذف شد. اما در سال ۲۰۱۹ خوشبختانه مجددا رشته مهندسی نفت به لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا و آن هم در بخش مشاغل مورد نیاز بلند مدت و استراتژیک این کشور بازگشت. این خود نشان می دهد که دورنمای شغلی این رشته در کشور استرالیا بسیار مثبت است و فرصت‌ های شغلی برای این رشته تا سال ها رو به افزایش خواهد بود. در حال حاضر در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا رشته مهندسی نفت یا پترولیوم با کد شناسایی ۲۳۳۶۱۲ قرار گرفته است.

افرادی که بتوانند از فرصت مهاجرت مهندس نفت به استرالیا استفاده کنند می ‌توانند از کیفیت بالای زندگی در یک کشور مهاجر پذیر بهره مند شده و همچنین از درآمد بالای مهندسان نفت در استرالیا نیز بهره ببرند. درآمد مهندسان نفت در استرالیا به طور میانگین حدود ۱۷۹ هزار دلار در سال است که این رقم از میانگین درآمد کل کشور استرالیا نیز بسیار بالاتر است و در مقایسه با درآمد مهندسان نفت در کشورهای دیگر دنیا نیز رقم قابل توجهی به شمار می رود. به منظور استفاده از فرصت مهاجرت مهندس نفت به استرالیا متقاضیان می بایست از کشور مبدا با یک کارفرما در این کشور مذاکره نموده و با اخذ یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری، فرآیند اخذ ویزای کار استرالیا را آغاز نمایند. ویزای کار استرالیا، یک ویزا مبتنی بر سیستم امتیازی است و متقاضیان مهاجرت مهندس نفت به استرالیا می بایست از فاکتور های متنوعی از جمله میزان و سطح تحصیلات، سن، میزان تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان، و میزان تجربه و سوابق کاری امتیازات لازم را کسب نموده و در نهایت وارد بازار کار استرالیا شود.

در سال های اخیر شرکتهای نفتی بزرگی در خود کشور استرالیا تاسیس شده و مشتاقان مهاجرت مهندس نفت در استرالیا می توانند در آنها مشغول به کار شوند. اما عمده فعالیت های نفتی در زمینه اکتشاف و استخراج منابع نفت و گاز در این کشور که بیشتر هم در غرب این کشور و در نزدیکی شهر پرت صورت می گیرد توسط شرکت های بین المللی بزرگ صورت می گیرد و هموطنان عزیزمان که ویزای کار استرالیا را دریافت می کنند می توانند هم در شرکت های بومی و هم در شرکت های بین المللی فعال در این کشور مشغول به کار شوند.

 

مهاجرت مهندس نفت به انگلستان

همان طور که می دانیم کشور انگلستان شرکت های نفتی بزرگی دارد که مشهورترین آنها بریتیش پترولیوم می باشد و در جای جای دنیا از قاره آمریکا گرفته تا خاورمیانه و استرالیا به اکتشاف، استخراج و اداره بخش های پایین دستی صنایع نفت و گاز از جمله جایگاه های ارائه سوخت می پردازد. بدیهی است که این شرکت و سایر شرکت ‌های نفتی انگلیسی وقتی در کشورهای مختلف دنیا مشغول به فعالیت می شوند از نیروهای بومی نیز استفاده می کنند. اما نباید از یاد برد که کشور انگلستان در دریای شمال دارای منابع نفت و گاز بسیار وسیعی می ‌باشد و فرصت کار در این کشور را برای فارغ التحصیل این رشته از سراسر دنیا فراهم است. هموطنان عزیزمان نیز می ‌توانند از فرصت مهاجرت مهندس نفت به انگلستان استفاده نمایند و در این کشور مشغول به کار و زندگی شوند. در لیست مشاغل مورد نیاز انگلستان رشته های مربوط به صنعت نفت و گاز شامل مهندس نفت، کارشناسی ژئوفیزیک ،کارشناسی زمین شناسی، و کارشناسی ژئوشیمی قرار گرفته اند. طبیعی است متقاضیان مهاجرت مهندس نفت به انگلستان باید مدرک زبان انگلیسی جهت اثبات تسلط خود به این زبان ارائه نماینده و به طور معمول حداقل نمره ۷ را باید در این آزمون آیلتس و معادل آن را در سایر آزمون های زبان انگلیسی معتبر همچون تافل کسب نموده باشند.

 

مهاجرت مهندس نفت به قطر

کشور قطر یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان با بالاترین درآمد سرانه دارای منابع عظیم نفت و گاز می باشد که این کشور کوچک با جمعیت پایین را در دنیا به شهرت رسانده است. جاه طلبی سران این کشور موجب شده این درآمد سرشار نفت و گاز را در زمینه شناساندن کشورشان به مردم سراسر دنیا استفاده نموده و از فرصت هایی همچون گرفتن میزبانی جام جهانی فوتبال در سال ۲۰۲۲ با تکیه بر همین درآمدهای سرشار نفتی و گازی نهایت بهره را ببرند. برای اداره میادین نفتی و گازی این کشور شرکت های بین المللی معتبری از سراسر دنیا از جمله شرکت ‌های آمریکایی، شرکت بریتیش پترولیوم، شرکت توتال، و شرکت شل در این کشور به فعالیت‌ های اکتشاف، استخراج، و همچنین فعالیت در بخش های پایین دستی صنعت نفت و گاز از جمله جایگاه داری می پردازند موجب شده که بازار کار بسیار مناسبی برای متخصصان رشته نفت در کشور قطر فراهم گردد. و همچنین هموطنان عزیزمان نیز در صورتی که بتوانند از فرصت مهاجرت مهندس نفت به قطر بهره ‌مند گردند، شانس کار در شرکت بین المللی را نیز در این کشور دارند. کار در شرکت های بین المللی در صنایع نفت و گاز قطر به معنای عدم نیاز به ارائه مدرک زبان عربی می باشد و در این شرکتها با داشتن تسلط به زبان انگلیسی نیز می توان مشغول به کار شد. طبیعتا برای استخدام در شرکت های قطری مانند شرکت قطر پترولیوم می بایست تا حدودی حداقل به زبان عربی آشنایی لازم را دارا بود. میانگین درآمد مهندسان نفت در قطر حدود ۲۳ هزار ریال قطر است که با توجه به این که کلیه کارکنان در این کشور از پرداخت مالیات به دولت معاف هستند رقم بسیار مناسبی به حساب می آید و از این نظر بسیاری کشور قطر را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت به حساب می ‌آورند. برای  بهره بردن از فرصت مهاجرت مهندس نفت به قطر این عزیزان باید از داخل ایران با کارفرمایان بخش نفت، گاز و انرژی کشور قطر تماس برقرار کرده و رزومه کاری و سابقه تحصیلی خود را برای آنان ارسال نمایند و سپس در یک مصاحبه کاری معمولا به صورت آنلاین شرکت نموده و در صورت پذیرفته شدن و اخذ ویزای کاری کشور قطر وارد این کشور شده و برای کارفرمای مذکور مشغول به کار شوند.

 

مهاجرت مهندس نفت به کویت

کشور ثروتمند کویت نیوز دهه هاست به عنوان یک مقصد مهاجرت کاری بسیار مناسب شناخته می شود. این کشور با منابع غنی نفت و گاز و ثروت سرشار موفق شده زیر ساخت‌ های خود را در بخش‌ های مختلف به شدت توسعه دهد. اما برای پایداری درآمد صنعت نفت و گاز می بایست بالاترین تکنولوژی ها را به کشور خود وارد کند که این کار را نیز با ورود شرکت های نفتی بین المللی انجام داده است. اکثر شرکت‌ های نفتی معتبر بین المللی در کشور کویت فعالیت های اکتشاف، استخراج و اداره صنایع پایین دستی بخش نفت و گاز از جمله جایگاه های سوخت را بر عهده دارند که همین موضوع موجب شده فرصت مناسبی برای مهاجرت مهندس نفت به کویت ایجاد شود. افرادی که از طریق مهاجرت مهندس نفت به کویت وارد این کشور می ‌شوند، می ‌توانند هم در شرکت ملی نفت کویت و هم در شرکت ‌های بین ‌المللی پرشمار فعال در این کشور، مشغول به کار شود. میانگین درآمد مهندسان نفت در کویت نیز رقم بسیار بالایی است. زیرا به طور کلی سطح درآمدها در این کشور بسیار بالاست و البته کارکنان خارجی نسبت به افراد بومی درآمد نسبتا کمتری به دست می ‌آورند. برای ورود به بازار کار این کشور و استفاده از فرصت مهاجرت مهندس نفت کویت می بایست حتما یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از یک کارفرمای کویتی یا بین ‌المللی که در صنعت نفت و گاز این کشور  مشغول فعالیت است کسب نموده و از این طریق ویزای کار کشور کویت را دریافت نموده و وارد این کشور شد.

 

مهاجرت مهندس نفت به عمان

عمان کشور صلح‌ طلب منطقه خاورمیانه که تقریبا با تمامی کشورهای منطقه و قدرت های جهانی رابطه صمیمی دارد نیز یکی دیگر از کشورهایی به شمار می ‌رود که فرصت کار در آن فراهم است. به ویژه در سال های اخیر که این کشور مسیر توسعه را با سرعت بیشتری طی می کند، بیشتر به نیروی کار متخصص نیاز دارد. البته گستردگی و میزان منابع نفت کشور با کشورهای نفتی اصلی منطقه خاورمیانه قابل مقایسه نیست. اما این کشور با تکیه بر روابط حسنه ای که با کلیه کشورهای پیشرفته دنیا دارد توانسته بزرگترین شرکت های نفتی دنیا را برای اکتشاف، استخراج و اداره بخش پایین دستی صنعت نفت و گاز خود به این کشور وارد نموده و از این طریق رونق و تحرک جالبی در این صنعت در کشور خود ایجاد نماید. به همین جهت فرصت مناسبی نیز برای مهاجرت مهندس نفت به عمان فراهم شده و بازار کار این کشور برای این رشته گنجایش نیروی کار جدید را داراست به همین منظور متقاضیان می بایست از داخل ایران با کارفرمایان فعال در صنعت نفت و گاز به عنوان ارتباط برقرار کرده و یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نمایند تا از این طریق بتوانند ویزای کار عمان را دریافت نموده و در این کشور مشغول به کار شوند.

 

مهاجرت مهندس نفت به امارات

طبیعی است که هر گاه اسم کشور امارات متحده عربی به گوش می رسد اولین چیزی که به ذهن متبادر می شود، شهر های دبی و ابوظبی با برج های خیره کننده می باشد که به مرکز تجارت در خاورمیانه و یکی از مراکز اصلی تجارت در دنیا تبدیل شده اند. اما این کشور دارای منابع نفت و گاز فراوانی نیز می ‌باشد و شرکت های بین المللی متعددی در صنعت نفت و گاز در آن مشغول به فعالیت هستند. به همین جهت فرصت مهاجرت مهندس نفت به امارات برای هموطنان عزیزمان نیز وجود دارد و این عزیزان می توانند با مذاکره با کارفرمایان اماراتی یا بین المللی فعال در صنعت نفت و گاز این کشور یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری اخذ نموده و از این طریق ویزای کار امارات را دریافت نمایند.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری مهندسان نفت و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس نفت
  • بهترین کشورها برای مهاجرت مهندس نفت
  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندسان نفت



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top