info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP

می دانیم که در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مشکلی به نام کاهش نرخ زاد و ولد وجود دارد که در نتیجه آن جمعیت این کشورها رو به پیری نهاده و این کشورها با کمبود نیروی کار فعال و ماهر روبرو شده اند. کانادا نیز از این قاعده مستثنا نیست و به همین علت با راه اندازی برنامه های مهاجرتی مختلفی از جمله RNIP سعی دارد نیروهای کار متخصص را از سایر نقاط دنیا جذب نماید. طبیعتاً این یک فرصت عالی برای نیروهای کار متخصص در سایر نقاط دنیا می باشد که بتوانند از این طریق وارد کشور کانادا شده و به کار و اقامت در این کشور مهاجر پذیر بپردازند و از مزایای پرشمار آن بهره مند گردند. در این مطلب قصد داریم به شرایط دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP اشاره رهنماییم.



برنامه RNIP چیست؟

پیش از توضیح شرایط دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP به معرفی این برنامه مهاجرتی کشور کانادا می پردازیم. RNIP یک برنامه ۵ ساله است که به هدف رفع نیاز بازار کارهای کوچکتر ایجاد شده و برای افرادی که در برنامه مهاجرتی اکسپرس انتری شرکت کرده اند نیز مناسب می باشد. از شرایط و مزایای این برنامه مهاجرت این است که در این روش از لحظه ورود به کشور کانادا، جاب آفر و همچنین اقامت دائم این کشور در اختیار افراد می باشد.

برای بهره مندی از این برنامه مهاجرتی و دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP داوطلبان باید شرایط زیر را دارا باشند:

- تسلط به زبان انگلیسی:

برای این منظور این افراد باید حداقل سطح زبان C یا D معادل نمره آیلتس ۴ را داشته باشند. ولی اگر سطح B معادل آیلتس ۵ و سطح A آیلتس 5.5 یا 6 را داشته باشند، امتیاز بیشتری کسب خواهند نمود.

- سطح تحصیلات:

متقاضیان باید حداقل تحصیلات دیپلم مورد تایید کانادا یا لیسانس با تاییدیه ECA را داشته باشند.

- میزان تجربه کاری:

متقاضیان دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP باید در سه سال گذشته حداقل ۱۵۶۰ ساعت تجربه کاری مرتبط با رشته خود را داشته باشند. البته این میزان سابقه کاری می ‌تواند برای کارفرمایان مختلف صورت گرفته باشد. همچنین تجربه کاری داخل یا خارج از کشور کانادا مورد قبول خواهد بود. اما نکته مهم این است که کار ورزی بدون حقوق به عنوان سابقه کاری به حساب نمی آید.

 

از مزایای این برنامه مهاجرتی می توان به دستیابی به اقامت دائم کانادا در کوتاه ترین زمان ممکن، عدم نیاز به سرمایه زیاد، عدم نیاز به داشتن تسلط بسیار بالا به زبان انگلیسی و نمره زبان انگلیسی بالا، عدم نیاز به داشتن تحصیلات دانشگاهی در سطوح بالا، به دست آوردن PR کشور کانادا، دستیابی به درآمد مناسب در این کشور و همچنین حمایت از طرف انجمن های محلی در زمان ورود به این کشور، اشاره کرد

 

لیست مشاغل RNIP کانادا

این برنامه مهاجرتی برخی مشاغل را در بر می گیرد و و متخصصان آنها از نقاط مختلف دنیا می تواند شانس خود را برای اخذ اقامت دائم کانادا امتحان نمایند در جدید ترین لیست مشاغل RNIP کانادا ۷ مورد از رشته ها و مشاغل دیده می شوند که عبارتند از:

- مهندس نرم افزار و آی تی

- مهندس مکانیک خودرو

- مهندس عمران

-  تکنسین الکترونیک (تجهیزات خانگی و تجاری)

- پرستار

- اپراتور دستگاه چاپ

- سرآشپز

 

9 شهر کشور کانادا برای برنامه مهاجرتی RNIP آمادگی اعلام کرده ‌اند و و این شهرها عبارتند از:

- شهر کلرزهولم در ایالت البرتا

- شهر وست کوتنی در ایالت بریتیش کلمبیا

- شهر ورنون در ایالت بریتیش کلمبیا

- شهر سادبری در ایالت آنتاریو

- شهر ثاندر بی در ایالت آنتاریو

- شهر سالت ست ماری در ایالت آنتاریو

- شهر آلتونا راینلند در ایالت منیتوبا

- شهر برندون در ایالت منیتوبا

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت کانادا و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • دریافت جاب آفر کانادا در مشاغل RNIP
  • برنامه RNIP چیست؟
  • لیست مشاغل RNIP کانادا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top