info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره زبان سوئدی در سوئد

می دانیم که سوئد به عنوان صنعتی ترین کشور منطقه مرفه اسکاندیناوی، یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری و تحصیلی در دنیا به حساب می آید و همه ساله عده زیادی از هموطنان ما نیز مشتاق مهاجرت به این کشور هستند. از این رو تسلط به زبان سوئدی می تواند برای این عزیزان لازم به نظر آید. در کشورمان دوره های آموزش زبان سوئدی در موسسات مختلفی برگزار شده و حتی آزمون های زبان سوئدی نیز برگزار می شود. اما طبیعتا گذراندن دوره زبان سوئدی در سوئد می تواند بسیار کاربردی تر باشد. زیرا با گذراندن این دوره ها در خاک کشور سوئد، می توان زبان این کشور را بسیار کاربردی تر و کیفی تر آموخته و با شرایط زندگی در این کشور نیز بیشتر هماهنگ شد.



کالج زبان سوئدی در سوئد

دوره های کالج زبان سوئدی در سوئد در موسسات مختلفی در این کشور برای زبان آموزان خارجی برگزار می شود. یکی از موسسات ارائه دهنده دوره زبان سوئدی در سوئد برای افراد خارجی بزرگسال، موسسه Folkuniversitetet است که دوره های مختلف کوتاه و باند مدت در سطوح مختلف را برگزار می کند که اغلب شش ماهه و یک ساله هستند. دوره های کوتاه تابستانی نیز در موسسات مختلفی در این کشور برگزار می گردد.

در برخی از دانشگاه های این کشور نیز امکان گذراندن دوره زبان سوئدی در سوئد وجود دارد که از آن جمله می توان به دانشگاه های معتبر لیشوپینگ و استکهلم اشاره نمود. همچنین امکان گذراندن دوره های آموزش از راه دور در نقاط مختلف دنیا نیز از طریق کلاس های آنلاین موسسات کشور سوئد وجود دارد.

 

اقامت سوئد از طریق دوره زبان سوئدی

می دانیم که اشتیاق به مهاجرت کاری به سوئد به طور کلی بسیار بالاست و در میان متخصصان رشته های بخش سلامت، بعلت تسهیلات در نظر گرفته شده در این کشور، این اشتیاق بسیار بالاتر نیز می باشد.در سال های اخیر و به ویژه در دوره پاندمی ویروس کرونا، فرصت های شغلی فراوانی در کشور سوئد برای کارکنان بخش سلامت پدید آمده و متخصصان این رشته ها از نقاط مختلف دنیا از جمله کشور عزیزمان ایران، اشتیاق فراوانی برای کار در این کشور نشان داده اند. افرادی که قصد کار در سوئد در بخش سلامت و بهداشت و درمان را دارند باید حداقل در سطح C1 به زبان این کشور مسلط شوند و مدرک زبان سوئدی نیز ارائه نمایند. از این رو برای آنان فرصت شرکت در کالج زبان سوئدی در سوئد بسیار مغتنم است.

همچنین بعلت شرایط مناسب تحصیل در سوئد، استقبال از فرصت ورود به دانشگاه های این کشور در میان جوانان ایرانی، رو به افزایش است. برخی از داوطلبان، تحصیل زبان را پیش از شروع تحصیل دانشگاهی در سوئد در کشور خود آغاز نموده و پس از دریافت مدرک زبان نسبت به اخذ پذیرش از دانشگاه های این کشور، اقدام می نمایند. اما برخی دیگر از متقاضیان ترجیح می دهند زبان سوئدی را در کشور مقصد تحصیل نموده و به دلایلی نظیر شرایط محیطی، فراغت از مشغله های زندگی و کمبود زمان، مدرک زبان را در کشور مورد نظر اخذ نمایند. کورس های زبان سوئدی در این کشور سابقه طولانی نداشته و به دلیل نیاز دانشجویان و تجار و کارگران خارجی به دانستن زبان سوئدی نخستین کورس زبان در سوئد در سال 2011 در این کشور برگزار شد. به تدریج دامنه این نوع آموزش گسترش یافته و اکنون دانشگاه ها مجری اصلی آن در سوئد هستند.

 

هزینه تحصیل زبان سوئدی در سوئد

به طور میانگین، میزان هزینه های تحصیل در دوره های زبان 30000 الی 45000 کرون برای هر ترم تحصیلی می باشد. هزینه دوره زبان سوئدی در سوئد در دانشگاه های دولتی این کشور حدود 4000 یورو، در کالج های نیمه خصوصی در این کشور دود 6000 یورو و در کالج های خصوصی در این کشور 8000 یورو در سال است. برای تحصیل در دوره های یک ساله کالج زبان سوئدی در سوئد، افراد می توانند از ماه سپتامبر نسبت به اخذ پذیرش اقدام نمایند.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و تحصیل و اقامت دایم سوئد و سایر کشورها می باشد. شماره تلفن تماس و آدرس شبکه های اجتماعی موسسه و لینک فرم مشاوره به شرح ذیل می باشد:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • دوره زبان سوئدی در سوئد
  • کالج زبان سوئدی در سوئد
  • اقامت سوئد از طریق دوره زبان سوئدی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top