info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت اسپانیا با 25000 یورو

اسپانیا پنجمین کشور پهناور قاره سبز، در سال‌های اخیر روش های مختلفی برای اعطای اقامت به اتباع خارجی در نظر گرفته است که بسیاری از آنها مورد استقبال هموطنان عزیزمان نیز واقع شده است. بر اساس این برنامه های مهاجرتی افراد با درآمد، میزان سرمایه و توانایی های مختلف می توانند به اقامت این کشور زیبا و توریستی دست پیدا کنند. حتی امکان اخذ اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو نیز وجود دارد که در ادامه مطلب به شرایط آن اشاره خواهیم نمود.



اولین برنامه مهاجرتی که با استفاده از آن امکان اخذ اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو وجود دارد، برنامه اقامت تمکن مالی اسپانیا می باشد. در این برنامه مهاجرتی، هیچ نیازی نیست که فرد متقاضی برای اخذ اقامت، سرمایه خود را به کشور اسپانیا منتقل کرده و در آن کشور به خرید ملک، ثبت شرکت و راه اندازی کسب و کار و در نهایت پرداخت مالیات به دولت این کشور بپردازد. بلکه فرد متقاضی، تنها باید اثبات کند که در کشور مبدا، درآمد ماهانه ای از اجاره املاک و مستغلات، سرمایه گذاری در بورس و خرید سهام و دریافت سود از آن، سود سپرده های بانکی و مستمری بازنشستگی، بالاتر از حداقل تعیین شده توسط دولت اسپانیا را به دست می آورد؛ در این صورت با تکیه بر چنین درآمدی، در صورت زندگی خود و خانواده‌ اش در اسپانیا، نیازی به کار و حمایت ‌های دولتی در این کشور نخواهد داشت و می تواند هزینه های زندگی خود و خانواده اش را از این راه تامین نماید. حداقل درآمد لازم برای اخذ اقامت تمکن مالی اسپانیا ماهانه ۲۱۵۰ یورو برای خود فرد متقاضی و ۵۳۵ یورو برای همسر و هر یک از فرزندان زیر ۱۸ سال وی می باشد. میزان سپرده گذاری لازم در بانک برای اثبات پشتوانه مالی برای گذران زندگی در این کشور نیز برای خود فرد متقاضی ۲۵۸۰۰ یورو می باشد. بدین ترتیب اگر فردی به صورت تنها، قصد مهاجرت به اسپانیا را داشته باشد، از این روش می ‌تواند اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو را به دست آورد. البته برای خانواده های چند نفره، میزان سپرده گذاری بانکی قطعاً بالاتر است، بدین ترتیب که سپرده لازم برای همسر فرد متقاضی ۶۴۲۰ یورو و برای هر یک از فرزندان زیر ۱۸ ساله وی نیز ۶۴۲۰ یورو می باشد.

برای جوانانی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، نیز تحصیل در اسپانیا را می توان روش مناسبی برای اخذ اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو و یا حتی کمتر به حساب آورد. تحصیل در کشور اسپانیا به هیچ وجه گران نیست و می توان در دانشگاه ‌های مختلف این کشور به تحصیل در رشته های مختلف با هزینه های مناسب اقدام نمود. کلیه افرادی که در دانشگاه های اسپانیا به تحصیل در رشته‌ های مختلف می ‌پردازند، پس از اتمام دوره تحصیل می توانند ویزای کار این کشور عضو اتحادیه اروپا را به دست آورند و در نهایت پس از اینکه در مدت ویزای کار خود به کار مشغول شوند، امکان اخذ اقامت دائم اسپانیا را نیز خواهند داشت. طبیعتاً هزینه زندگی دانشجویی و تحصیل دانشگاهی در اغلب موارد در اکثر رشته ها و دانشگاه های این کشور به ۲۵ هزار یورو نخواهد رسید و از این رو تحصیل در اسپانیا یکی از اصلی ترین روش های اخذ اقامت اسپانیا با ۲۵۰۰۰ یورو به شمار می رود.

طبیعتاً اخذ اقامت اسپانیا با خرید ملک و سرمایه گذاری در ثبت شرکت را نمی توان روش های مناسبی برای اقامت اسپانیا با 25000 یورو دانست. زیرا برای اخذ اقامت این کشور از این روش‌ ها، سرمایه ‌گذاری بیشتر از 25000 یورو لازم است که شرایط هر یک از این روش ها در مطلب خاص و به صورت تفکیک شده در سایت قرار گرفته است.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های اسپانیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت اسپانیا با 25000 یورو



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top