info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت کیپ ورد

همواره برای علاقمندان مهاجرت که آینده زندگی و خانواده خود را در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون استرالیا، نیوزلند، انگلستان، کانادا، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بهترین گزینه های انتخاب مقصد مهاجرت به شمار می روند. اما کشورهای دیگری نیز در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها کیپ ورد می باشد. جمهوری کیپ ورد یا دماغه سبز، کشوری متشکل از 10 جزیره آتشفشانی است که امکان اقامت در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت کیپ ورد اشاره نماییم.



کیپ ورد کجاست؟

پیش از معرفی شرایط اخذ اقامت کیپ، لازم است به این سوال پاسخ دهیم که کیپ ورد کجاست؟ این کشور در دل اقیانوس اطلس و در فاصله 570 کیلومتری غرب قاره آفریقا قرار گرفته و بیش از 4000 کیلومتر مربع وسعت دارد. . پایتخت کشور کیپ وردشهر پرایا می باشد که بیش از 124 هزارنفر جمعیت دارد. این شهر در جزیره سانتیاگو واقع شده است. جزایر کشور کیپ ورد تا قبل از قرن پانزدهم میلادی خالی از سکنه بودند. اما در این سده، کاوشگران پرتغالی این جزایر را کشف کردند و این منطقه به مستعمرات امپراطوری پرتغال افزوده شد. این کشور در سال 1951 خواستار استقلال از پرتغال شد و در نهایت در سال 1975 و به طور صلح آمیز به استقلال دست یافت.  واحد پول کشور کیپ ورد نیز اسکودوی کیپ ورد می باشد.

 

اخذ اقامت کیپ ورد

از روش های مختلفی می توان به اخذ اقامت کیپ ورد نایل شد. بر اساس قوانین این کشور، هر فردی که به مدت حداقل 5 سال در این کشور حضور داشته باشد، می تواند شهروندی یا پاسپورت کیپ ورد را نیز بدست آورد.  اولین روش، اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک است. قیمت ملک در همه نقاط این کشور یکسان نیست، اما طبیعتا گران ترین قیمت املاک در پایتخت این کشور می باشد.

روش اخذ اقامت کیپ ورد از طریق ثبت شرکت د نیز دیگر روشی است که بسیاری از آن بهره می برند. مراحل ثبت شرکت در ابن کشور به شرح زیر می باشد:

- تهیه اسناد لازم، شامل منشور، توافقنامه سازنده، وکالت، توافقنامه ها و ... .

- ثبت آدرس قانونی

- تعیین سهامدار، مدیر و شریک.

- پرداخت هزینه های ثبت نام و ثبت شرکت و دفاتر اسناد رسمی.

می توان با خرید یک شرکت آماده در این کشور نیز به اخذ اقامت کیپ ورد نایل شد. شرکت‌ های آماده بلافاصله پس از خرید در دسترس هستند و از این نظر دارای مزیت می باشند. از این رو مجموعه اسناد آن ها آماده ارسال است. همچنین می توان نمایندگی یک کسب و کار یا شرکت خارجی و بین المللی را در کیپ ورد راه اندازی نموده و ویزای اقامت در این کشور را دریافت کرد. همان طور که ذکر شد، پس از 5 سال حضور در این کشور، افرادی که از هر طریقی از جمله ثبت شرکت در این کشور اقامت گزیده اند، می توانند اقامت دائم و حتی شهروندی این کشور را بدست آورند.

 

بر اساس قوانین این کشور امکان اخذ اقامت با تولد فرزند در خاک این کشور وجود ندارد و در این کشور اصل خون، به عنوان قانون حاکم بر اعطای تابعیت در نظر گرفته شده است. بعبارت دیگر، در صورتی که فرزندی در خاک این کشور متولد شود، تنها در صورتی تابعیت کیپ ورد را بدست می آورد که حداقل یکی از والدین وی، شهروند این کشور باشد.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشورهای مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت کیپ ورد



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top