info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت جزایر سلیمان

برای مشتاقان مهاجرت که آینده زندگی خود و خانواده شان را در سایر نقاط دنیا می بینند، کشورهای شناخته شده ای چون استرالیا، نیوزلند، انگلستان، کانادا، آمریکا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا، بهترین گزینه ها بعنوان مقصد مهاجرت به شمار می روند. اما کشورهای دیگری نیز در دنیا هستند که داشتن اقامت آنها موجب می شود افراد بتواند به راحتی به اکثر کشورها سفر کرده و یا حتی شانس بیشتری برای اخذ اقامت کشورهایی که نام آن ها به عنوان اولویت ذکر شد را نیز به دست آورند. یکی از این کشورها جزایر سلیمان در اقیانوس آرام می باشد که امکان اخذ در آن از روش هایی همچون سرمایه گذاری و ثبت شرکت مهیا شده است. در این مطلب قصد داریم به شرایط اخذ اقامت جزایر سلیمان اشاره نماییم.



جزایر سلیمان کجاست؟

پیش از معرفی شرایط اخذ اقامت جزایر سلیمان، لازم است به این سوال پاسخ دهیم که جزایر سلیمان کجاست؟ کشور جزایر سلیمان یا Solomon Islands مشتمل بر بیش از 990 جزیره، در دل اقیانوس آرام جنوبی قرار گرفته است. این کشور از غری با پاپوآ گینه نو و از شرق با وانواتو و از جنوب با استرالیا همسایه است. امکان اخذ پاسپورت وانواتو، دیگر کشور این منطقه نیز فراهم است و بسیاری از هموطنان ما نیز در سال های اخیر موفق به اخذ اقامت و شهرروندی این کشور منسقه اقیانوس آرام جنوبی شده اند. در سال 1976 میلادی، این کشور از امپراتوری بریتانیا جدا شده و اعلام استقلال نمود. البته هنوز هم این کشور جزو کشورهای مشترک المنافع امپراتوری بریتانیا به حساب می آید. مهم ترین جزایر این کشور عبارتند از: گوادال کانال، مالایتا، نیو جورجیا و سان کریستوبال. شهر هونیارا پایتخت جزایر سلیمان بوده و شهرهای گیوز و اوکی نیز دیگر شهرهای مهم این کشور هستند.

75 درصد نیروی کار این کشور در بخش کشاورزی و زراعت مشغول به کار هستند. اقتصاد این کشور بیش از همه به صنعت الوار وابسته است، همچنین مغز نارگیل، کاکائو و نارگیل نیز از این کشور به سایر نقاط دنیا صادر می‌ شود. محصولات صادراتی این کشور شامل الوار، ماهی، البسه، روغن خرما و نارگیل است که به کشورهای چین (۴۸ درصد)، کره جنوبی (۹.۵ درصد)، ژاپن (۸.۹ درصد)، تایلند (۴.۷ درصد)، ایتالیا (۴.۴ درصد) و فیلیپین (۴.۲ درصد) صادر می‌ شود. اغلب واردات این کشور نیز شامل سوخت و مواد شیمیایی، دستگاه ها و تجهیزات، مواد غذایی و کالاهای تولیدی هستند که از کشورهای استرالیا (۲۵.۵ درصد)، سنگاپور (۲۳.۵ درصد)، ژاپن (۷.۸ درصد)، نیوزیلند (۵.۱ درصد)، فیجی (۴.۲ درصد) و پاپوآ گینه نو (۴.۱ درصد) وارد می‌ شود.

 

اخذ پاسپورت جزایر سلیمان

از روش های مختلفی می توان به اخذ اقامت جزایر سلیمان و همچنین اخذ پاسپورت جزایر سلیمان نایل شد. اولین روش، اخذ اقامت این کشور از طریق خرید ملک است. قیمت ملک در همه نقاط این کشور یکسان نیست، اما طبیعتا گران ترین قیمت املاک در پایتخت این کشور می باشد.

فرایند سریع و شفاف دریافت پاسپورت جزایر سلیمان که با سرمایه گذاری به مبلغ مناسبی امکانپذیر است از جمله مواردی است که برنامه تابعیت از طریق سرمایه گذاری جزایر سلیمان را بسیار جذاب ساخته اند. طی فرایند درخواست، متقاضیان به هیچ عنوان ملزم به سفر به جزایر سلیمان نبوده و بعداز تأیید تابعیت هم در هیچ زمانی نیاز به سفر یا اقامت در آنجا نخواهند داشت. علاوه بر این، به عنوان یک شهروند غیر ساکن، موظف به پرداخت هیچ گونه مالیاتی در جزایر سلیمان نخواهند بود.

امکان سفر به 130 کشور دنیا بدون نیاز به ویزا را اصلی ترین مزیت اخذ پاسپورت جزایر سلیمان می توان دانست. پاسپورت جزایر سلیمان سی و هشتمین پاسپورت ارزشمند دنیا به شمار می رود و امکان دریافت ویزای مولتی آمریکا و کانادا با پاسپورت جزایر سلیمان نیز وجود دارد.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت و همچنین اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه های کشورهای مختلف می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت جزایر سلیمان



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top