info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزامتریک چیست؟

آلمان بعنوان قدرت اول اقتصادی و صنعتی عضو اتحادیه اروپا، از اصلی ترین مقاصد مهاجرت کاری در دنیا محسوب می شود. همچنین بعلت بالا بودن سطح دانشگاه ها، پایین بودن هزینه های تحصیل و امکان کار پس از تحصیل، اقبال به تحصیل در دانشگاه های این کشور نیز بسیار زیاد است. همچنین بسیاری به دلایل مختلف به ویژه تجارت، همه ساله به این کشور پیشرفته اروپایی سفر می کنند. تمامی این افراد به ویزای آلمان نیاز دارند. برای این افراد بسیار لازم است که بدانند ویزامتریک چیست؟ در این مطلب به تفصیل به معرفی ویزامتریک می پردازیم.



برای ورود به هر کشوری به هر منظوری، مجوز ورود یا ویزا لازم است. البته برخی کشورها با همدیگر قراردادهایی دارند که بر اساس آن، اتباع آن ها بدون نیاز به اخذ ویزا می توانند بین این کشورها تردد کنند که مثال بارز آن عدم نیاز به ویزا برای سفر اتباع هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به دیگر کشورهای عضو این اتحادیه است. اتباع ایران برای ورود به کشور آلمان، قطعا با دریافت ویزا نیاز دارند. همان طور که پیش تر ذکر شد، همه ساله ایرانیان زیادی به منظور کار، تجارت، گردشگری، تحصیل در آلمان و ... قصد ورود به این کشور را دارند. حجم بالای تقاضای ویزا، کار رسیدگی به پرونده ها را برای سفارت این کشور بسیار سخت و غیر ممکن کرده بود. از این رو، سفارت آلمان از 11 شهریور ماه سال 1397 هجری شمسی با شرکت خدماتی ویزامتریک در زمینه تسهیل صدور ویزا وارد همکاری شد. البته به جز آلمان، سفارت کشورهای دیگری نیز به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، با شرکت های واسطه ای در زمینه مقوله ویزا، وارد همکاری شده اند. بر اساس این همکاری، افرادی که قبلا برای اخذ ویزا و مراحل اداری اخذ ویزای شنگن آلمان مجبور بودند به سفارت آلمان در ایران مراجعه کرده و کار خود را پیگیری کنند، هم اکنون این مراحل را از طریق ویزامتریک دنبال خواهند کرد. این مورد موجب شده صف های طویل اخذ وقت سفارت آلمان، به کانال منظم تری هدایت شود.

به طور دقیق تر، ویزامتریک واسطه ای بین متقاضیان اخذ ویزای آلمان و سفارت این کشور است. هم اکنون سفارت های کشورهایی چون ایتالیا، استونی، پرتغال، اسلوونی، مالت، کره جنوبی و استونی نیز با ویزامتریک همکاری دارند.

متقاضیان اخذ وقت سفارت آلمان باید به سایت ویزامتریک مراجعه کرده و مبلغ مرود نظر (190 هزار تومان) را به حساب این شرکت واریز نموده و اطلاعات قبض پرداخت خود را همراه با درخواست اخذ وقت سفارت برای این شرکت ارسال کنند.

لیست ویزاهای آلمان که متقاضیان می توانند از طریق خدمات ویزامتریک به آن دست یابند، به شرح ذیل است:

- ویزای توریستی آلمان

- ویزای سفر تجاری آلمان

- ویزای آلمان برای دیدار با خانواده و دوستان

- ویزای آلمان برای اهداف پزشکی

- ویزای بازدید نمایشگاهی

- ویزای ترانزیت فرودگاهی

- ویزای مسابقات ورزشی

- ویزای شرکت در سمینار و کنگره

- ویزای مربوط به ماموریت کاری

 

مدارک لازم جهت وقت سفارت

- کانفرم و برگه وقت سفارت آلمان

- مدارک شناسایی شامل شناسنامه

- گذرنامه با اعتبار قابل قبول

- عکس استاندارد

- مدارک مالی شامل پرینت گردش حساب ، تمکن مالی و سند ملکی

- مدارک تحصیلی در صورتی که دانشجو هستید.

- مدارک کاری و شغلی معتبر بر اساس نوع شغلی که دارید.

- بیمه مسافرتی

- واچر هتل

- رزرو بلیط هواپیما

 

نکته قابل توجه این است که سفارت آلمان یکی از سفارت هایی است که می توانید مدارک را به زبان فارسی هم به آن ارائه دهید. بنابراین ترجمه مدارک برای ارائه به ویزامتریک، لازم نمی باشد.

 

آدرس ویزا متریک

تهران – خیابان خالد اسلامبولی – نبش خیابان بیست و یکم – پلاک 137 – ساختمان شیرازی – طبقه اول

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و اخذ وقت مشاوره جهت انواع ویزا و اقامت و تحصیل در آلمان و سایر کشورها با شماره موسسه تماس حاصل فرمایید یا فرم مشاوره را پر فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزامتریک چیست؟



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top