info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای خانه به دوشی کانادا

کار از راه دور و مشاغل فریلنس در بین مردم سراسر اقصی نقاط جهان بسیار محبوب شده که بسیاری از شرکت ها کارمندان خود را قادر می سازند که از خانه کار نمایند که اصطلاح جدیدی به نام کوچ دیجیتال بر سر زبان ها آورده است. خود اشتغالی به سرعت آینده بازار کار جهان را تحت تاثیر قرار می دهد.خود اشتغالی با بهره مندی از ساعت ها و محیط های انعطاف پذیری، استقلال بیشتر و هزینه های بالاسری کمتر باعث شده که حدود 57 میلیون نفر جهان به فریلنسری اقبال بیاورند. در طول 5 سال گذشته، علی رغم انقباض بازار کار، افرادی بیشتری ترجیح می دهند برای خودشان کار نمایند.در حال حاضر فریلنسینگ با سه برابر نرخ نیروی کار سنتی در حال گسترش است و انتظار می رود طی 10 سال آینده 168% افزایش یابد.بسیاری از فریلنسران یا کوچ نشینان دیجیتالی نیز تصمیم می گیرند خارج از شهر خود سرمایه گذاری کنند و به دنبال فرصت رشد در جای دیگری هستند.همین امر منجر به کارگیری استراتژی جدید از جانب بسیاری از شرکت ها شده است، بویژه اینکه حدود 47% از جامعه فریلنسران را نسل هزاره که مورد توجه شرکت ها هستند در بر می گیرد. با نرخ رشد فعلی، تخمین زده می شود تا سال 2023، 51% کانادایی ها فریلنسر خواهند شد. دولت کانادا با در نظر گرفتن این موضوع، مقررات مهاجرت خاصی را در نظر گرفته است، از جمله برنامه هایی که به طور ویژه برای کارآفرینان و فریلنسر هایی که می خواهند به کانادا مهاجرت کنند با نام ویزای خانه به دوشی کانادا ارائه می نماید.



از چه طریق می توان برای ویزای خانه به دوشی کانادا اقدام کرد؟

1-برنامه خود اشتغالی

2-برنامه ویزای استارتاپ

3-برنامه کارآفرینی

 

1-برنامه خود اشتغالی

این برنامه مخصوص متقاضیانی می باشد که نه تنها می خواهند خود اشتغال باشند و به کانادا مهاجرت نمایند، بلکه می توانند نقش قابل توجه ای در جامعه کانادا داشته باشند.شما باید سابقه کاری مرتبط در حوزه های های فرهنگی یا ورزشی ( در سطح بین المللی ) داشته باشید یا در یک یا هر دوی این زمینه ها در 5 سال گذشته برای حداقل دو دوره یکساله خود اشتغال شده باشید.

معیار های انتخاب زیر برای این برنامه اعمال می شود:

-سابقه کار: متقاضی باید حداقل 2 سال سابقه کار در 5 سال گذشته داشته باشد.

-تحصیلات: متقاضی باید مرتبط با تخصص خود مدرک دانشگاهی گرفته باشد.

-سن: متقاضی بهتر است در رنج سنی 18 تا 35 سال باشد.

-مهارت های زبان: متقاضی بایستی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط باشد.

-سازگاری: متقاضی باید بتواند به راحتی با جامعه کانادا سازگار شود.

بر اساس شرایط بالا، متقاضیان باید حداقل 35 امتیاز از 100 امتیاز موجود را کسب نمایند.

سیستم امتیاز دهی برای گزینش افراد واجد شرایط به شرح زیر است:

حداکثر امتیاز

فاکتور سنجش

25

تحصیلات

35

سابقه

10

سن

24

تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه

6

سازگاری

100

مجموع فاکتور ها

 

متقاضی و اعضای خانواده وی ( بالای 18 سال) باید در یک معاینه پزشکی که توسط پزشک مورد اعتماد اداره مهاجرت، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) انجام می شود، مورد معاینه قرار بگیرند.همچنین متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و بیومتریک ارائه نماید.

نکته مهم در مورد برنامه خود اشتغالی این است که به حداقل سرمایه خالص نیازی نیست، اگرچه که متقاضیان باید قادر باشند از خود و افراد تحت تکفل خود حمایت کنند.این برنامه به مهاجران خارجی آینده نگر این فرصت را می دهد تا به اقتصاد کانادا کمک نمایند و اقامت دائم این کشور را کسب نمایند.

 

2-برنامه ویزای استارتاپ

این نوع ویزا مخصوص متقاضیانی می باشد که با هدف ایجاد شغل برای کارآفرینان مبتکر و راه اندازی کسب و کار در مقیاس جهانی قصد مهاجرت به کانادا دارند.

برای واجد شرایط شدن در یک یا چند سازمان تعیین شده، یا گروه های تجاری تایید شده، متقاضی باید حداقل 200,000 دلار سرمایه گذاری یا حمایت از کسب و کاری نماید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ویزای استارتاپ کانادا مراجعه فرمایید.

 

شرایط لازم برای ویزای استارتاپ کانادا عبارتند از:

1-شما باید نامه حمایتی از یکی از سازمان های زیر دریافت نمایید:

-صندوق های سرمایه گذاری خطر پذیری

-گروه های سرمایه گذار فرشته

- اینکوبیتور های تجاری یا تسهیل کننده ها

 

2-شما باید یک کسب و کار واجد شرایط داشته باشید.

 

3-الزامات زبان را برآورده نمایید.شما باید در آزمون سنجش معیار زبان کانادایی (CLB) چه در زبان انگلیسی یا فرانسه حداقل نمره 5 را کسب نمایید.

 

4-سرمایه کافی برای مستقر شدن و حمایت از افراد وابسته به همراه داشته باشید.

حداقل سرمایه مورد نیاز برای افراد وابسته

سرمایه مورد نیاز ( به دلار کانادا )

تعداد اعضای خانواده

12,669 دلار

1

15,772 دلار

2

19,390 دلار

3

23,542 دلار

4

26,701 دلار

5

30,114 دلار

6

33,528 دلار

7

3,114 دلار

هر عضو اضافی خانواده

 

هنگام تعیین سرمایه مورد نیاز خود، در نظر گرفتن موارد زیر دارای اهمیت است:

-اکثر کانادایی ها 35 تا 50 درصد حقوق خود را صرف مسکن و خدمات آب و برق می کنند.

-اجاره می تواند بین 350 دلار در ماه برای اجاره یک اتاق، تا 2000 دلار در ماه برای اجاره یک آپارتمان یا خانه بزرگتر باشد.

-تا نیمی از حقوق شما صرف هزینه های خانه مانند گرمایش، غذا، پوشاک، بیمه درمانی و حمل و نقل می شود.

-به خاطر داشته باشید که ممکن است از حقوق خود کسرهایی از جمله مالیات بر درآمد، بیمه کار، بازنشستگی و غیره داشته باشید که در مجموع حدود 25٪ - 35٪ از درآمد شما است.

-همچنین ممکن است که خود را برای هزینه های پیش بینی نشده مانند دارو های تجویزی آماده نمایید.

3-برنامه کارآفرینی

متقاضیان خود اشتغال می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی کانادا (PNP) درخواست پذیرش دهند. اگرچه این برنامه‌ها به‌طور خاص برای فریلنسرها طراحی نشده‌اند،اما به دلیل شرایط آسان تر، امکان مهاجرت به کانادا را از طریق PNP را تسهیل کرده است.نیروی کار کانادا یکی در حال تطبیق با نیاز های مدرن جامعه است که به همین خاطر کانادا یکی از معدود کشورهای به شمار می رود که برای افراد خانه به دوش و کارآفرینان دیجیتال برنامه مهاجرتی تدارک دیده است.اگر در حال حاضر قصد مهاجرت به کشوری خارجی از طریق ویزای خانه به دوشی را در نظر گرفته اید، کانادا مقصدی جذاب برای شما محسوب می شود.مزیت اصلی ویزای خانه به دوشی کانادا است که به متقاضی اجازه می دهد خانواده خود را به کانادا بیاورد درحالیکه در سایر برنامه خانه به دوشی کشور های دیگر چنین مزیتی وجود ندارد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در کانادا آماده ارایه مشاوره در خصوص کار در کانادا، تحصیل در کانادا و انواع ویزا از جمله اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری و همچنین ویزای استارتاپ کانادا، اکسپرس انتری کانادا و اقامت دایم کانادا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای خانه به دوشی کانادا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top