info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه رستوران، کافه و نانوایی

صنعت غذا و به ویژه رستوران و کافه از سودده ترین و مناسب ترین گزینه های سرمایه گذاری در اکثر کشورهای دنیا از جمله کانادا به شمار می رود. اما هر سرمایه گذاری، دوران خواب سرمایه دارد و ریسک های خاصی را پیش روی خود می بیند. بدین منظور می توان فرانچایز را یک گزینه عالی پیش روی متقاضیان راه اندازی رستوران یا کافه در کانادا و اخذ اقامت این کشور از این طریق دانست. فرنچایز یا گرفتن حق امتیاز از یک برند، یک مدل بیزینس با ریسک بسیار کم و سرعت رسیدن به درآمد و بازدهی سرمایه بسیار بالاست که در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار گرفته و حتی در سال های اخیر در کشورمان نیز، سرمایه گذاری در تاسیس شعبه از برندهای معروف به ویژه در صنعت غذا و خوراک، رونق زیادی پیدا کرده است. اصلی ترین مزیت تاسیس شعب برندهای معروف از طریق فرنچایز، جلو بودن در زمینه هزینه های برندینگ و کاهش زمان خواب سرمایه برای رسیدن به دوران سوددهی است. اما این موضوع محدود به مرزهای یک کشور نیست و سرمایه گذاران از سراسر دنیا می توانند با سرمایه گذاری در تاسیسس شعب برندها به ویژه در زمینه رستوران و کسب و کارهای مرتبط با خوراک، اقامت کشورهای دیگر را نیز بدست آورند. طبیعتا در میان کشورهای مختلف دنیا، بیشترین تقاضا برای فرنچایز و گرفتن نمایندگی برندهای معروف در کشورهای مهاجرپذیری همچون کانادا وجود دارد. در این مطلب سعی داریم به شرایط اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه رستوران، کافه و بیزینس های مختلف اشاره نماییم..



چگونه با تاسیس شعبه رستوران های زنجیره ای اقامت کانادا را کسب کنیم؟

برندهای بین المللی معتبر زیادی در زمینه خوراک در دنیا فعالند که هر یک در طیف وسیعی از کشورهای دنیا دارای شعب هستند و بسیاری از آن ها در کشور کانادا نیز حضور داشته و اقدام به اعطای شعبه از طریق فرنچایز می نمایند. طبیعتا سرمایه گذاری در چنین برندهای معتبری امکان سوددهی مناسب و بدون نیاز به هزینه های زیاد برندینگ را در پی دارد. اما علاوه بر ریسک پایین سرمایه گذاری، امکان اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای نیز وجود دارد. رستوران ها و کافه های زنجیره ای بین المللی سال هاست به عنوان برندهایی محبوب در صنعت خوراکی در دنیا شناخته می شوند و در اکثر محله های شهرهای بزرگ و کوچک در کشورهای مختلف دنیا از جمله کانادا نیز دارای شعبه هستند. این برندها امتحان پس داده هستند و مشتری در هر کشور و شهری اگر با تابلوی این برندها مواجه شود، با اطمینان از یک استاندارد مشترک، پای به این فروشگاه ها گذاشته و خرید می کند. این مورد در کشورهای توریستی که غذاهای محلی آن ها برای گردشگران مورد تایید است و تردید دارند که غذاهای آن کشور با سلیقه شان مطابت داشته باشد، بیشتر دیده می شود. از این رو در کشورهای توریستی، بیشترین استقبال از چنین برندهای معتبری به ویژه توسط گردشگران صورت می گیرد. به غیر از این برندهای معتبر بین المللی، برخی رستوران ها و بیزینس های کانادایی نیز وجود دارند که شعبه های آن ها محدود به مرزهای کشور کاناداست و می توان از طریق خرید یک شعبه ای این بیزینس ها نیز به اقامت این کشور دست پیدا کرد.

کسانی که شعبه یک رستوران را خریداری می کنند، در مقیاس کلان، دارای سرمایه های خرد محسوب شده و کسب و کارهای کوچکی را دارا خواهند بود که صد البته تحت پوشش کسب و کار بزرگی که همان برند مورد نظر است فعالیت خواهند کرد. افرادی که سرمایه های نسبتا خرد دارند، ترجیح می دهند سرمایه خود را در معرض ریسک نیز قرار ندهند. بدین منظور تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای معروف می تواندی گزینه ای ایده آل برایشان باشد. زیرا با استفاده از اعتبار نام برند مورد نظر، از همان ابتدا و بدون نیاز به هزینه زیاد برندینگ به درآمد می رسند. به همین علت، این روش مهاجرتی را می توان دقیقا در برابر روش ویزای استارت آپ به حساب آورد. زیرا استارت آپ هر اندازه هم که بر اساس یک طرح توجیهی درست و اصولی راه اندازی شده باشد، باز هم یک سرمایه گذاری پر ریسک محسوب می شود و قطعا خواب سرمایه خواهد داشت. اما طبیعتا وقتی که یک استارت آپ به درآمدزایی برسد، می تواند سودی چندین برابر بیشتر از سرمایه گذاری در تاسیس شعب رستوران های زنجیره ای به همراه آورد. بر این اساس افرادی که برای مهاجرت، روش ویزای استارت آپ کانادا را بر می گزینند، افرادی ریسک پذیر تر هستند.

نا گفته نماند که به غیر از رستوران و فست فود، در زمینه هایی چون فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، مراکز زیبایی، خدمات مسافرتی، ساخت و ساز، خدمات سالمندان، برخی صنایع مرتبط به خودرو و ... نیز می توان از طریق روش فرنچایز اقدام به اخذ نمایندگی در اکثر کشورها نموده و اقامت دریافت کرد.

 

فرنچایز رستوران در کانادا

افرادی که قصد استفاده از فرصت سرمایه گذاری از طریق فرنجایز در کانادا را دارند باید ویزای شغلی این کشور را به دست آورند. برای این منظور هیچ حداقل سطحی از تحصیلات لازم نیست و مدرک زبان در سطح آیلتس 4 تا 5 نیز کفایت می کند. هزینه بررسی پرونده برای گرفتن ویزای شغلی کانادا 100 دلار است. پروسه بررسی پرونده متقاضیان برای دریافت اقامت دائم کانادا 1 تا 2 سال زمان می برد و 515 دلار هزینه بررسی پرونده خواهد بود. هزینه بیومتریک نیز 85 دلار است. بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار بر اساس بیزینس مورد نظر و منطقه انتخاب شده، برای خرید بیزینس و فرنچایز در کانادا، سرمایه گذاری لازم است. به طور کلی مدارکی که برای این منظور لازم است ارائه گردد عبارتند از: مدارک هویتی و پاسپورت معتبر، گواهی تمکن مالی، گواهی ازدواج (در صورت وجود)، گواهی عدم سوء پیشینه، گواهی سلامت پزشکی، مدرک زبان، بیزینس پلن و سوابق شغلی و مدیریتی.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری از طریق خرید بیزینس و فرنچایز در کانادا در صنعت غذا و رستوران، حمل و نقل، توریسم، املاک و خودروسازی است.

 

خرید شعبه SUBWAY در کانادا

برند ساب وی نیز یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای مطرح در دنیا به حساب می آید که در سال 1974 میلادی اولین شعبه خود در کانادا را تاسیس کرد. تاریخچه این برند به سال 1965 میلادی بر می گردد که در این سال فردی به نام فرد دلوکا در شهر بریج پورت ایالت کنتیکت آمریکا رستورانی به اسم ساب وی یا SUBWAY را افتتاح کرد. در ابتدای امر، احتمالا خود وی نیز باور نمی کرد که امروزه شبکه عظیمی مشتمل بر بیش از ۴۱ هزار و ۶۰۰ شعبه از رستوران های زنجیره ای تحت این نام تجاری در سراسر نقاط دنیا وجود داشته باشد. بیش از ۲ هزار و ۹۴۳ شعبه از برند ساب وی نیز هم اکنون در کانادا وجود دارد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه SUBWAY داشتن دستکم ۵۰ هزار دلار کانادا دارایی نقدی و ۱۰۰ تا ۳۹۰ هزار دلار کانادا دارایی خالص است. هزینه حق امتیاز این برند نیز ۱۸ هزار و ۷۰۰ دلار کاناداست. مدت زمان انجام این بیزینس برای اخذ اقامت دائم کانادا حداقل 1 سال است. هر چند میزان دارایی نقدی اولیه مورد نیاز برای تاسیس شعبه ساب وی کمتر از مک دونالد است، اما میزان درآمد شعب ساب وی نیز از مک دونالد کمتر است.

 

خرید شعبه کی اف سی KFC در کانادا

نام برند کی اف سی یا KFC بی درنگ تصویر مرغ سوخاری را در ذهن انسان متبادر می کند. همین موضوع و برندینگ بسیار موفقی که در طول سال ها انجام شده، سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی کی اف سی KFC می تواند بسیار پر سود باشد. موسس این برند معتبر، کلونل هارلند ساندرز در سال 1952 اولین رستوران خود را در ایالت کنتاکی آمریکا تاسیس کرد و امروزه در اکثر کشورهای دنیا شعبات فراوانی از این برند موفق موجود می باشد که در سراسر دنیا حدود 25 هزار مورد است. هم اکنون صاحب این رستوران های زنجیره ای کمپانی یام برندز می باشد. این رستوران مشهور بین المللی با سیستم تجاری فرنچایز همچنان اقدام به گسترش شعب خود در سراسر نقاط جهان می کند و این فرصت مناسبی برای هموطنان عزیزمان می باشد که قصد سرمابه گذاری بدون ریسک را دارند. این برند که از سال 1952در کانادا نیز فعالیت خود را آغاز نموده، هم اکنون بیش از 600 شعبه در این کشور دارد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه KFC داشتن دستکم 950 هزار دلار کانادا دارایی نقدی و 1 میلیون و 900 هزار دلار کانادا دارایی خالص است. حدود ۵۷ هزار دلار کانادا برای حق امتیاز اولیه و ۴ تا ۵ درصد از فروش ناخالص ماهیانه برای تداوم حق امتیاز باید پرداخت گردد. مدت زمان انجام این بیزینس برای اخذ اقامت دائم کانادا حداقل 1 سال است.

 

خرید شعبه وندی Wendy’s Restaurant در کانادا

یکی از رستوران های زنجیره ای ارائه فست فود که در سال 1969 در کلمبوس اوهایو آمریکا اولین شعبه آن تاسیس شده، وندی می باشد و پس از مک دونالد و برگر کینگ، سومین همبرگر فروشی زنجیره ای بزرگ دنیا با بیش از 6700 شعبه به شمار می رود. عرضه همبرگر، سالاد، قهوه، انواع ساندویچ و دسرها هدف اصلی این برند است و مردم این برند را با همبرگرهایی می شناسند که طعم آن ها در مقایسه با تمامی برندها متمایز است. در حال حاضر بیش از 376 شعبه فعال از این برند بزرگ صنعت فست فود در کشور کانادا فعال است. امکان اخذ اقامت بسیاری از این کشورها با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه و گرفتن نمایندگی وندی Wendy’s وجود دارد. طبیعتا هزینه گرفتن شعب این برند در کشورهای مختلف می تواند متفاوت باشد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه وندی Wendy’s Restaurant داشتن دستکم 1 میلیون دلار کانادا است. حدود 50 هزار دلار کانادا برای حق امتیاز اولیه باید پرداخت گردد. مدت زمان انجام این بیزینس برای اخذ اقامت دائم کانادا حداقل 1 سال است.

 

خرید شعبه Pizza Pizza در کانادا

این برند کانادایی در سال 1967 تاسیس شده و هم اکنون بیش از 440 شعبه در اکثر استان های این کشور دارد و از بهترین و محبوب ترین برندهای غذا و فست فود در کشور کانادا به شمار می رود. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه Pizza Pizza داشتن دستکم 250 تا 650 هزار دلار کانادا است. هزینه حق امتیاز این برند نیز 30 هزار دلار کانادا است.

 

خرید شعبه WingsUp Restaurant در کانادا

این برند کانادایی در سال 1988 تاسیس شده و هم اکنون بیش از 22 شعبه در استان انتاریو این کشور دارد و بیشتر در زمینه غذاهای فست فودی بر پایه مرغ کار می کند. همبرگر، بال مرغ سرخ شده، مرغ، انواع سالاد و دسر اصلی ترین و محبوب ترین محصولات این برند به حساب می آیند.. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه Pizza Pizza داشتن دستکم 380 هزار دلار کانادا است. هزینه حق امتیاز این برند نیز 34500 دلار کانادا است. در حال حاضر، بخش های جنوبی ایالت انتاریو مهم ترین مکان ها برای حضور این برند است و شما نیز می توانید با انتخاب یک منطقه خوب یک شعبه از آن را تاسیس کنید.

 

خرید شعبه Joey’s Seafood در کانادا

این برند رستوانی کانادایی در سال 1985 میلادی تاسیس شده و در تمامی استان های این کشور فعالیت دارد. در حال حاضر 45 شعبه فعال این برند در سراسر کانادا وجود دارد. فعالیت این برند در زمینه محصولات غذایی دریایی است.  هدف اصلی این برند عرضه غذاهای تازه و دلپذیر است. البته، دقت داشته باشید که انواع سوپ ها و غذاهای سبز نیز از طرف این برند عرضه می شود و از محبوب ترین غذاهای آن باید به ساندویچ و دسر اشاره کرد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه Joey’s Seafood داشتن دستکم 167 تا 340 هزار دلار کانادا است. هزینه حق امتیاز این برند نیز 25 هزار دلار کانادا است.

 

خرید شعبه Aisle24 در کانادا

یکی از بهترین برندها در زمینه عرضه محصولات غذایی در کانادا Aisle24 نام دارد که می توان از طریق فرنچایز،  یک شعبه از آن را راه اندازی کرد. نکته مهم در این زمینه این است که در کشور کانادا تعداد برندهایی که در این حوزه فعالیت دارند بسیار کم است و Aisle24 یکی از محبوب ترین آن ها به شمار می رود. این برند در سال 2016 میلادی راه اندازی شده و به همین علت فقط فعلا 25 شعبه فعال آن در کشور کانادا وجود دارد. تمرکز اصلی این برند روی عرضه محصولات غذایی و فروشگاهی است که همه روزه مورد نیاز تمامی خانوارها است. این برند تلاش می کند تا در کمترین زمان ممکن و با کاهش هزینه ها محصولاتی با کیفیت و سالم به دست مشتریان برساند. به همین دلیل است که خانوارها و مردم کانادا از Aisle24 حمایت کرده اند و از خدمات آن استفاده می کنند. کاهش هزینه ها، ارائه خدمات با کیفیت، خلاقیت و نوآوری، استفاده از فناوری های نوین، احترام به مشتریان و توسعه تعداد شعب از طریق فرانچایز، اهداف اصلی این برند به شمار می رود.

این فرانچایز یکی از ارزان ترین حق امتیازها بین تمامی برندها در این کشور به شمار می رود. شما می توانید تنها با ۲۵ یا ۳۰ هزار دلار یک حق امتیاز برای راه اندازی شعبه در این برند خریداری کنید و پس از آن نیاز به اجاره یک محل و تامین تجهیزات خواهید داشت. در حدود ۱۲۰ تا ۲۰۰ هزار دلار نیز لازم است تا در مورد این برند یک سرمایه گذاری داشته باشید و برای اجاره محل و خرید تجهیزات صرف کنید.

 

راه اندازی نانوایی در کانادا

علاوه بر رستوران و کافه، می توان با راه اندازی نانوایی در کانادا هم اقامت این کشور را دریافت کرد. طبیعتا برای این منظور نیز فرنچایز گزینه ای ایده آل می باشد. بهترین گزینه ها برای گرفتن اقامت کانادا از طریق خرید شعبه نانوایی عبارتند از:

 

خرید شعبه نانوایی Canada bread در کانادا

Canada bread بزرگ ترین نانوایی تجاری زنجیره ای است که از سال 1960 به صورت فرانچایز گسترش پیدا کرده و در کانادا فعالیت می کند. این برند کار خود را از سال ۱۹۱۱ در کانادا آغاز کرد و از آن زمان تا به حال، بهترین و مرغوب ترین محصولات نان را در اختیار مصرف کنندگان کانادایی قرار داده و در حال حاضر بیش از 1150 شعبه در این کشور دارد. این برند در سال 2014 به Bimbo Group پیوست که در 32 کشور در سراسر جهان فعالیت می کند. لازم به ذکر است که Bimbo Group یکی از بزرگ ترین و شناخته شده ترین نام ها در صنعت نانوایی و محصولات نانی است که به عنوان یکی از بزرگ ترین شبکه های توزیع در سراسر دنیا شناخته می شود و همچنین، به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان میان وعده نیز شناخته می شود. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه نانوایی Canada bread داشتن دستکم 25 تا 375 هزار دلار کانادا است. هزینه حق امتیاز این برند نیز ۵ هزار دلار کانادا (در مناطق آتلانتیک) یا ۱۲ هزار و ۵۰۰ دلار کانادا (برای استان های غرب کانادا و استان انتاریو) است. مدت زمان انجام این بیزینس برای اخذ اقامت دائم کانادا حداقل 1 سال است.

 

خرید شعبه Maverick’s Donut در کانادا

این برند تولید دونات های صنعتی در سال 2016 فعالیت خود را در یک مکان کوچک در مرکز اتاوا پایتخت کانادا آغاز کرد و 4 سال اول فعالیت خود را صرف بهبود دستور العمل های خود کرد تا نام Maverick در اتاوا به دونات‌هایی با کیفیت عالی معروف شد. با خرید شعبه Maverick’s Donut در کانادا، فرد تحت آموزش قرار می تخصص لازم را برای ایجاد منحصر به فرد ترین دونات های صنعتی بدست می‌آورید. برنامه‌ شرکت Maverick’s Donut پس از خرید فرانچایز یک دوره‌ی 5 روزه در اتاوا برگزار می کند که شامل آموزش‌ صفر تا صد در تمام جنبه‌ های کسب و کار است. پس از این دوره 5 روزه، طی یک دوره 5 روزه دیگر یکی از متخصصین شرکت Maverick از کسب و کار شما به صورت دوره‌ ای بازدید می‌ کند تا آموزش ‌های نهایی را حین کار به شما ارائه دهد. حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت کانادا با سرمایه گذاری در گرفتن نمایندگی و تاسیس شعبه Maverick’s Donut داشتن دستکم 500 هزار دلار کانادا است. هزینه حق امتیاز این برند نیز 40 هزار دلار کانادا است.

 

موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با تکیه بر وکلای متخصص خود در کلیه کشورهای دنیا همراه شما در انجام کلیه مراحل کار برای اخذ نمایندگی فرنچایز هر یک از رستوران ها، کافه ها و نانوایی های زنجیره ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • اخذ اقامت کانادا از طریق خریدن شعبه رستوران، کافه و نانوایی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top