info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای خانه به دوشی فرانسه

فرانسه یک مقصد عالی برای دیجیتال نومدرها بشمار می رود زیرا این کشور مدرن از زیرساخت های مطلوبی برخوردار است و زندگی در فرانسه نسبتا آرام و بدون دغدغه می باشد. ویزای خانه به دوشی فرانسه و امکان اخذ آن در این مطلب توضیح داده می شود.



اگر یک دیجیتال نومدر هستید، قوانین کار فرانسه ساعات کار در هفته را در مجموع به 35 ساعت محدود می کند که باعث می شود ضمن دورکاری از اوقات فراغت به نحو احسن لذت ببرید.

متاسفانه فرانسه ویزای خاص خانه به دوشی برای علاقه مندان ارائه نمی دهد. با این حال، اکثر شهروندان غیر فرانسوی می توانند برای مدت 90 روز از طریق توافقنامه منطقه شنگن وارد فرانسه شوند.

اگرچه کار در این مدت از نظر فنی مجاز نیست، اما کار از راه دور به طور کلی پذیرفته می شود.

با این حال، اگر می خواهید کار کنید و بیش از 90 روز در فرانسه اقامت داشته باشید، باید برای ویزای اقامت طولانی مدت درخواست دهید که این ویزا به متقاضیان اجازه می دهد تا حداکثر یک سال در فرانسه بمانند و به عنوان افراد خوداشتغال یا فریلنسر کار کنند. فرآیند درخواست ویزا می تواند پیچیده باشد و درک تمام نکات فنی ضروری است. ما در این مقاله سعی خواهیم کرد به تمام جزئیات مورد نیاز شما درباره درخواست پذیرش ویزای خانه به دوشی فرانسه بپردازیم.

 

بررسی اجمالی فرآیند ویزای فرانسه برای دیجیتال نومدرها

اگر اهل اتحادیه اروپا یا EEA نیستید، باید قبل از ورود به فرانسه برای ویزا درخواست دهید.

همانطور که گفته شد، پر کاربرد ترین ویزا برای خانه به دوشان، ویزای اقامت طولانی مدت است که به شما اجازه می دهد تا یک سال در فرانسه بمانید. با داشتن این ویزا می توانید به صورت فریلنسر یا خوداشتغال مشغول به کار شوید

اگر قصد دارید با یک کسب و کار مستقر در خارج از فرانسه از این روش اقدام کنید موفق تر خواهید بود.

برای اقامت بیش از 90 روز در فرانسه، باید از قبل برای ویزای طولانی مدت درخواست دهید.

زمان اقامت برنامه ریزی شده شما هر چه باشد، ویزای طولانی مدت شما باید بین سه ماه تا یک سال باشد. برای تمدید اقامت خود بیش از مدت اعتبار ویزای خود، باید برای اجازه اقامت در یک استان درخواست دهید. در طول مدت اعتبار، ویزای اقامت طولانی معادل ویزای شینگن است که به شما این امکان را می‌دهد در خارج از فرانسه برای دوره‌هایی که بیش از ۹۰ روز در هر دوره ۱۸۰ روزه متوالی نباشد، مانند شرایط داشتن ویزای شنگن در منطقه شنگن اقامت داشته باشید.

 

چه کسانی می توانند برای ویزای اقامت طولانی مدت خانه به دوشی فرانسه اقدام کنند؟

خانه به دوشان غیر اتحادیه اروپا که می خواهند بیش از 90 روز اقامت داشته باشند، می توانند برای ویزای اقامت طولانی مدت درخواست پذیرش دهند.

اکثر ملیت ها برای اقامت بیش از 90 روز مشمول شرایط ویزای طولانی مدت هستند، به جز موارد زیر:

-شهروندان همه منطق اتحادیه اروپا، موناکو، و آندورا

-شهروندان منطقه اقتصادی اروپا (EEA) و سوئیس، به جز پلی‌نزی فرانسه، کالدونیای جدید، والیس و فوتونا و سرزمین‌های جنوبی و جنوب فرانسه (TAAF)

 

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای اقامت طولانی مدت فرانسه به عنوان یک دیجیتال نومدر

1- سند مسافرتی (اصل + کپی)

2- دو تصویر شناسنامه یا کارت ملی جدید با فرمت ISO/IECI  به صورت PDF

3-هدف از سفر یا اقامت خود در فرانسه

4- اثبات وضعیت اجتماعی اقتصادی با ارائه تمکن مالی

5- مدرک اقامت در فرانسه

6- بیمه سلامت مسافرتی

7-مدرک اقامت در خارج از فرانسه

 

هزینه ویزای اقامت طولانی مدت فرانسه برای یک دیجیتال نومدر

مبلغ قابل پرداخت برای ویزای خانه به دوشی فرانسه 99 یورو است که باتوجه به نوسانات ارزی قابل تغییر خواهد بود.

 

جدول زمانی درخواست ویزای اقامت طولانی مدت فرانسه به عنوان یک خانه به دوش

درخواست های ویزا معمولاً ظرف 15 روز بررسی می شود که در صورت در صورت موجه بودن درخواست شما این مدت در موارد خاص تا 45 روز قابل افزایش خواهد بود.

مزایای کار به عنوان یک دیجیتال نومدر در فرانسه

فرانسه کشوری بسیار دلپذیر برای خانه به دوشان دیجیتال به شمار می رود.

این کشور دارای مناظر خیره کننده است، از سواحل زیبای ریویرا فرانسه گرفته تا تپه های پروونس.

فرانسه علاوه بر زیبایی طبیعی، دارای میراث فرهنگی غنی است که دیجیتال نومندان می توانند با شرکت در رویدادها و جشنواره ها و کاوش در هنر، تاریخ و غذاهای محلی در آن غرق شوند.

فرانسه همچنین دارای زیرساخت های بسیار خوبی است، از جمله سیستم حمل و نقل توسعه یافته و اینترنت قدرتمند ارتباط و بهره وری را برای دیجیتال نومدان آسان می کند.

اقتصاد این کشور هفتمین اقتصاد بزرگ جهان است و فرصت های شغلی زیادی برای خانه به دوشان در صنایع فناوری و مالی ایجاد کرده است.

علاوه بر این، فرانسه به دلیل کیفیت بالای زندگی، مراقبت های بهداشتی، آموزشی و خدمات اجتماعی عالی شناخته شده است که این کشور را کشوری  ایده‌آل برای خانه به دوشان تبدیل کرده است  که می‌خواهند از مزایای کار از راه دور و در عین حال دسترسی به خدمات ضروری بهره ببرند.

فرانسه قلب بسیاری از شهرهای پر جنب و جوش مانند پاریس، لیون و مارسی است که گزینه های متنوع فرهنگی، اجتماعی و سرگرمی را ارائه می کند.

شما همچنین می توانید برای اقامت تمکن مالی فرانسه، تحصیل در فرانسه و ویزای استارت آپ فرانسه اقدام نمایید.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در فرانسه آماده ارایه مشاوره در خصوص تحصیل، انواع ویزا و اقامت دایم می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای خانه به دوشی فرانسه



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top