info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟

هر ساله بر اساس شاخص زیست پذیری جهانی بهترین و بدترین شهرهای جهان برای زندگی و کار در معرفی می شود. این شاخص با بررسی مراقبت‌های بهداشتی، فرهنگ و سرگرمی، آموزش، و زیرساخت‌ کشور های برتر را معرفی می کند که برای چندمین بار وین به عنوان برترین شهر دنیا برای زندگی در سال 2023 شناخته شد و کپنهاگ برای چندین سال پیاپی رتبه دوم را به خود اختصاص داد. در ادامه بیشتر به این موضوع می پردازیم که بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟



بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟

وین به دلیل به ارائه ترکیبی بی نظیر از ثبات، زیرساخت های مناسب، نظام آموزشی با کیفیتی، خدمات بهداشتی و درمانی مقرون به صرفه و فرهنگ و سرگرمی فراوان جایگاه اول را از آن خود کرد.

ما در این مقاله به 10 شهر برتر دنیا برای زندگی می پردازیم:

 

1- وین:

وین با 1.897 میلیون نفر جمعیت پایتخت اتریش است. ساکنان این شهر به دلیل ثبات و زیرساخت های مستحکم که با سیستم بهداشت و درمان عالی و گزینه های فراوان که با فرهنگ و اوقات فراغت ترکیب می شود، مجذوب وین مهد هنر و فرهنگ اتریش می شوند.

میانگین هزینه زندگی در این شهر 29.2 درصد کمتر از نیویورک است.

سایر هزینه های زندگی در وین به این شرح می باشد:

-اجاره ماهانه 85 متر مربع اقامتگاه مبله در منطقه گران قیمت: 1754 یورو

-اجاره ماهانه 85 متر مربع مسکن مبله در منطقه معمولی: 1281 یورو

-آب و برق 1 ماهه (گرمایش، برق، گاز ...) برای 2 نفر در آپارتمان 85 متر مربعی: 492 یورو

-اجاره ماهانه 45 متر مربع استودیو مبله در منطقه گران قیمت: 965 یورو

-اجاره ماهانه 45 متر مربع استودیو مبله در منطقه معمولی: 662 یورو

آب و برق ماهانه (گرمایش، برق، گاز ...) برای 1 نفر: 85 یورو

اینترنت 8 مگابیت در ثانیه (1 ماه): 28 یورو

تلویزیون صفحه تخت 40 اینچی: 364 یورو

 

2-کپنهاگ:

کپنهاگ، پایتخت دانمارک، دارای استاندارد های بالای زندگی، دسترسی آسان به اینترنت، شبکه مدرن  مترو و محیط کسب و کار پر رونقی است که استعدادهای بالقوه را از سراسر جهان جذب می کند.

علاوه بر این، کپنهاگ قصد دارد تا سال 2025 تبدیل به کشوری کربن خنثی شود و دوچرخه را به وسیله ی اصلی حمل و نقل تبدیل نماید.

 

3-آمستردام:

آمستردام با تنوع فرهنگی و زیرساخت های توسعه یافته، ارائه خدمات بهداشتی و آموزشی با کیفیت شهری فوق العاده برای زندگی به شمار می رود.

علاوه بر این، تخمین زده می شود که 13 درصد از آمستردام از فضای سبز تشکیل شده است. بسیاری از مردم فضای سبز را با آرامش، سطح پایین استرس و محیط تمیز مرتبط می دانند.

 

4-ملبورن:

ملبورن، پایتخت و پرجمعیت ترین شهر ایالت ویکتوریا استرالیا، سالانه پذیرای طیف عظیمی از مهاجران است. این شهر با داشتن نرخ جرم و جنایت پایین و ارائه جاب آفرهای معتبر و بهره مندی از سیستم حمل و نقل عمومی، دانشگاه های برجسته و فرهنگ غنی کشوری بی نظیر برای زندگی محسوب می شود.

 

5-استکهلم:

استکهلم، پایتخت سوئد، یکی از جذاب ترین شهرهای جهان برای زندگی به حساب می آید که اقتصاد قوی آن باعث شده از لحاظ مالی، بیوتکنولوژی و محیط زیست در میان شهرهای برتر دنیا جای بگیرد.

 

6-هلسینکی:

هلسینکی، پایتخت جنوبی فنلاند، شهری هوشمند، باثبات و جمع و جور است که به دلیل ترکیب منحصر به فرد فرهنگ شهری و طبعیت پر آرامشش شناخته می شود. به لطف نرخ جرم و جنایت پایین در جامعه احساس راحتی خواهید کرد.

 

7-سیدنی:

سیدنی با 5.312 میلیون نفرجمعیت ، پایتخت نیو ساوت ولز و یکی از بزرگترین شهرهای استرالیا است. اگر می خواهید در یک کلان شهر بزرگ خارجی زندگی کنید، شهری امن، زیبا و سرزنده ای را انتخاب کردید.

سیدنی با اقتصاد قدرتمند خود سهم زیادی از بازار صنایع قوی و گردشگری را به خود اختصاص داده است.

 

8-توکیو:

توکیو، پایتخت پرازدحام ژاپن، شهری فوق‌العاده برای هر نوع تایپ از انسان محسوب می شود. این شهر حس تعلق اجتماعی قوی به شما می دهد و سیستم  حمل و نقل عمومی اش شما را خشنود خواهد ساخت. محل استقرار شرکت های بزرگ متعدد است. به لطف اقتصاد قدرتمند ژاپن، تولید ناخالص داخلی توکیو به 878.8 میلیارد دلار در سال مالی 2019 رسید.

 

9-زوریخ:

زوریخ، بزرگترین شهر سوئیس، مرکز جهانی بانکی و مالی دنیا شناخته می شود. این شهر یک مرکز فرهنگی منحصر به فرد است زیرا مملو از موزه، پارک، گالری و تئاتر است. علاوه بر این، سوئیس کشوری پیشرو در حفاظت از آب و هوا و تغییرات اقلیمی به شمار می رود.

 

10برلین-

برلین، پایتخت آلمان، 3.645 میلیون نفر جمعیت دارد. سیستم بهداشت و درمان فوق العاده، نرخ پایین جرم و جنایت، سیستم حمل و نقل عمومی قابل اعتماد و وجود طیف گسترده ای از فعالیت های جذاب برلین را به شهری پر جنب و جوش تبدیل کرده است.

زندگی در پایتخت آلمان برای خارجی های ثروتمند مقرون به صرفه است. هزینه های ماهانه پیش بینی شده برای یک خانواده چهار نفره، بدون احتساب اجاره بها، 3243 دلار می باشد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در کشورهای مختلف، آماده ارایه مشاوره در خصوص تحصیل، انواع ویزا و اقامت دایم می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین شهرهای دنیا برای زندگی کدامند؟



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top