info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مهاجرت افراد زیر 18 سال به سوئد



در سوئد، مدرک و دوره دو چیز متفاوت شمرده می شوند. یک برنامه تحصیلی در دانشگاه های سوئد از دوره های زیادی تشکیل می شود که منجر به اخذ مدرکی خاص در یک رشته خاص می گردد، در حالیکه که دوره‌ها برنامه محور هستند. در طول هر ترم دانشجویان یک درس با واحد زیاد یا واحد کم را اخذ می نمایند که بسیاری از دانشگاه‌های سوئد برنامه‌ تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد را ارائه می‌کنند که باعث ایجاد فرصت هایی خواهد شد که دانشجویان بتوانند در حین یادگیری تجربه عملی کسب کنند. اکثر دوره های فنی شامل دوره هایی است که با صنعت رابطه نزدیکی دارد و به دانش آموزان اجازه می دهد تا مطالعه و کار عملی را با هم ترکیب کنند. دانشجویان قادر به گذراندن دوره های کارآموزی هستند و همچنین می توانند کارهای پاره وقت مرتبط با رشته یا دوره ای که در حال تحصیل هستند انجام دهند.

دانشگاه های برتر سوئد عبارتند از دانشگاه لوند، دانشگاه استکهلم، دانشگاه اوپسالا، دانشگاه گوتنبرگ، موسسه سلطنتی فناوری، دانشگاه فناوری چالمرز، موسسه کارولینسکا و دانشگاه لینکوپینگ که اکثر کالج های پر متقاضی سوئد های در شهرهایی استکهلم و گوتنبرگ واقع شده اند.

مواردی که بالا ذکر شد از حیث آشنایی بیشتر شما عزیزان با سیستم آموزشی سوئد بیان شد.

در قسمت بعدی مقاله به شرایط مهاجرت دانش اموزی به سوئد خواهیم پرداخت.

 

شرایط مهاجرت دانش آموزی به سوئد

-داشتن پاسپورت معتبر

-- رضایت نامه محضری والدین یا سرپرست برای سفرهای بدون همراه به خارج از کشور و مواردی که فرد صغیر اقامت طولانی مدت در سوئد خواهد داشت

- شناسنامه کودک

- حساب مسدود شده ویژه برای کودک شما برای اثبات تمکن مالی

-ارائه بیمه مناسب

شما همچنین می توانید برای تحصیل در سوئد درخواست پذیرش دهید.

 

  • مهاجرت افراد زیر 18 سال به سوئد



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top