info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا

تعجب آور نیست که بسیاری از مهاجران ایرانی اروپا را مقصد تحصیل داروی سازی برگزیده اند زیرا ادامه تحصیل در اروپا، فرصت های پیش روی مناسب کاری بعد از فارغ التحصیلی برای آن ها می گشاید. در این مطلب به شرایط تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا خواهیم پرداخت.



دانشگاه های اروپا جزء بهترین دانشگاه های پزشکی در جهان به حساب می آیند که آینده شغلی متقاضیان ایرانی تحصیل داروسازی را تضمین می نماید. علاوه بر این، در اکثر کشورهای اروپایی هزینه های زندگی پایین و مقرون به صرفه است و بیشتر به لایف استایل و سبک زندگی شما بستگی دارد که 500 ماه در ماه خرج می کنید یا 1500 یورو. قیمت اجاره نیز بسته به محل تحصیل شما دارد.

شما می توانید در یک خوابگاه دانشگاه زندگی کنید که در آن تمام امکانات مورد نیاز و حتی بیشتر از آن را با هزینه ای کم در ماه داشته باشید یا می توانید تنها زندگی کنید. اگر زندگی  در یک آپارتمان بزرگ در مرکز شهر را ترجیح می دهید، ممکن است اجاره شما کمی بالاتر رود. اما اگر صادقانه بگوییم، تنها چیزی که نیاز دارید یک آپارتمان یک خوابه نزدیک به دانشکده شما است.

کار به عنوان یک دکتر داروساز به معنای کار در داروخانه از ساعت 9 تا 17 نیست. شما می توانید وارد صنایع و شغل های مرتبط با رشته خود بشوید و مشغول به کار شوید. مثلا می توانید به یک سم شناس، نماینده یک شرکت داروسازی، سرمایه گذار در دارو سازی شوید یا حتی داروخانه خود را افتتاح نمایید.

نکته مهم راجع به تحصیل داروسازی به زبان انگلیسی در اروپا این است که شهریه این دوره بیش از حد گران نیست. که از حدود 6000 یورو در سال شروع می شود و تا 11000 یورو می رسد.

با تحصیل در دانشگاه های معتبر اروپایی امکان کار به یک عنوان داروساز در اقصی نقاط جهان را خواهید داشت.

 

تحصیل دندانپزشکی بدون مدرک زبان

متوسط طول دوره داروسازی به زبان انگلیسی در اروپا مقایسه با دندانپزشکی و پزشکی که 6 سال طول می کشد 5 سال است. در این دوره با تاثیر داروهای مختلف بر بدن انسان آشنا شده و ماژول هایی دریافت خواهید کرد که بر روند ساخت دارو متمرکز شده اند.

برای کار به عنوان یک داروساز، باید در مورد مسائل قانونی و اخلاقی این صنعت دانش کافی داشته باشید و به شما در مورد نحوه کار و درمان بیماران آموزش های لازم داده خواهد شد. تحصیل در رشته داروسازی به شما این امکان را می دهد تا در یک زمینه خاص مانند توسعه پزشکی، بیماری های عفونی یا مراقبت از سالمندان فعالیت کنید.

در ادامه مقاله به بهترین کشور ها برای تحصیل دارو سازی اشاره خواهیم کرد:

 

1. قبرس - دانشگاه خاور نزدیک

اگر می خواهید داروسازی را به زبان انگلیسی بخوانید و با فرهنگ کاملاً جدید و متفاوتی آشنا شوید، دانشگاه خاور نزدیک مکان مناسبی برای شماست. در این دانشگاه می توانید برای یک دوره 5 ساله زبان انگلیسی اقدام کنید و حتی نیازی به قبولی در هیچ آزمون ورودی نخواهید داشت. هزینه این دانشگاه سالانه 8600 یورو است. همچنین می توانید در خوابگاه های دانشجویی مناسب و نزدیک به دانشکده سکونت کنید.

2. لهستان - دانشگاه علوم پزشکی پوزنان و دانشگاه پزشکی سیلسیا

دو دانشکده پزشکی به شما امکان تحصیل داروسازی در لهستان را به زبان انگلیسی می دهند. هر دو دانشگاه نیاز به آزمون ورودی دارند و دوره 5 ساله دارند.

دانشگاه علوم پزشکی پوزنان (PUMS) در پوزنان واقع شده است و شهریه سالانه آن 8700 یورو است. همچنین این امکان وجود دارد که با قیمت بسیار مناسب 80 تا 140 یورو به ازای هر نفر در اتاق دو نفره در خوابگاه دانشگاه سکونت داشته باشید.

دانشگاه پزشکی سیلسیا در کاتوویتس واقع شده است. دوره داروسازی این دانشگاه سالانه 8600 یورو هزینه خواهد داشت. علاوه بر دانشگاه PUMS، این دانشکده پزشکی نیز اتاق هایی با قیمت مقرون به صرفه 160-200 یورو در ماه برای یک اتاق یک نفره در نظر گرفته است.

3. بلغارستان - دانشگاه های پزشکی صوفیه، پلوودیو و وارنا

در بلغارستان، حق انتخاب زیادی برای برگزیدن دانشگاه خود خواهید داشت. 3 دانشگاه بلغارستان داروسازی را به زبان انگلیسی ارائه می کنند که در هر 3 دانشگاه ملزم به شرکت در آزمون ورودی هستید . اما نگران نباشید زیرا موسسه ما، سوالات مورد نیاز آزمون را در اختیار شما خواهد گذاشت.

این دوره 5 سال طول خواهد کشید و شما مدرک معتبر جهانی دریافت خواهید کرد. شهریه سالانه این دانشگاه ها به ترتیب عبارتند از:

-دانشگاه پزشکی صوفیه - 6000 یورو

-دانشگاه پزشکی پلوودیو - 8000 یورو

-دانشگاه پزشکی وارنا - 6000 یورو

4. مجارستان - دانشکده های پزشکی Debrecen و Semmelweis

اگر ترجیح می دهید در مجارستان داروسازی را به زبان انگلیسی بخوانید، می توانید دبرسن یا بوداپست را انتخاب کنید که هر دو دانشگاه در سطح بین الملل مدرک معتبری ارائه می کنند و هر دو دانشگاه دارای خوابگاه دانشجویی هستند. هزینه تحصیل در دانشکده پزشکی دبرسن سالانه 6800 یورو خواهد بود درحالیکه دانشکده پزشکی Semmelweis، شما 10700 یورو در سال پرداخت خواهید کرد. مهم نیست که کدام دانشگاه را انتخاب می کنید زیرا هر دو دانشگاه با استاندارد ها و متد های جهانی داروسازی به روز هستند.

5. ترکیه - دانشگاه Acibadem

دانشگاه Acibadem  استانبول دوره های5  ساله داروسازی با شهریه سالانه 10700 یورو ارائه می کند. بسیاری از موارد مثل عدم آزمون ورودی، تجهیزات مدرن و همکاری با بسیاری از بیمارستان مجهز باعث شده که این دانشگاه مورد علاقه دانشجویان بین المللی از جمله متقاضیان ایرانی باشد.

6. ایتالیا - دانشگاه سیه نا

 ایتالیا هر ساله پذیرای تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی است که یک برنامه 5 ساله دندانپزشکی به زبان انگلیسی ارائه می نماید.

سایر مزایای تحصیل داروسازی در اسلواکی

به دلایل زیر دانشجویان ایرانی مایل به تحصیل دارو سازی در دانشگاه های اسلواکی هستند:

-امکان کاریابی در سراسر قاره سبز اروپا پس از فارغ التحصیلی

-سطح پایین شهریه و هزینه های زندگی نسبت به سایر کشور های اروپایی

-امکان ادامه تحصیل بدون ارائه مدرک زبان این کشور را به یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانیان مبدل ساخته است

-دانشجویان ایرانی می توانند ضمن تحصیل در دانشگاه از کار دانشجویی نیز بهره مند شوند.

شما همچنین می توانید برای تحصیل در اسلواکی و تحصیل داروسازی در اسلواکی اقدام نمایید.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به تحصیل رشته های مختلف بویژه علوم پزشکی در اسلواکی و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • تحصیل داروسازی بدون مدرک زبان در اروپا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top