info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای طلایی انگلستان

ویزای سرمایه‌گذار درجه 1 بریتانیا که به ویزای طلایی معروف است، به آخرین قربانی تنش بین روسیه و اوکراین تبدیل شد که پریتی پاتل، وزیر کشور انگلستان آن را منحل کرد. ویزای سرمایه گذاری انگلستان بخشی از سیستم مهاجرت به انگلیس وابسته بر امتیازبندی یا همان ویزای Tier 1 است که به افراد ثروتمند و متمول که مایل به سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون پوندی در انگلستان هستند ارائه می شود. هر چه مقدار پول سرمایه گذاری شده بیشتر باشد، فرد سریعتر می تواند برای شهروندی بریتانیا درخواست پذیرش دهد.



شرایط اخذ گلدن ویزا انگلستان

متقاضیان دارای سرمایه خالص ویزای طلایی انگلستان که به دنبال اقامت دائم انگلستان هستند، می توانند از ویزای های جایگزین زیر استفاده نمایند:

-ویزای نوآوری و خلاقیت انگستان:

این ویزای مناسب افراد باتجربه ای می باشد که قصد راه اندازی کسب و کار خود در انگستان را دارند که به متقاضیان اجازه می دهد حداکثر 5 سال به همراه خانواده شان در انگلستان اقامت داشته باشند.متقاضی می تواند پس از گذشت 5 سال اقامت در انگلستان برای اقامت دائم درخواست پذیرش دهد.

ویزای استعداد جهانی:

این برنامه برای لیدر های دانشگاهی، تحقیقاتی، هنری، فرهنگی و فناوری های دجیتالی ارائه می شود که نیاز به تاییدیه یک سازمان معتبر دارد.این برنامه 5 ساله است و هر بار پس از انقضای مدت قابل تمدید خواهد بود.

سازمان های تایید کننده به شرح زیر خواهند بود:

-تک نیشن ( Tech Nation) برای فناوری های دیجیتال

-شورای هنر انگلستان برای هنر و فرهنگ

-آکادمی بریتانیا

-آکادمی سلطنتی مهندسی

-انجمن سلطنتی

ویزای Scale Up:

هدف از اعطای این ویزا، تشویق به نوآوری و خلاقیت از طریق ساده سازی فرآیند کسب و کار برای افراد بسیار ماهر و نخبگان علمی می باشد تا این افراد را جذب انگلستان نماید.شرایط این ویزا عبارتند از:

-میانگین سالانه درآمد یا نرخ رشد اشتغال در یک دوره سه ساله بیش از 20 درصد باشد.

-در شروع یک دوره 3 ساله حداقل 10 کارمند استخدام شوند.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ ویزا و اقامت و مسائل مربوط به  تحصیل در انگلیس و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای طلایی انگلستان



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top