info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

معرفی ۱۰ دانشگاه برتر دوبی

در حال حاضر تعداد زیادی دانشگاه های دبی فرصت های تحصیلی بی نظیری را برای متقاضیان ارائه می دهند. پذیرش دانشگاه های درجه یک معمولاً در ماه سپتامبر آغاز می شود. ما در این مقاله به معرفی 10 دانشگاه برتر دوبی می پردازیم که می تواند دید وسیع تری به شما در خصوص مهاجرت تحصیلی به دبی ارائه نماید.



 

1- University Of Dubai:

این دانشگاه یکی از برترین دانشگاه های دبی به شمار می رود که در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجویان خارجی را جذب می کند. این دانشگاه در دبی بسیار محبوب بوده و رتبه علمی مناسبی دارد. در این دانشگاه معتبر، دانشجویان می توانند در رشته های حقوق، فناوری اطلاعات، بازرگانی و مهندسی پذیرش بگیرند.

دانشگاه دبی دانشگاهی دولتی است که توسط دولت مدیریت و اداره می شود. در این دانشگاه سه کالج یا دپارتمان وجود دارد که شامل کالج های مهندسی و فناوری اطلاعات، کالج حقوق و مدرسه بازرگانی دبی می شود.

این کالج ها برای دانشجویان بین المللی و محلی در دبی خدمات ارائه می دهند. دانشگاه دبی یکی از شرکت های تابعه اتاق بازرگانی و صنایع دبی (DCCI) است.

اعتبارسنجی:

برنامه های تحصیلی دانشگاه دبی توسط MOHESR (وزارت آموزش عالی و تحقیقات علمی) تایید شده است.

علاوه بر این موسسه، دانشگاه دبی توسط شوراهای اعتباربخشی جهانی مورد تایید قرار گرفته است. برنامه های محاسباتی و سیستم های اطلاعاتی، توسط ABET معتبر به شمار می رود. همچنین بهترین دانشگاه دبی یعنی  کالج مدیریت بازرگانی ، توسط AACSB International USA کالجی معتبر محسوب می شود.

هزینه برنامه های کارشناسی:

هزینه دوره کارشناسی مهندسی 2300 درهم دوره) است.

هزینه های IT و بازرگانی در مقطع کارشناسی 5800 درهم می باشد.

هزینه یک ترم برای مقطع کارشناسی IT و تجارت 32500 درهم است.

هزینه تحصیل برای یک ترم کارشناسی مهندسی 39000 درهم می باشد.

هزینه برنامه های تحصیلات تکمیلی:

هزینه کارشناسی ارشد عمومی در مدیریت بازرگانی 91000 درهم است.

هزینه کارشناسی ارشد تخصصی مدیریت بازرگانی 145600 درهم است.

شهریه کارشناسی ارشد حقوق 103000 درهم است.

هزینه برنامه دکتری 4 ساله 330000 درهم است.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: خیابان آکادمیک سیتی امارات، خروجی 49

متوسط شهریه: 2300 تا 330000 درهم

شماره تماس:  971-4-556-6800+

 

2-MIDDLESEX University Dubai:

این دانشگاه اصالتیا بریتانیایی یکی از بهترین دانشگاه های دبی به شمار می رود که در سال 2005 تأسیس شده است. در این دانشگاه دانشجویان می توانند از مزایای مختلفی که برای بهبود و ارتقاء فعالیت های آموزشی ارائه می شود برخوردار شوند. ویژگی کلیدی دانشگاه MIDDLESEX این است که در قلب خاورمیانه، یعنی در پارک دانش دبی واقع شده است.

نکته مثبت اصلی پارک دانش دبی این است که فاصله کمی با شهر اینترنتی دبی دارد و دسترسی آسان به مراکز فناوری شهر مدیا سیتی را برای دانشجویان فراهم می کند. اولین پردیس خارج از کشور دانشگاه میدلسکس انگلستان است که در دبی تأسیس شده است. این دانشگاه آموزش پیش دانشگاهی، برنامه های کارشناسی و برنامه های کارشناسی ارشد را نیز ارائه می دهد.

کیفیت آموزشی بالای دانشگاه میدلسکس باعث شهده که دانشجویان تفاوت اساسی این دانشگاه با سایر دانشگاه ها را احساس کنند. دانش جویان می توانند در انواع فعالیت ها از باشگاه های اجتماعی گرفته تا جشنواره های ورزشی و جوانان شرکت کنند.

کمک های مالی و بورسیه های مختلف

دانشگاه میدلسکس به دلیل ارائه طیف گسترده ای از کمک هزینه ها و بورسیه های تحصیلی به دانشجویان مشهور است. بورسیه های ارائه شده توسط این دانشگاه از کمک هزینه تحصیلی گرفته تا بورسیه تحصیلی برتری علمی، کمک هزینه های مشارکت شرکتی در مقطع کارشناسی ارشد، کمک هزینه تحصیلی APTECH می شود.

افتخارات این دانشگاه

بهترین مرکز آموزشی در دبی

دریافت جوایز آموزش عالی خاورمیانه فوربس در سال 2019

بهترین دانشگاه سال امارات متحده عربی

برنده جشنواره خلاقیت دبی در سال 2019

بهترین دانشگاه بین المللی MENA

جوایز iStudy در سال 2019 و 2020

اطلاعات تکمیلی

آدرس: بلوک 16، دهکده دانش

متوسط شهریه: 43400 تا 55700 درهم

شماره تماس: 4-367-8100+971-

 

3-Canadian University of Dubai (CUD):

دانشگاه CUD در ابتدا به عنوان بهترین دانشگاه کانادایی دبی در این کشور راه اندازی شد. در این دانششگاه آموزش مطابق با سیستم دانشگاه های آمریکای شمالی ارائه می شود.

دانش جویان می توانند تحصیلات خود را در این دانشگاه بین المللی که رتبه 42 بین المللی را دارد ادامه دهند. این دانشگاه به دانشجویان این امکان را می دهد که از یک دانشگاه کانادایی در خاک دبی فارغ التحصیل شوند. علاوه بر این، هزینه تحصیل در این دانشگاه معقول می باشد. هیئت علمی این دانشگاه از اساتید به نام هستند. این دانشگاه بین‌المللی قطعاً در پروژه‌های تحقیقاتی، امکانات آموزشی، کارآفرینی و سایر برنامه‌های بورس تحصیلی به بهترین نحو به دانشجویان کمک خواهد کرد. CUD تنها دانشگاهی است که در برخی دوره ها مدرک دوگانه از کانادا و دبی ارائه می دهد.

برنامه های مطالعاتی مختلف ارائه شده توسط دانشگاه CUD

مهندسی و معماری، ارتباطات، هنر و علوم، مدیریت، رویدادها و گردشگری، بازاریابی لوکس و مدیریت ورزشی تنها تعدادی از رشته های موجود در دانشگاه کانادایی دبی هستند.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: تقاطع اول، جاده شیخ زاید

متوسط شهریه: 61000 تا 66150 درهم

شماره تماس: +971-4-321-9090

 

4-Heriot-Watt University Dubai:

اگر به دنبال موفق ترین و بهترین دانشگاه خارجی مستقر در دبی هستید، دانشگاه هریوت وات دبی بهترین انتخاب شما خواهد بود. این دانشگاه به دلیل قابلیت استخدام فارغ التحصیلان و کارهای تحقیقاتی در رده دانشگاه های برتر انگلستان قرار می گیرد.

این دانشگاه اولین دانشگاه بین المللی در شهر آکادمیک بین المللی دبی است که برنامه آموزشی مطابق سیستم انگستان ارائه می دهد.

برنامه های تحصیلی مختلف

دانشگاه هریوت وات دبی بیش از 50 نوع برنامه مختلف در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را در موضوعات مختلف ارائه می دهد. این دوره ها شامل مد، علوم کامپیوتر، ساخت و ساز، روانشناسی، مهندسی نفت، تجارت، مهندسی، نقشه برداری کمیت و بسیاری از برنامه های دیگر نیز می باشد.

دلایل موفقیت این دانشگاه

به دلیل وجود 5 پردیس در سراسر جهان، از جمله دانشگاه های انگلستان و مالزی، دانشجویان می توانند در هر نقطه ای از جهان تحصیل کنند.

در امارات متحده عربی نیز، برنامه های آموزشی مطابق استانداردهای انگلستان در این دانشگاه که 195 سال سابقه در زمینه آموزش دارد ارائه می شود.

برخی از سمینارهای ادغام شده با مهارت های نرم نیز برای توسعه و افزایش مهارت های دانشجویان ارائه می شود.

سن پذیرش:

برای پذیرش در دانشگاه هریوت وات دبی، باید 15 سال سن داشته باشید یا 11 سال از تحصیل رسمی خود را گذرانده باشید.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: شهر آکادمیک دبی

میانگین شهریه: 44000 تا 136500 درهم

شماره تماس: +971-4-277-4500

 

5-Curtin University Dubai:

دانشگاه کرتین دبی اصالتا استرالیایی دارد و به دلیل تعهد خود به آماده سازی دانشجویان برای مشاغل آینده، مشارکت های قوی در صنعت و کار تحقیقاتی با کیفیت بالا مشهور است. جدیدترین پردیس دانشگاه کرتین دبی در DIAC مستقر شده که به عنوان یک مرکز خلاق شناخته می شود.

برنامه های تحصیلی مختلف

اگر به دنبال برخی از برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد در یکی از بهترین دانشگاه های دبی هستید، دانشگاه کرتین دبی می تواند یکی از بهترین گزینه ها در امارات باشد. شما می توانید در برنامه های تحصیلی مختلف که توسط این دانشگاه ارائه می شود ثبت نام کنید.

برنامه های تحصیلی شامل فناوری اطلاعات (IT)، علوم انسانی، تجارت، علوم و بسیاری موارد دیگر می شود. دانشجویان در حال تحصیل در این موسسه که در امارات زندگی می کنند، فرصت بسیار خوبی برای دریافت مدرک معتبر از یک موسسه استرالیایی دارند.

برخی از جنبه های مثبت دانشگاه کرتین دبی

این دانشگاه در رتبه‌بندی آکادمیک دانشگاه‌های سراسر جهان در سال 2020 در 1% برتر دانشگاه های جهان قرار گرفت.

به طور کلی، به منظور دریافت پذیرش در این دانشگاه باید باند 5.5  در زبان انگلیسی گفتاری (IELTS) کسب کنید.همچنین دانشکده تجارت کرتین توسط AACSB معتبر است.

تمام برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد توسط TEQSA (کیفیت و استانداردهای آموزش عالی استرالیا) ارائه و تایید شده است.

دانشجویان می‌توانند پس از فارغ التحصیلی در استرالیا مجوز کار دریافت نمایند.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: شهر آکادمیک بین المللی دبی، بلوک 11، طبقه 4

متوسط شهریه: 27945 تا 48300 درهم

شماره تماس: +971-4-245-2500

 

6-Zayed University Dubai:

اگر به دنبال یک موسسه آموزشی دولتی مشهور در بین بهترین دانشگاه های دبی هستید، دانشگاه زاید دبی یک انتخاب عالی به شمار می رود.

 

این دانشگاه در سال 1998 تاسیس شد و به دلیل ارائه برنامه های مختلف در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد شهرت دارد. دانشگاه زاید دبی توسط CAA (کمیسیون اعتباربخشی آکادمیک) و MSCHE (کمیسیون آموزش عالی ایالات میانه) معتبر است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، این دانشگاه در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برنامه های تحصیلی ارائه می کند که شامل تجارت، فناوری، رسانه، علوم انسانی، علوم بهداشتی می شود.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: شهرک دانشگاهی

متوسط شهریه: 84000 تا 128000 درهم

شماره تماس: +971-4-402-1111

 

7-MODUL University Dubai:

این دانشگاه زیر مجموعه سرمایه گذاری دبی می باشد و شعبه اصلی دانشگاه MODUL در اتریش قرار دارد. پردیس دانشگاه MODUL در وین در فهرست ۲۵ دانشگاه برتر جهان قرار گرفته است. از علل اصلی شهرت این دانشگاه می توان به مقالات علمی با کیفیت، تخصص پژوهشی و توانمندی های بنیادی اشاره کرد.

فارغ التحصیلان علاقه مند که مایل هستند به صورت حرفه ای در مدیریت هتل یا توسعه گردشگری سهیم باشند می توانند برای تحصیل در این دانشگاه معتبر بین المللی درخواست پذیرش دهند.

این دانشگاه این افتخار را دارد که اولین دانشگاه اتریش در منطقه خاورمیانه باشد. دانشگاه MODUL دبی حداکثر قابلیت اشتغال را برای دانشجویان فارغ‌التحصیل از این دانشگاه تضمین می‌کنند. فارغ التحصیلان می توانند با پیروی از شیوه های مختلف از مزایایی برخوردار شوند.

آموزش کارآموزی سنگ معدن

دوره های کارآموزی تضمینی

دانشگاهی در سطح جهانی

آموزش معتبر بین المللی

CSRE

برنامه های چرخشی

مسیرهای مختلف صدور گواهینامه

مدیریت پیشرفته

مدیریت گردشگری و خدمات

نوآوری و طراحی برای گردشگری

توسعه تجاری

مدیریت املاک و توسعه هتل

اطلاعات تکمیلی:

مکان: برج دریاچه های جمیرا

متوسط شهریه: 40370 تا 161480 درهم

تماس: +971-4-510-1400 یا +971-52-646-1870

 

8-Amity University:

دانشگاه  Amity دارای پردیس های مختلفی در سنگاپور، لندن، چین، نیویورک و دبی است. اگر علاقه مند به کار در زمینه علم و فناوری هستید، دانشگاه آمیتی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این دانشگاه در دبی میراث پیشینیان خود را حفظ می کنند و کیفیت ها و امکانات پیشرفته ای را مطابق با بهترین خدمات آموزشی در اختیار دانشجویان قرار می دهند.

دوره هایی که دانشگاه ارائه می دهد

این دانشگاه انواع مختلفی از برنامه های تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را برای دانشجویان دبی ارائه می دهد. شما می توانید برای برنامه های تحصیلی مختلف که توسط دانشگاه آمیتی ارائه می شود پذیرش بگیرید.

این برنامه ها شامل دوره های علوم و فناوری، مدیریت، مهندسی و فناوری، حقوق، دوره های هتلداری و گردشگری، علوم انسانی و دروس علوم بهداشتی می شود.

اطلاعات تکمیلی:

آدرس: شهر آکادمیک دبی

متوسط شهریه: 35000 تا 58000 درهم

شماره تماس: +971-4-445-4900

 

9- Synergy University Dubai:

این دانشگاه یکی از شعبه های دانشگاه صنعتی و مالی است که در سال 1995 در مسکو تاسیس شد. دانشگاه سینرژی دبی در JLT (برج های دریاچه های جمیرا) که مکانی ایده آل به شمار می رود واقع شده است.

اگر مایل نیستید محل مسکونی خود را ترک کنید و می‌خواهید از یک دانشگاه بین المللی در دبی فارغ التحصیل شوید، این دانشگاه یکی انتخاب عالی برای شما خواهد بود.

این دانشگاه توسط KHDA (سازمان دانش و توسعه انسانی) و وزارت آموزش و علوم فدراسیون روسیه معتبر است. شما می توانید از برنامه های مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه Synergy دبی بهره مند شوید. این دانشگاه همچنین دوره های مختلف زبان را ارائه می دهد. در دانشگاه کارآفرینی و اداره هتل نیز ارائه می شود.

اطلاعات تکمیلی:

مکان: خوشه I، برج پلاتینیوم، طبقه 32

متوسط شهریه: 16515 تا 29360 درهم

شماره تماس: +971-55-896-8205

 

10-کالج داروسازی دبی برای دختران:

شخص نیکوکاری به حاجی سعید بن احمد اللوثه این موسسه را در سال 1992 تاسیس کرد. کالج دخترانه داروسازی دبی یکی از نخبه ترین و با کیفیت ترین دانشگاه های ارائه دهنده آموزش در دبی به حساب می آید. این کالج در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کلاس درس ارائه می دهد.

اگر دختر هستید و می خواهید در رشته داروسازی تحصیل کنید، می توانید از کالج دخترانه داروسازی دبی پذیرش بگیرید. این کالج به دلیل سیستم  مشترک برای خوابگاه  و حمل و نقل می تواند یک انتخاب عالی برای شما محسوب شود.

کالج دخترانه داروسازی دبی علاوه بر تحصیل با کیفیت در یکی از بهترین دانشگاه های دبی، مراقبت کامل از امکانات اقامتی و حمل و نقل را نیز تضمین می کند که این اقدامات برای ادامه تحصیل و برنامه های آموزشی بدون دردسر انجام می شود. مطالعات کلی این موسسه حول محور مطالعات داروسازی، از جمله تحصیلات تکمیلی و برنامه‌های صدور گواهینامه دو ساله است.

اطلاعات تکمیلی:

مکان: محیسنه 1

متوسط شهریه: 40000 تا 50000 درهم

شماره تماس: +971-4-212-8205

 

دانشگاه ولونگونگ استرالیا نیز در دبی شعبه دارد که می توان در این دانشگاه نیز برای تحصیل اپلای کرد. همچنین در سایر صفحات این سایت می توانید در مورد اخذ اقامت امارات از طریق ثبت شرکت و ویزای طلایی امارات نیز اطلاعات کاملی را بدست آورید.

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی و ویزا و مسائل مربوط به تحصیل رشته های مختلف در دانشگاه های امارات و سایر کشورها و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • معرفی ۱۰ دانشگاه برتر دوبی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top