info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای Scale Up انگلیس

ویزای Scale Up انگلیس یک مسیر مبتنی بر امتیاز برای نیروی های کار است که توسط یک اسپانسر ویزای Scale Up استخدام شده‌اند و از مهارت‌های لازم برای رشد کسب ‌وکار اسپانسر بهره مند هستند. این ویزا به گونه ای طراحی شده اکه به افرادی که دارای پیشنهاد شغلی مناسب در سطح مهارت مورد هستند اجازه می دهد تا واجد شرایط دریافت ویزای سریع باشند. ویزای Scale Up انگلیس، همراه با تعدادی دیگر از مسیرهای مهاجرت تجاری برای تقویت اقتصاد انگلستان طراحی شده اند.



نیروهای کار ویزایScale Up  انگلیس اجازه دارند در هر سطح مهارتی به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند.

متقاضیانی که قصد تحصیل در انگلستان را از طریق ویزایScale Up  دارند بایستی نسبت به دریافت گواهی طرح تایید فناوری آکادمیک (ATAS) در مقطع کارشناسی ارشد اقدام نمایند.

نیروی های کار ویزای Scale Up می‌ تواند مانند سایر مسیرهای کاری، شریک و فرزندان وابسته، اعضای خانواده تحت تکفل را به انگلستان بیاورند. دارنده ویزای اصلی و هر یک از اعضای خانواده واجد شرایط می توانند برای اقامت نامحدود در انگلستان درخواست پذیرش دهند.

به متقاضیان ویزای Scale UP در بدو ورود ویزای 2 ساله اعطا می شود. نیروهای کار فقط برای شش ماه اول این دوره تحت اسپانسرشیپی قرار می گیرند و پس از آن می توانند برای هر کارفرمایی کار کند.

 

ویزای Scale up جدید بریتانیا به کمک کسب و کارهای با رشد بالا

متقاضیان این مسیر باید درهنگام درخواست 18 سال یا بیشتر سن داشته باشند. همچنین باید یک پیشنهاد شغلی واقعی و دارای مهارت کافی در حرفه خود باشند. متقاضی باید حداقل 33000 پوند در سال تا 11 آوریل 2023، یا 34600 پوند از 12 آوریل 2023 برای کد شغل مورد نظر تمکن مالی داشته باشد.

زبان انگلیسی مانند مسیرهای کاری دیگر تحت سیستم امتیازبندی انگلستان، سهم زیادی در موفقیت متقاضیان ویزای Scale Up  انگلستان دارد. متقاضی باید بتواند توانایی زبان انگلیسی خود را در خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن حداقل به سطح B1 CEFR (چارچوب مرجع مشترک اروپایی برای زبان ها) اثبات نماید.

در صورت لزوم، متقاضی باید نشان دهد که از تمکن مالی برای یک دوره 28 روزه بهره مند است.

به طور کلی، متقاضی باید در مجموع 70 امتیاز برای واجد شرایط شدن ویزای scale up در دور اول دریافت کند که 50 امتیاز شامل تمکن مالی، 10 امتیاز برای پیشنهاد شغلی و حقوق مناسب و نهایتا 10 امتیاز برای تسلط به زبان انگلیسی در نظر گرفته می شود.

ویزایScale Up  انگلستان به کسب‌ و کارهای انگلیسی  واجد شرایط این امکان را می‌دهد تا افراد مستعد خارجی راجذب نمایند، اگرچه نیرو های کار باید از مهارت کافی برخوردار باشند تا کسب و کار را به مسیر درست هدایت کنند. به این ترتیب، برای واجد شرایط شدن ویزای Scale Up  نیروهای کار باید شرایط زیر را برآورده نمایند:

-داشتن یک پیشنهاد شغلی واقعی در سطح مهارت مورد نیاز، به عنوان مثال؛ مقطع کارشناسی ارشد یا بالاتر

-حداقل 34600 پوند در سال تمکن مالی داشته باشند

-حداقل 6 ماه برای اسپانسر خود در انگلستان کار کنند

-متقضایان باید در مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی سطح B1 یا بالاتر باشند

-دارای تمکن مالی کافی 1270 پوندی برای حمایت از خود در بدو ورود به انگلستان باشید

علاوه بر این موارد متقاضی باید گواهی عدم سوء پیشینه کیفری ارائه دهد.

بر اساس شرط درستی و صحت اگر ثابت شود جاب آفرساختگی است یا عمدتاً ایجاد شده است تا نیروی کار بتواند برای وارد انگلستان شود ویزای Scale Up متقاضی رد خواهد شد.

متقاضی می تواند بعد از 6 ماه کارفرمای فعلی خود را تغییر دهد مشروط بر اینکه الزامات ویزای Scale Up  انگلستان را برآورده نماید.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری متخصصان مشاغل مختلف در کلیه کشورهای دنیا از جمله انگلیس و بویژه اخذ ویزای اسپانسرشیپ انگلستان و تحصیل در انگلیس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای Scale Up انگلیس



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top