info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره های اینترنشیپ چیست؟

در ابتدا در پاسخ به این سوال که دوره های اینترنشیپ چیست؟ باید عرض کرد دوره های اینترنشیپ دوره های کارآموزی است که افراد متقاضی آن را در یک شرکت یا موسسه بین المللی در در رشته خود می گذرانند. به طور معمول این دوره ها بین ۴ تا ۶ ماه به طول می انجامد. و جهت اقدام برای اخذ پذیرش دوره های اینترنشیپ در خارج از کشور، افراد باید رزومه خود را برای موسسات و شرکت هایی که کارآموز می پذیرند ارسال کنند که البته در این زمینه شناخت شرکت های در حیطه تخصصی برای فرد متقاضی بسیار مهم است. در این زمینه موسسه پرگاس پارس با دانش کافی در تمامی کشورها آماده ارائه مشاوره به شما عزیزان می باشد.



لازم به ذکر است که این دوره های کارآموزی در خارج از کشور فقط مختص دانشجویان نیست و بسیاری از افرادی که در زمینه های مختلف متخصص هستند نیز با هر سنی می توانند در زمینه تخصصی خود برای گذراندن دوره های اینترنشیپ در شرکت ها و موسساتی از سراسر دنیا تقاضا دهند.

 

مزیت دوره های کارآموزی در خارج از کشور

در حقیقت مزیت دوره های کارآموزی در خارج از کشور، امکان بهبود رزومه افراد فقط با صرف هزینه بسیار کم برای سفر به خارج از کشور است. شاید وقتی اسم کارآموزی بیاید به علت عدم جدیت دوره های کارآموزی در اکثر موسسات کشور خودمان همچین دیدی در ذهن بسیاری افراد شکل بگیرد. اما در واقع اینگونه نیست و در خارج از کشور در موسسات و شرکت ها دوره های اینترنشیپ با جدیت بالا برگزار می شود.

دیگر مزیت دوره های کارآموزی در خارج از کشور این است که فرد کارآموز در طی گذراندن دوره دستمزدی نیز دریافت می کند، در صورتی که در طول دوره توانایی های خود را به شرکت یا موسسه مورد نظر نشان دهد، به وی شانس استخدام در همان شرکت یا موسسه نیز داده می شود و با داشتن نامه دعوت به کار، فرد متقاضی امکان دریافت ویزای کار کشور مورد نظر را نیز بدست خواهد آورد. بهترین کشورها برای گذراندن دوره های اینترنشیپ، آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزلند، انگلستان و کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشند.

 

دوره های اینترنشیپ در کانادا

دوره های افزایش مهارت شغلی یا همان کارآموزی با دستمزد کم در کانادا نیز برگزار شده و هر فرد دانشجو یا متخصصی در هر زمینه ای می تواند در آن ها شرکت نماید. از مزایای دوره های اینترنشیپ در کانادا اعتبار بالای دوره است و البته برای کارفرمایان کانادایی نیز بعلت مالیات پایین مشاغلی که به صورت کارآموزی ارائه می شوند، ارائه این دوره ها بسیار مورد اقبال است. افرادی که دوره های کارآموزی در کانادا را می گذرانند در صورتی که در طول دوره توانایی های خود را به خوبی به کارفرمای دوره نشان دهند این شانس را دارند که پیشنهاد استخدام دریافت کرده و ویزای کار کانادا را اخذ نمایند.

 

دوره های اینترنشیپ در آمریکا

آمریکا بدون شک دارای وسیع ترین شبکه صنایع و شرکت های خدماتی می باشد و به همین جهت همه ساله بسیاری برای ورود به شرکت های این کشور از طریق دوره های اینترنشیپ در آمریکا اقدام می کنند. لازم است در نظر داشته باشید که دوره های کارآموزی در کانادا در طیف وسیعی از شرکت ها و موسسات این کشور اعم از شرکت های بزرگ، متوسط و کوچک ارائه می شود و در صورت تقاضای کارفرما می تواند به استخدام فرد مورد نظر در شرکت محل کارآموزی بیانجامد.

 

دوره های اینترنشیپ در استرالیا

استرالیا کشوری با وسعت و منابع بسیار سرشاری است که بسیاری از منابع آن یا هنوز اکتشاف نشده یا مورد بهره برداری قرار نگرفته است. از این رو این کشور در زمینه های مختلف صنعت و خدمات دارای پتانسیل های بالایی است و به همین جهت اکثر افرادی که برای گذراندن دوره های اینترنشیپ در استرالیا اپلای می کنند، در نظر دارند که با نشان دادن شایستگی ها و توانایی های خود به کارفرما، در نهایت در آن شرکت یا موسسه استخدام شده و بتوانند ویزای کار استرالیا را نیز دریافت کنند.

به عنوان مثال متخصصان کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی می توانند فرصت گذراندن دوره های اینترنشیپ در استرالیا را غنیمت شمرده و در صورت اثبات شایستگی ها در شرکت های بزرگ صنایع غذایی این کشور استخدام شوند. همچنین شاید کمتر کسی بداند که استرالیا صنایع خودروسازی بزرگی به نام هولدن نیز دارا می باشد و متخصصان رشته مکانیک می توانند دوره های کارآموزی در استرالیا را در آن بگذرانند.

 

دوره های اینترنشیپ در نیوزلند

نیوزلند کشور کوچک همسایه استرالیا نیز فرصت های بی شماری برای مشتاقان گذراندن دوره های کارآموزی در خارج از کشور ارائه می نماید. زمینه های اصلی دوره های اینترنشیپ در نیوزلند عبارتند از: محیط زیست، فناوری های سبز، صنعت فیلمسازی، هتلداری و گردشگری، دامپزشکی و مدیریت تبلیغات. از محاسن دوره های کارآموزی در نیوزلند، کم بودن متقاضی آن ها به نسبت کشورهایی مانند استرالیاست. از این رو شانس پذیرفته شدن در شرکت ها و موسسات این کشور برای گذراندن دوره های اینترنشیپ در نیوزلند، بیشتر می باشد.

 

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی دوره های اینترنشیپ و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • دوره های اینترنشیپ چیست؟
  • مزیت دوره های کارآموزی در خارج از کشور
  • دوره های اینترنشیپ در کانادا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top