info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره های اینترنشیپ در اروپا

بسیاری از دانشجویان در حین تحصیل سعی دارند تا رزومه خود را تقویت نموده؛  تا شانس بالاتری برای یافتن شغل بهتر پس از دوران تحصیل خود داشته باشند. از این رو با گرفتن پذیرش از موسسات و شرکت های معتبری  که در زمینه رشته آن ها فعالیت دارند، برای گذراندن دوره های اینترنشیپ وارد این کشورها می شوند. این مورد فقط مختص دانشجویان نیست. در حقیقت بسیاری از متخصصان رشته های مختلف در زمینه تخصصی خود در هر سنی؛ می توانند برای اخذ پذیرش از شرکت ها و موسسات خارج از کشور برای شرکت در دوره های اینترنشیپ در اروپا، آمریکا و حتی اقیانوسیه و آسیا اقدام کنند.



 

همچنین مشتاقان گذراندن دوره های اینترنشیپ در اروپا می توانند در هر زمینه تخصصی خاصی فعال باشند، مانند: رشته های مهندسی پزشکی، نفت، برق، مکانیک، عمران، معماری، کامپیوتر، مواد و متالورژی، فناوری اطلاعات، شیمی، معدن، مدیریت، اقتصاد، حسابداری، ژنتیک و روانشناسی.

 

مزایای دوره های کارآموزی در اروپا

طبیعتا کشورهای صنعتی بسیار مهمی مانند آلمان، انگلیس، فرانسه و اتریش در اروپا قرار دارند و گذراندن دوره های کارآموزی در شرکت های بزرگ این کشورها یک فرصت عالی برای بروز شدن خواهد بود؛ از طرف دیگر باید در نظر داشت اروپا از نظر مسافت کمترین فاصله را با کشورمان دارد و از این رو به قاره های اقیانوسیه و آمریکا ارجعیت دارد. همچنین متقاضیانی که دوره های اینترنشیپ در اروپا را می گذرانند به عنوان کارآموز دستمزد نیز دریافت می کنند و در حقیقت در صورت نشان دادن توانایی های خود به شرکت مربوطه، می توانند شانس استخدام در همان شرکت را داشته و به همین طریق ویزای کار کشور مورد نظر را دریافت نمایند. این اصلی ترین مورد از مزایای دوره های کارآموزی در اروپا می باشد. حال به بهترین کشورهایی که امکان گذراندن دوره های اینترنشیپ در اروپا، در آن ها وجود دارد اشاره می نماییم.

 

دوره های internship در اتریش

همه ساله عده زیادی متقاضی شرکت در دوره های اینترنشیپ در اروپا هستند. یکی از کشورهای اروپایی که دوره های کارآموزی در آن متقاضیان فراوانی دارد اتریش است. دوره های internship در اتریش در شرکت ها و موسسات متنوعی در این کشور برای تخصص های مختلفی از جمله پیراپزشکی، صنایع و رشته های فنی و مهندسی برگزار می شود. به عنوان مثال فردی که مهندسی نفت، گاز و یا پتروشیمی خوانده و در این زمینه کاری تخصصی دارد می تواند در شرکت نفتی ÖMV اتریش تقاضا داده و دوره اینترنشیپ را در زمینه تخصصی خود به عنوان یک کارآموز در این شرکت بزرگ بگذراند. این خود هم رزومه فرد را بشدت تقویت می کند و هم در صورتی که در طول دوره توانایی های فرد به شرکت اثبات شود از وی دعوت به کار در آن شرکت خواهد شد.

 

دوره های اینترنشیپ در آلمان

 طبیعتا برای متقاضیان شرکت در دوره های کارآموزی در اروپا کشور پیشرفته و صنعتی آلمان یک گزینه بسیار عالی می باشد. گذراندن دوره های اینترنشیپ در آلمان این فرصت را به متقاضی می دهد که در یک سیستم کاملا منظم و موفق از نظر صنعت و سایر ابعاد اقتصاد، تجربه کاری بدست آورده  و در صورت نشان دادن توانایی های خود در حین گذراندن دوره های اینترنشیپ در آلمان، بتواند رضایت کارفرمای خود را برای استخدام جلب کرده و از این طریق ویزای کار آلمان را نیز دریافت کند.

همانطور که می دانیم آلمان در زمینه های صنعت و فناوری های گوناگون در دنیا زبانزد است. به عنوان مثال در زمینه های الکترونیک، و صنایع دیجیتال و همچنین مخابرات شرکت زیمنس این کشور از شاخص ترین شرکت های جهان می باشد. در زمینه خودروسازی نیز گزینه عالی برای مهندسان مکانیک مشتاق گذراندن دوره های کارآموزی در آلمان شرکت های خودروسازی سطح بالای این کشور هستند که عبارتند از : مرسدس بنز، بی ام و، فولکس واگن، آئودی، پورشه و ... . در زمینه های بسیار متنوعی کشور آلمان از کشورهای پیشرو در جهان است و اگر علاقه مندان دوره های کارآموزی در اروپا، دوره خود را در شرکت ها و موسسات این کشور بگذرانند، این شانس را دارند که در صورت نشان دادن لیاقت خود در چنین شرکت های ارزشمند و معتبری استخدام شوند.

 

دوره های اینترنشیپ در فرانسه

فرانسه نیز مانند آلمان می تواند برای مشتاقان گذراندن دوره های اینترنشیپ در اروپا گزینه ای مناسب باشد. طبیعتا این کشور اروپایی نیز صنایع و موسسات تکنولوژیک بسیار معتبر و نامداری را داراست که هر کدام در زمینه تخصصی خود در دنیا حرفهای زیادی برای گفتن دارند. به عنوان مثال در رشته مکانیک مشتاقان دوره های اینترنشیپ در فرانسه در شرکت های معتبر صنایع خودروسازی این کشور مانند رنو، سیتروئن و پژو می توانند مشغول شوند و در طول دوره با نشان دادن توانایی های خود، مدیرانشان را مجاب به استخدام خود نمایند. همچنین کار در همچین مجموعه های معتبری رزومه کاری این افراد را نیز به شدت تقویت می نماید.

 

دوره های اینترنشیپ در انگلیس

انگلیس نیز در بسیاری از رشته های تخصصی در اروپا و حتی در دنیا سرآمد است و شرکت ها و موسسات انگلیسی بسیاری هستند که مشتاقان گذراندن دوره های اینترنشیپ در اروپا می توانند برای ورود به آن ها اپلای کنند. می دانیم که انگلستان در گستره وسیعی از صنایع تولیدی و همچنین خدمات دارای شرکت های بنام است. از این رو از سراسر دنیا تعداد زیادی از افراد علاقه مند گذراندن دوره های اینترنشیپ در انگلیس هستند و رقابت برای پذیرفته شدن در این دوره ها بسیار زیاد است. اما کسی که پذیرش را دریافت کرد نباید کار را تمام شده بداند. زیرا تازه کار مهم برای وی از اینجا شروع می شود و باید با نشان دادن لیاقت و توانایی های خود، کارفرمای دوره اینترنشیپ خود را مجاب کند که وی را استخدام نماید تا از این طریق ویزای کار انگلستان را نیز دریافت کند.

 

دوره های اینترنشیپ در سوئد

سوئد کشوری بشدت صنعتی با اقتصادی پویا و موفق و سطح رفاه بالای مردم در منطقه اسکاندیناوی واقع شده است. مزیت گذراندن دوره های اینترنشیپ در سوئد این است که امکان داشتن تجربه کاری در بهترین شرکت های ممکنه به فرد داده می شود. در حقیقت اگر به زمینه مکانیک و خودرو تمرکز کنیم، شرکت خودروسازی ولوو و همچنین شرکت ساخت خودروهای سنگین اسکانیا هر دو متعلق به کشور سوئد هستند. از طرف دیگر مجموعه صنعتی بزرگ IKEA نیز که در تمامی دنیا شعب و فروشگاه های فراوانی دارد متعلق به کشور سوئد است. ذکر این موارد به خوبی گویای این مطلب است که دوره های کارآموزی در سوئد می تواند برای داوطلب در شرکت های بسیار نامداری سپری شده و در صورت موفقیت و جلب اعتماد کارفرما به استخدام وی و اخذ ویزای کار سوئد برای وی بیانجامد.

 

دوره های اینترنشیپ در فنلاند

همانطور که عرض شد کشورهای اسکاندیناوی دارای شرکت های صنعتی و خدماتی و موسسات بسیار معتبری هستند که موجب می شود گذراندن دوره های کارآموزی در آن ها ارزشمند باشد. متقاضیان با موفقیت در دوره های اینترنشیپ در فنلاند در نهایت می توانند پیشنهاد استخدام از کارفرمای دوره کارآموزی خود دریافت نمایند و در این کشور مشغول به کار شوند. از یاد نبرید که سطح رفاه در فنلاند نیز مانند سوئد، نروژ و دانمارک، دیگر کشورهای منطقه اسکاندیناوی بسیار بالاست و امکان کار در این کشور به معنای آینده ای روشن برای متقاضی دوره های کارآموزی در فنلاند می باشد.

 

 

در پایان لازم به ذکر است جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اخذ پذیرش تحصیلی دوره های اینترنشیپ و تعیین وقت مشاوره می توانید با شماره موسسه مهاجرتی پرگاس پارس در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • مزایای دوره های کارآموزی در اروپا
  • دوره های اینترنشیپ در اروپا
  • دوره های اینترنشیپ



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top