info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

فلوشیپ در خارج از کشور

می دانیم که علم پزشکی با سکون به هیچ وجه سازگار نیست و دانشی بشدت پویاست و مرتب در حال به روز شدن و پیشرفت است. به همین جهت برای درمان ناهنجاری های بدن انسان به طور دائم محققان در حال تحقیقات و آزمایش هستند تا بتوانند روش های درمانی جدید تری ارائه نمایند. از این رو برای پزشکان به روز نگه داشتن علم و دانش طبابت از مهم ترین مسائل در زمینه موفقیت در حرفه خود به شمار می رود. یکی از راه هایی که پزشکان و دندانپزشکان عزیز برای به روز کردن دانش پزشکی خود دارند، شرکت در دوره های فلوشیپ در خارج از کشور است.



در حقیقت در هر یک از تخصص های پزشکی و دندانپزشکی مباحثی اصلی و شاخص وجود دارد که معمولا دوره های فلوشیپ در خارج از کشور در این مباحث برگزار می شود. به طور معمول کلیه پزشکان و دندانپزشکان پس از گذراندن دوره پزشکی و دندانپزشکی عمومی، می توانند با پذیرش از دانشگاه دوره تخصص خود را نیز گذرانده  و پس از 2 تا 3 سال در یکی از شاخه های پزشکی یا دندانپزشکی تخصص دریافت کنند. سپس اگر بخواهند مدرک فوق تخصص بگیرند می توانند از دانشگاه پذیرش گرفته و وارد دوره فوق تخصص شوند.

اما دوره های تکمیلی دیگری هم برای این عزیزان وجود دارد که می توانند بگذرانند. این عزیزان می توانند در دوره هایی که در مباحث اصلی تخصص خودشان برگزار می شود به عنوان دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی شرکت نمایند. شرکت در این دوره ها به صورت آبزرور برای پزشکان امکان پذیر است و این دوره ها معادل فوق تخصص نیست و در پایان این دوره ها به پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در دوره، گواهی گذراندن دوره فلوشیپ اعطا می گردد.

دوره های فلوشیپ در خارج از کشور می تواند از 3 ماه تا 2 سال بر حسب درخواست متقاضی مربوطه به طول بیانجامد که در نهایت برای به روز کردن دانش و تجربه افراد شرکت کننده صورت می پذیرد.

 

دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور

اولین نکته مهم در زمینه دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور، این است که این دوره ها در هر کشوری برگزار شود به زبان رسمی کشور میزبان نخواهند بود و بلکه در کلیه کشورها این دوره های به زبان انگلیسی برگزار می گردد. از این نظر هیچ گونه مشکلی برای شرکت کنندگان دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور وجود نخواهد داشت.

دومین نکته در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور این است که با اینکه این دوره ها در مباحث اصلی هر یک از تخصص های پزشکی برگزار می شوند، اما لازم نیست شرکت کنندگان آن حتما متخصصان آن رشته تخصصی مربوطه باشند. حتی پزشکان عمومی و پزشکان از تخصص های دیگر هم می توانند در این دوره ها شرکت نمایند و برای شرکت در این دوره ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

 

دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا

طبیعتا شرکت در دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در کشورهای پیشرفته تر مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به امکان آشنایی با آخرین متدهای درمانی در تخصص های مختلف پزشکی و دندانپزشکی اشاره نمود. به همین سبب گذراندن دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا می تواند بهترین گزینه باشد. همچنین افرادی که دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا می گذرانند قطعا می توانند با آخرین تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی روز دنیا نیز آشنا شده و روش کار با آن ها را نیز به عنوان آبزرور مشاهده کرده و بیاموزند. موسسه پرگاس پارس آماده انجام کلیه کارهای پذیرش و اعزام پزشکان و دندانپزشکان عزیز برای دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا در کشورهای زیر می باشد که می توانید با کلیک روی نام هر کشور با شرایط دوره های فلوشیپ در آن کشور آشنایی یابید:

 

آلمان

اتریش

اسپانیا

اسلواکی

انگلیس

ایتالیا

ایرلند

بلژیک

پرتغال

ترکیه

دانمارک

روسیه

سوئد

سوئیس

فرانسه

فنلاند

لهستان

مجارستان

نروژ

هلند

 

 

 

 

 

 

دوره های فلوشیپ پزشکی در سایر کشورها

همچنین غیر از کشورهای اروپایی موسسه پرگاس پارس خدمات اعزام پزشکان و دندانپزشکان عزیز به این کشورها در قاره های دیگر را نیز ارائه می دهد:

 

آمریکا

استرالیا

چین

کره جنوبی

نیوزلند

 

 

 

 

 

 

 

 

نکته مهم : کلیه دوره های فلوشیپ پزشکی در تمامی کشورهای ذکر شده در سایت موسسه پرگاس پارس، به زبان انگلیسی ارائه می گردد و برای شرکت در این دوره ها به هیچ وجه نیازی به ارائه مدرک زبان نمی باشد. همچنین حتما لازم نیست پزشکان و دندانپزشکان شرکت کننده در این دوره ها دوره تخصص پزشکی را گذرانده باشند و شرکت پزشکان عمومی و دندانپزشکان عمومی در این دوره ها نیز امکانپذیر است.

 

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دوره های فلوشیپ پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور و دریافت وقت مشاوره از طریق شماره ذیل با موسسه مهاجرتی پرگاس پارس تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • فلوشیپ در خارج از کشور
  • دوره های فلوشیپ پزشکی در خارج از کشور
  • دوره های فلوشیپ پزشکی در اروپا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top