info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای سبز پرتغال

در حوزه اتحادیه اروپا کشورهایی نظیر مالتا، قبرس، یونان، اسپانیا برنامه های سرمایه گذاری را برای متقاضیان اخذ اقامت و مهاجرت در نظر گرفته اند. در این میان پرتغال یکی از اولین کشورهایی است که گزینه های متعددی را به منظور سرمایه گذاری پیشنهاد نمود. دولت پرتغال از سال ۲۰۱۲ امکان اخذ اقامت از طریق برنامه ویزای طلایی را برای علاقه مندان اقامت و مهاجرت پرتغال فراهم آورده است. تمرکز ویزای طلایی پرتغال بیشتر بر روی املاک و مستغلات، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری نقدی و انتقال وجه می باشد. از طریق این برنامه متقاضیان غیر از اتحادیه اروپا اجازه سرمایه گذاری در پرتغال را خواهند داشت و در پی آن متقاضی اجازه اقامت ۵ ساله را دریافت می نماید.



همان طور که گفته شد پرتغال گزینه های متعددی را جهت سرمایه گذاری ارائه می دهد. اخیرا مجلس پرتغال با طرح گسترش ویزای طلایی تحت عنوان ویزای سبز موافقت نمود. ویزای سبز پرتغال یا گرین ویزای پرتغال یکی از زیر شاخه های برنامه گلدن ویزا پرتغال است و ابتکار عملی در حوزه سرمایه گذاری محسوب می شود. بیشترین تمرکز ویزای سبز پرتغال بر روی سرمایه گذاری در بخش زیست محیطی است. همانند ویزای طلایی پرتغال، از طریق این نوع ویزا امکان اقامت فرد متقاضی به همراه خانواده اش در پرتغال فراهم می آید و این افراد می توانند آزادانه در حوزه شنگن مسافرت نمایند.

به منظور واجد شرایط بودن برای شرکت در برنامه گرین ویزای پرتغال،‌ متقاضیان می بایست  حداقل مبلغ ۵۰۰،۰۰۰ یورو  را در بخش زیست محیطی سرمایه گذاری نمایند. ماهیت این پروژه ها می تواند در زمینه های زیست محیطی و دیگر پروژه ها و نوآوری های زیست محیطی باشد.

سرمایه گذاری های قابل قبول در این حوزه شامل موارد زیر هستند:

- اکو توریسم

- کشاورزی ارگانیک غیر تهاجمی

- انرژی های تجدید پذیر

- پروژه های کربن خنثی

مدت زمان مورد نیاز برای بررسی پرونده و دریافت نتیجه از ویزای سبز پرتغال همانند ویزای طلایی پرتغال بین ۲ تا ۶ ماه خواهد بود.

در صورت موافقت با ویزای سبز، برای نگهداری از آن در این دوره پنج ساله، متقاضی می بایست حداقل برای مدت ۵ سال، این میزان سرمایه گذاری را حفظ نماید. پس از این پنج سال متقاضی اجازه درخواست برای اقامت دائم را خواهد داشت. همچنین بعد از گذراندن مدت زمان لازم می تواند برای شهروندی و اخذ پاسپورت پرتغال درخواست دهد.

پاسپورت پرتغال به عنوان یکی از معتبرترین پاسپورت های جهان شناخته می شود و هم تراز با پاسپورت های اتریش، هلند و سوئیس به حساب می آید. با داشتن پاسپورت پرتغال امکان مسافرت به 184 کشور بدون ویزا یا ویزا در بدو ورود برایتان میسر می گردد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای طلایی پرتغال و ویزای سبز پرتغال و اقامت دایم پرتغال می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top