info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا

بسیاری از مشتاقان مهاجرت و علاقمندان اخذ پاسپورت دوم، ترجیح می دهند که از طریق سرمایه گذاری یک باره تمامی مسیر مهاجرت را در یک گام بپیمایند. در واقع در چنین شرایطی این افراد می توانند با پرداخت هزینه ای، به اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا نایل شوند. این موضوع در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد و این کشورها در حقیقت به فروش پاسپورت اقدام می کنند و این روش در میان کشورهای آمریکای مرکزی و بعضا جنوبی که در حوزه دریای کارائیب قرار دارند بسیار شایع است که با چند صد هزار دلار می توان به اخذ پاسپورت آن ها دست یافت. البته پاسپورت این کشورها هم ارزش بسیار زیادی دارد و با اخذ پاسپورت بسیاری از آن ها می تون بدون هیچ گونه مشکل به کشورهای اروپایی عضو پیمان شنگن، انگلیس، آمریکا، استرالیا، نیوزلند، کانادا و بسیاری کشورهای دیگر سفر نمود.



این در حالی است که در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته هم امکان اخذ پاسپورت و شهروندی با سرمایه گذاری های بسیار کلان در حدود یک میلیون یورو و دلار وجود دارد که از این دست کشورها می توان به اتریش، نیوزلند، استرالیا و کانادا اشاره نمود.

 

لیست کشورهای ارائه دهنده امکان اخذ پاسپورت

در لیست کشورهای ارائه دهنده امکان اخذ پاسپورت در جداول ذیل می توانید با کلیک روی نام هر کشور شرایط و مزایای اخذ پاسپورت آن را به تفصیل مطالعه فرمایید. بهترین گزینه های اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا به تفکیک قاره عبارتند از:

 

کشورهای مناسب برای اخذ پاسپورت در اروپا

اتریش

اسپانیا

بلغارستان

بریتانیا

پرتغال

ترکیه

قبرس

لتونی

مالتا

مونته نگرو

یونان

 

 

 

کشورهای مناسب برای اخذ پاسپورت در قاره آمریکا

ایالات متحده آمریکا

آنتیگوآ و باربودا

بلیز

دومینیکا

سنت کیتس و نویس

سنت لوسیا

کانادا

گرانادا

 

 

 

 

 

 

کشورهای مناسب برای اخذ پاسپورت در آسیا و اقیانوسیه

استرالیا

تایلند

کامبوج

نیوزلند

وانواتو

 

 

 

 
 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در سراسر نقاط دنیا آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم و اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما
  • لیست کشورهای ارائه دهنده امکان اخذ پاسپورت
  • اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف دنیا
  • اخذ پاسپورت و شهروندی کشورهای مختلف



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top