info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای

در خارج از کشور از جمله در کلیه کشورهای اروپایی رستوران های زنجیره ای بین المللی مانند مک دونالد یا McDonald's، برگر کینگ یا BURGER KING، ساب وی یا SUBWAY، کی اف سی یا KFC، دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza، و پیتزا هات یا Pizza Hut رونق فراوانی دارند و در جای جای تمامی شهرهای کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی می توان شعبی از این رستوران های زنجیره ای را یافت. به طور معمول شهروندان کلیه کشورها خرید از این رستوران های زنجیره ای را که یک استاندارد مشترکی از کیفیت را دارا هستند ترجیح می دهند. از طرف دیگر مسافران و گردشگران ورودی به کشوهای مختلف هم که در مورد مطابقت سلیقه خود با غذاهای محلی مقصد سفر خود دچار تردید هستند، مراجعه به این رستوران های زنجیره ای را گزینه ای بدون ریسک و مطمئن برای خود در نظر می گیرند. از این رو سرمایه گذاری در تاسیس یک شعبه از این رستوران های زنجیره ای مطرح می تواند بسیار عقلانی بوده و به سود زیادی منجر گردد. علاوه بر سوددهی خوب، امکان اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای نیز مورد جذاب دیگری است که سرمایه گذاری در تاسیس شعبه ای از این رستوران ها را بسیار توجیه پذیر می کند.



برندینگ امروزه یکی از اصلی ترین مواردی است که می تواند موفقیت را برای یک کسب و کار به همراه داشته باشد. سرمایه گذاری در تاسیس شعبه یک برند مطرح مانند مک دونالد یا McDonald's، برگر کینگ یا BURGER KING، ساب وی یا SUBWAY، کی اف سی یا KFC، دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza، و پیتزا هات یا Pizza Hut می تواند تقریبا بدون کمترین ریسکی برای سرمایه صورت گیرد. زیرا این برندهای مطرح در زمینه غذا در سراسر دنیا به خوبی شناخته شده اند و شعبات آن ها در هر کشور و در هر منطقه ای به سرعت مشتریان فراوانی را خواهد یافت. زیرا اسم این برندها به منزله داشتن یک حد استاندارد بالا از کیفیت به شمار می رود و مشتریان نیز به دلیل همین اعتبار نام تجاری به کلیه شعبات آنان اعتماد کرده و از آن ها خرید می نمایند. تازه باید به این بدون ریسک بودن سرمایه گذاری، امکان جذاب اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای را نیز اضافه کرد. برای بسیاری از مشتاقان مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به خارج از کشور علی الخصوص اروپا، یکی از بهترین گزینه ها همین سرمایه گذاری در تاسیس یک شعبه از رستوران های زنجیره ای بین المللی می باشد.

 

اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید نمایندگی یا فرنچایز

فرنچایز یک مدل تجارت و بیزنس و همکاری در کسب و کار به شمار می رود که کلیه رستوران های زنجیره ای مطرح دنیا مثل مک دونالد از این روش برای گسترش شعب کسب و کار خود استفاده می کنند و در واقع حق امتیاز کار تحت لوای برند خود را به کسب و کارهای کوچک اعطا می کنند. در حقیقت فرنچایز یک نوع رابطه کاری مدت دار و البته بلند مدت می باشد که بر اساس آن فرنچایز دهنده به فرنچایز گیرنده اجازه و حق استفاده از لیسانس و در واقع نمایندگی برند خود را می دهد و در زمینه هایی چون آموزش پرسنل، سازمان دهی، تامین مواد اولیه، بازاریابی و مدیریت که فرنچایز گیرنده خدمات کمکی را ارائه می نماید و در قبال آن از فرنچایز گیرنده مبلغی دریافت می کند. از مزایای این سیستم در کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اروپایی می توان به امکان اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید نمایندگی یا فرنچایز نیز اشاره نمود. در واقع افرادی با سرمایه های محدود که می توانند کسب و کارهای خرد را تاسیس نمایند از طریق سیستم فرنچایز می توانند نمایندگی یکی از برندهای مطرح در زمینه رستوران و فست فود را دریافت نمایند. حسن این کار استفاده از نام تجاری این برندها در جذب مشتری است که سرمایه گذاری را تقریبا بدون ریسک می کند. فرض کنید فردی در محل خود یک رستوران کوچک تاسیس کند. مدت ها طول می کشد تا بتواند مشتریانی را برای خود جذب کند و شاید هرگز هم به موفقیت تجاری نرسد. اما اگر وی هزینه فرنچایز را پرداخت کند و نمایندگی یک برند معتبر در این زمینه را کسب کند می تواند بدون نیاز به گذراندن زمان خاک خوری کسب و کار، از همان ابتدا به کسب درآمد مناسب بپردازد. زیرا این برندها شناخته شده هستند و مردم در سراسر دنیا به اعتبار این نام های تجاری اعتماد می کنند.

هزینه فرانچایز و گرفتن امتیاز و نمایندگی و شعبه از برندهای معروف متفاوت می باشد و بر اساس میزان شهرت، کیفیت و محبوبیت برندها این هزینه تعیین می گردد. سرمایه گذاران محترم باید در نظر داشته باشند که برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید نمایندگی یا فرنچایز می بایست هزینه اولیه خرید امتیاز برند مورد نظر، هزینه اجاره یا خرید ملک برای راه اندازی کسب و کار که البته باید به تایید مدیریت برند مورد نظر هم برسد، هزینه دکوراسیون داخلی محل کسب و هزینه های استخدام نیروی کار را از قبل در نظر گرفته باشند. البته طبیعیست به علت شهرت برندهای مطرح، در هزینه هایی مانند تبلیغات نیز صرفه جویی بسیار اساسی صورت می گیرد.

البته به غیر از رستوران و فست فود، در زمینه هایی چون فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی، مراکز زیبایی، خدمات مسافرتی، ساخت و ساز، خدمات سالمندان، برخی صنایع مرتبط به خودرو و ... نیز می توان از طریق روش فرنچایز اقدام به اخذ نمایندگی در اکثر کشورها نموده و اقامت دریافت کرد.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه مک دونالد

مک دونالد یا McDonald's بدون شک معروف ترین و بزرگ ترین رستوران زنجیره ای در سراسر دنیا به شمار می رود که در سال 1940 میلادی توسط ریچارد و موریس مک دونالد و ری کراک در سن برنلاردینو کالیفرنیا آمریکا تاسیس شد و سال هاست که معروف ترین همبرگر فروشی دردنیا به حساب می آید. گستردگی شعب این رستوران موجب نشده که مک دونالد به ذائقه مردم هر منطقه توجه نکند. در واقع در هر کشوری محصولات شعبه های مک دونالد بر اساس ذائقه مردمان آن کشور دچار تغییراتی می شوند. در سال 2012 مک دونالد دومین کارفرمای بزرگ خصوصی در جهان انتخاب شد و بعد از فروشگاه های زنجیره ای والمارت که 1.9 میلیون کارمند در سراسر دنیا دارد، مک دونالد با بیش از 1.5 میلیون نفر کارمند قرار گرفت. استانداردهای مدیریتی مک دونالد بسیار بالاست و متقاضی باید در نظر داشته باشد که اگر نمی تواند به کسب و کار خود به خوبی برسد و از عهده آن برآید، اصلا سمت آن نرود. به طور میانگین، درآمد متوسط شعب مک دونالد 157 هزار یورو در سال است. البته در برخی کشورها به ویژه در برخی شهرهای آلمان شعب مک دونالد درآمدی تا حتی 500 هزار یورو در سال نیز دارند. علاوه بر کسب سود و سرمایه گذاری بی ریسک، می توان از این طریق به اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه مک دونالد در کلیه کشورهای اروپایی و سایر کشورهایی چون استرالیا، کانادا و نیوزلند دست یافت.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه ساب وی SUBWAY

در سال 1965 میلادی فردی به نام فرد دلوکا در شهر بریج پورت ایالت کنتیکت آمریکا رستورانی به اسم ساب وی یا SUBWAY را افتتاح کرد و در آن ابتدا احتمالا خود وی نیز باور نمی کرد که امروزه شبکه عظیمی از رستوران های زنجیره ای تحت این نام تجاری در سراسر دنیا وجود داشته باشد. ساب وی در حال حاضر یکی از بزرگ ترین و اصلی ترین رستوران های زنجیره ای سراسر دنیا به شمار می رود.

حداقل سرمایه لازم برای اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه SUBWAY حداقل۳۰ هزار دلار دارایی نقدی و تامین حداقل ۱۰۰ تا ۲۵۰ هزار دلار به عنوان هزینه راه اندازی می باشد. میزان دارایی نقدی اولیه مورد نیاز برای تاسیس شعبه ساب وی کمتر از مک دونالد می باشد و البته میزان درآمد شعب ساب وی نیز از مک دونالد کمتر است.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه برگر کینگ BURGER KING

یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای بسیار مطرح در دنیا که بیشتر در زمینه انواع همبرگر به شهرت رسیده است برگر کینگ یا BURGER KING می باشد که اولین شعبه آن در سال 1954 میلادی در میامی ایالت فلوریدای آمریکا تاسیس شد. در اکثر کشورهای دنیا این رستوران زنجیره ای شعب متعددی دارد و در برخی کشورها نیز با نام های دیگری فعالیت دارد. به عنوان مثال در کشور استرالیا به نام Hungry Jack's یا هانگری جک شناخته می شود. در تمامی کشورهای اروپایی، استرالیا، نیوزلند و کانادا نیز می توان به اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه BURGER KING نایل شد. ناگفته نمایند برگر کینگ را بعد از مک دونالد دومین همبرگر فروشی زنجیره ای بزرگ در دنیا می شناسند.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کی اف سی KFC

شاید یکی از خاص ترین نام های تجاری در زمینه غذا و فست فود را بتوان کی اف سی یا KFC دانست که نام آن به سرعت مرغ سوخاری را در ذهن انسان متبادر می کند. موسس این برند معتبر، کلونل هارلند ساندرز در سال 1052 اولین رستوران خود را در ایالت کنتاکی آمریکا تاسیس کرد و امروزه در اکثر کشورهای دنیا دارای شعبات فراوان می باشد. جالب است بدانید که در سراسر دنیا حدود 800 هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم برای شعبات رستوران کی اف سی مشغول به کار هستند. هم اکنون صاحب این رستوران های زنجیره ای کمپانی یام برندز می باشد. این رستوران مشهور بین المللی با سیستم تجاری فرنچایز همچنان اقدام به گسترش شعب خود در سراسر نقاط جهان می کند و این فرصت مناسبی برای هموطنان عزیزمان می باشد که قصد سرمابه گذاری بدون ریسک را دارند. اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه KFC نیز در کلیه کشورهای اروپایی و سایر نقاط دنیا از جمله کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز ممکن می باشد.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه پیتزا هات Pizza Hut

یکی از مطرح ترین رستوران های زنجیره ای ارائه فست فود در سراسر دنیا که بیشتر به ارائه پیتزا و پاستا شهرت دارد، پیتزا هات یا Pizza Hut می باشد که در سال 1958 میلادی در شهر ویچیتا ایالت کانزاس آمریکا تاسیس شد. امروزه مالکیت این برند تجاری نیز به شرکت یام برندز تعلق دارد که صاحب کی اف سی نیز می باشد. بنیانگذاران این برند دن و فرانک کارنی بوندن که آن را در سال 1977 به شرکت پپسی فروختند. پپسی نیز نهایتا این شرکت را به یام برندز فروخت. پیتزا هات نیز همچنان در حال واگذاری نمایندگی به متقاضیان از طریق فرنچایز در اکثر نقاط دنیا می باشد و عزیزان متقاضی می توانند در تاسیس شعب جدید آن به ویژه در سراسر اروپا، کانادا، نیوزلند و استرالیا سرمایه گذاری کرده و از امتیاز اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه پیتزا هات بهره مند گردند.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه دومینوز پیتزا Domino's Pizza

دومینوز پیتزا یا Domino’s Pizza یکی دیگر از رستوران های زنجیره ای مطرح در زمینه ارائه پیتزا و پاستا در دنیا به شمار می رود که در کل دنیا بزرگ ترین پیتزا فروشی زنجیره ای به شمار رفته ولی در آمریکا پس از پیتزا هات در جایگاه دوم قرار گرفته است. در سال 1960 میلادی اولین شعبه آن نوسط تام موناگهان در ایالات متحده راه اندازی شد و با گسترشی بسیار سریع به سراسر نقاط جهان راه پیدا کرد. همچنان نیز این شرکت با سیستم فرنچایز به تاسیس شعب جدید مجوز می دهد و همه افرادی که سرمایه کافی دارند می توانند از امکان اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه دومینوز پیتزا، در اکثر کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا و نیوزلند نیز بهره مند گردند.

 

اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه استارباکس STARBUCKS

معروف ترین و بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای سراسر دنیا به نام استارباکس یا STARBUCKS می باشد که در اکثر کشورهای دنیا شعب فراوانی دارد. در سال 1971 اولین شعبه این کافی شاپ توسط زو سیگل، جری بالدوین و گوردون بوکر در آمریکا تاسیس شد و دفتر اصلی آن نیز در شهر سیاتل ایالت واشنگتن قرار گرفته است. استارباکس در اکثر کشورهای دنیا از جمله کشورهای همسایه ما و کشورهای سراسر قاره اروپا دارای شعب فراوانی می باشد و همچنان از طریق سیستم فرنچایز به اعطای مجوز تاسیس شعب جدید در کلیه کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، نیوزلند و ... اقدام می کند. از این رو این فرصت طلایی را برای سرمایه گذاری مطمئن و بهره برداری از امکان اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه استارباکس در کشورهای مختلف به ویژه کشورهای اروپایی را باید غنیمت شمرد.

 

اخذ اقامت اتریش با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کافه آیدا Aida Cafe

معروف ترین کافه زنجیره ای در کشور اتریش که به صورت فرنچایز اقدام به واگذاری نمایندگی و شعبه می نماید، کافه آیدا یا Aida Cafe می باشد که اولین شعبه آن در سال 1925 در وین تاسیس شد. همچنین کافه آیدا را با 34 شعبه فقط در شهر وین به عنوان بزرگ ترین و منحصر به فرد ترین تولید کننده شیرینی با تولید بیش از 3 تن کیک و شیرینی در روز نیز می شناسند. افرادی که به اخذ اقامت اتریش مشتاقند، می توانند با سرمایه گذاری در تاسیس شعب کافه آیدا از طریق سیستم فرنچایز، به این مهم دست یابند. آیدا به هیچ وجه قصد تغییر در سبک کاری خود و انطباق با سلیقه ساخته شده توسط برندهای تازه وارد در وین مانند استارباکس را ندارد و سعی دارد هویت خود را حفظ کند. اما پس از توسعه در سایر شهرهای اتریش، این برند برتر اروپایی به فکر توسعه خارجی نیز افتاد و امروزه در کانادا، کرواسی، آلمان، بوسنی و هرزگوین، قزاقستان، امارات متحده عربی و عربستان به صورت فرنچایز شعبه واگذار کرده است و در کشورهای بسیاری نیز در آستانه اقدام می باشد. چندین پلن به منظور اخذ اقامت اتریش با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کافه آیدا از طریق فرنچایز وجود دارد. که دارای مدت همکاری متفاوت بوده و از 10 تا 250 هزار یورو سرمایه گذاری نیازمندند.

 

موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با تکیه بر وکلای متخصص خود در کلیه کشورهای اروپایی و سایر نقاط دنیا همراه شما در انجام کلیه مراحل کار برای اخذ نمایندگی فرنچایز هر یک از رستوران ها یا کافه های زنجیره ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما
  • اخذ اقامت اروپا از طریق سرمایه گذاری در رستوران های زنجیره ای
  • اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در خرید نمایندگی یا فرنچایز
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه مک دونالد
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه SUBWAY
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه BURGER KING
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه KFC
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه پیتزا هات
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه دومینوز پیتزا
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه استارباکس
  • اخذ اقامت اتریش با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کافه آیدا
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه کی اف سی
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه McDonald's
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه STARBUCKS
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه برگر کینگ
  • اخذ اقامت با سرمایه گذاری در تاسیس شعبه ساب وی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top