info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020

در برخی کشورهای اروپایی برنامه مهاجرتی جذابی ارائه شده است که به آن ویزای طلایی یا گلدن ویزا می گویند. در حقیقت این برنامه نوعی از اعطای اقامت از طریق خرید ملک می باشد که در آن فرد متقاضی میزانی بیشتر از حداقل تعیین شده توسط دولت کشور مورد نظر را در خرید ملک سرمایه گذاری می کند و از این طریق مستقیما می تواند به طور مستقیم و بدون نیاز به طی شدن چند سال  اقامت و تمدید اقامت های موقت، به اقامت دائم کشور مورد نظر دست پیدا کند. در میان کشورهای ارائه دهنده این برنامه مهاجرتی پر متقاضی، برنامه اخذ ویزای طلایی پرتغال یکی از محبوب ترین ها به شمار می رود. اخیرا قوانین اعطای اقامت دائم از طریق ویزای طلایی پرتغال آپدیت شده و در آن تغییراتی اعمال شده است. از این رو لازم دیدیم جدید ترین بروز رسانی گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020 را خدمت عزیزانی که این برنامه مهاجرتی را به عنوان یک گزینه در ذهن دارند، ارائه نماییم. با ما همراه باشید.



به طور کلی در مورد کلیه کشورهای اروپایی ارائه دهنده ویزای طلایی و بالاخص در شرایط رسانی گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020 می توان دریافت که هدف این برنامه مهاجرتی جذب افراد صاحب سرمایه از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می باشد که دارای شرایط لازم برای اخذ اقامت دائم پرتغال هستند. بر این اساس کلیه افرادی که شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020 را داشته باشند می توانند برای اخذ آن اقدام کرده و در حقیقت در ازای سرمایه گذاری در این کشور و کمک به اقتصاد پرتغال می توانند اقامت دائم اتحادیه اروپا را دریافت نمایند. البته این نوع سرمایه گذاری محاسن بسیاری برای خود متقاضی هم دارد که از مهم ترین آن ها حفظ ارزش پول و بالا رفتن تدریجی قیمت ملک و همچنین امکان اجاره دادن و دریافت درآمد ماهانه از آن می باشد.

 

شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020

در جدیدترین بروزرسانی شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020 که اخیرا اعلام شده است، موارد متعددی درج گردیده که به ذکر آنان خواهیم پرداخت. مهم ترین موارد گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020 عبارتند از:

- اولین مورد از شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020 این است که متقاضی نباید تبعه و شهروند یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد. در غیر این صورت برنامه گلدن ویزا پرتغال شامل حال وی نمی گردد.

- دیگر مورد از شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020 داشتن حداقل 25 سال سن برای خود فرد متقاضی اصلی می باشد. افراد وابسته به وی نیز باید شرایط سنی تعیین شده را داشته باشند. فرزندان فرد متقاضی باید حتما زیر 18 سال سن داشته و همچنین والدین وی نیز بالای 65 سال باشند.

- بر اساس آخرین آپدیت شرایط گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020 فرد متقاضی باید ملکی را در پرتغال به ارزش مقادیری که در ذیل ارائه می شود خریداری کند تا بتواند مستقیما اقامت دائم پرتغال را اخذ نماید. این مقادیر سرمایه گذاری در خرید ملک که منجر به اخذ گلدن ویزا پرتغال می شود عبارتند از:

1. سرمایه گذاری 500 هزار یورویی در املاک نوساز شهری

2. سرمایه گذاری 400 هزار یورویی در املاک نوساز روستایی

3. سرمایه گذاری 350 هزار یورویی در املاک بازسازی شده شهری

4. سرمایه گذاری 280 هزار یورویی در املاک بازسازی شده روستایی

- از دیگر شرایط گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020، این است که شامل خرید ملک در شهرهای لیسبون و پورتو نمی شود. در حقیقت برنامه دولت پرتغال بر اساس شرایط تصویب شده در گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020، این هدف را دنبال می کند که منافع اقتصادی و توسعه سرمایه گذاری را به بخش های کمتر توسعه یافته کشور منتقل کند. در حقیقت این کار در راستای عدم تمرکز گرایی صورت می پذیرد و دولت پرتغال سعی دارد با جذب سرمایه گذار در بخش املاک و ساختمان که حقیقتا موتور محرک توسعه اقتصادی هر کشوری می باشد، در مناطق کمتر توسعه یافته، سرعت توسعه در این مناطق را نیز بالا ببرد. باید در نظر داشت که ورود افراد سرمایه دار به این بخش ها همراه با اشتغالزایی و رونق اقتصادی نیز می شود و از این رو دولت پرتغال مصمم است تا با این برنامه مهاجرتی نهایت کمک را به توسعه متوازن تر مناطق مختلف کشور نماید.

- همچنین بر اساس شرایط گلدن ویزا پرتغال - قوانین 2020، این اقامت به شرطی اعطا می گردد که فرد متقاضی حتما ملک را تا 5 سال تحت تملک خود نگه داشته و حق فروش آن را ندارد. در حقیقت گرو و تضمین اعطای اقامت، همین عدم امکان فروش ملک تا 5 سال است. البته حق اجاره دادن ملک برای مالک وجود دارد و از این نظر هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد.

 

مزایای گلدن ویزای پرتغال 2020

بر اساس قوانین جدید، مزایای گلدن ویزای پرتغال 2020 نسبت به شرایط قبل از وضع قوانین جدید بسیار بیشتر شده و پروسه این کار بسیار تسهیل گردیده است. از این رو در این بخش به مزایای گلدن ویزای پرتغال 2020 اشاره می نماییم:

- سرعت بالای پروسه بررسی مدارک و شرایط فرد متقاضی که معمولا نهایتا حدود 60 روز زمان می برد.

- کم بودن حداقل زمان لازم برای حضور در کشور پرتغال که معادل 1 هفته در سال تعیین شده است.

- عدم نیاز به داشتن حداقلی از تحصیلات، منابع مالی، تسلط و ارائه مدرک زبان و تجربه مدیریتی.

- عدم وجود محدودیت برای ارائه این برنامه مهاجرتی به افراد از هیچ ملیتی در دنیا.

- عدم نیاز به شرکت در مصاحبه جهت دریافت گلدن ویزای پرتغال.

- امکان اقامت، کار و تحصیل در پرتغال برای خود فرد مقاضی و کلیه اعضای خانواده اش.

- امکان سفر به ۲۸ کشور اروپایی عضو پیمان شنگن بدون نیاز به اخذ ویزا.

- امکان اخذ پاسپورت و شهروندی کشور پرتغال پس از 6 سال.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای طلایی پرتغال یا گلدن ویزا پرتغال و اقامت دایم پرتغال می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره
اینستاگرام ماکانال ما
  • گلدن ویزا پرتغال، قوانین 2020
  • شرایط ویزای طلایی پرتغال 2020
  • مزایای گلدن ویزای پرتغال 2020



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top