info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

کار پرستاری در کویت

بسیاری از کشورها در زمینه های مختلف علوم پزشکی از جمله رشته های مختلف پیراپزشکی به ویژه رشته پرستاری به جذب نیروی کار ماهر نیاز دارند و این فرصت خوبی برای پرستاران ایرانی مشتاق مهاجرت است که یکی از این کشورها را برای کار و زندگی و به تبع آن آینده خود انتخاب کنند. به علت شرایط مناسب کار پرستاری در کویت و همچنین بالا بودن درآمد پرستاران در کویت و با در نظر گرفتن ارزش بالای پول ملی این کشور، بسیاری از پرستاران هموطن ما مشتاق هستند برای کار پرستاری در کویت جذب شوند. اما پروسه جذب در این کشور و گرفتن ویزای کار و همچنین اجازه کار پرستاری پیچیدگی های خاص خود را دارد که در ادامه به خوبی توضیح داده خواهد شد.



برای کار پرستاری در کویت، حتما باید یک پیشنهاد کاری یا Job Offer از یک کارفرمای کویتی داشت. زیرا بدون آن اصلا دولت کویت ویزای کار پرستاری در کویت را برای داوطلبان صادر نمی کند. از این رو موسسه پرگاس پارس با سالها تجربه آماده ارائه خدمت به پرستاران عزیز هموطن در زمینه پیدا کردن فرصت های شغلی و Job Offer از یک کارفرمای کویتی می باشد.

اما مرحله بعد از ورود به خاک کویت بدین صورت است که پرستاران می توانند بدون مشکل و بدون نیاز به شرکت در امتحان معادل سازی مدرک پرستاری در کویت در ابتدای امر، در همان کاری که از قبل پیدا کرده اند مشغول به کار شوند. این افراد تا 6 ماه فرصت دارند که در آزمون معادل سازی شرکت کنند. این شرایط برای معادل سازی مدارک تحصیلی پیراپزشکی در کویت در کلیه رشته های پیراپزشکی نیز صدق می کند. دیگر موضوع مهم و از مزیت های کار پرستاری در کویت این است که در همه جای دنیا پس از موفقیت در آزمون معادل سازی تازه باید دوره ای حداقل 6 ماهه را فرد داوطلب به عنوان کارورزی بگذراند تا مجوز کار دریافت کند. اما در کویت همان دوره کار برای کارفرمای کویتی به عنوان دوره کاروزی محسوب می گردد.

 

درآمد پرستاران در کویت

همواره کویت به علت بالا بودن ارزش پول ملی اش یکی از کشورهای محبوب به منظور مهاجرت نیروی کار محسوب می شده است. درآمد پرستاران در کویت نیز به مانند سایر مشاغل، مناسب بوده و به طور کلی ورود به بازار کار این کشور متقاضیان فراوانی در میان متخصصین رشته های مختلف از جمله پرستاران دارد. به طور میانگین درآمد پرستاران در کویت حدود 6000 دینار در سال است که برای زندگی در خود این کشور بسیار مناسب است. با توجه به ارزش فوق العاده بالای دینار کویت این میزان درآمد در اکثر نقاط دنیا نیز بسیار خوب به حساب می آید.

 

معادل سازی مدرک پرستاری در کویت

درست به مانند فرآیند معادل سازی مدرک پزشکی در کویت، پروسه معادل سازی مدرک پرستاری در کویت نیز از بسیاری دیگر از کشورهای دنیا راحت تر است. همان طور که پیش تر ذکر شد معادل سازی مدرک پرستاری در کویت، لازم نیست پیش از شروع کار در این کشور صورت گیرد. بلکه می تواند در همان حین کار برای کارفرمای کویتی و تا 6 ماه صورت پذیرد.

 

معادل سازی مدارک تحصیلی پیراپزشکی در کویت

همان طور که ذکر شد فرآیند معادل سازی مدارک تحصیلی پیراپزشکی در کویت در کلیه رشته های پیراپزشکی نیز به مانند معادل سازی مدرک پرستاری در کویت است. این بدین معناست که ماماها، متخصصان رادیولوژی و سایر متخصصان رشته های پیراپزشکی مختلف نیز برای کار در کویت باید یک پیشنهاد شغلی داشته و وارد این کشور شوند و در طول کار برای کارفرمای کویتی در طول نهایت 6 ماه به معادل سازی مدارک خود در این کشور بپردازند.

 

 

در پایان لازم به ذکر است موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با کارشناسان و وکلای مجرب خود در کلیه کشورهای ذکر شده و سایر نقاط دنیا، آماده ارائه خدمات در زمینه معادل سازی مدارک پرستاری در خارج از کشور از جمله کشور کویت به این عزیزان می باشد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره این موسسه تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • کار پرستاری در کویت
  • درآمد پرستاران در کویت
  • معادل سازی مدرک پرستاری در کویت



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top