info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران

بحث مهاجرت و اخذ اقامت سایر کشورها برای داشتن آینده ای بهتر و رفاه بیشتر در زندگی در جوامع مختلف در جریان است و بسیاری افراد از کشور خودمان نیز برای آینده زندگی خود و فرزندانشان چنین برنامه ای را در نظر دارند. طبیعتا افرادی که دارای مهارت های لازم و مدارک تحصیلی و کاری قوی به همراه سابقه کار خوب باشند، شانس بیشتری برای دریافت اقامت و مهاجرت به کشورهای پیشرفته را دارند. منظور از افراد متخصص و دارای مهارت، فقط به پزشکان و مهندسان و این چنین اقشاری نیست و افراد متخصص در هر رشته فنی و حرفه ای را نیز شامل می شود. چه بسا در برخی کشورها میزان درآمد متخصصان این رشته های فنی حرفه ای از برخی رشته های پر نام و نشان بیشتر هم باشد. یکی از رشته های فنی حرفه ای که متخصصان آن در برخی کشورها با بازار کار بسیار خوب و درآمد بسیار مناسب مواجهند و بسیاری از آنان به فکر مهاجرت می افتند، آرایشگران هستند. اما هر کشوری نیز نمی تواند به عنوان مقصد مناسبی برای مهاجرت آرایشگران به حساب آید. از این رو این عزیزان پیش از اینکه برای مهاجرت خود اقدام کنند، باید بدانند بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران کجاست و بر اساس قوانین مهاجرتی آن کشور اقدام به تهیه و تقویت رزومه خود نمایند. در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین کشورها برای مهاجرت آرایشگران می پردازیم.



مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه

یکی از کشورهایی که همه ساله میزبان بسیاری از آرایشگران مشتتاق مهاجرت است، کشور همسایه مان ترکیه می باشد. افراد زیادی از کشورمان مشتاق مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه هستند. به علل مختلفی از جمله نزدیکی به کشور خودمان، هزینه های نسبتا پایین زندگی در مقایسه با کشورهای توسعه یافته و درآمد مناسب آرایشگران در ترکیه، برخی این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران می دانند. افراد متقاضی مهاجرت آرایشگران به ترکیه می بایست از طریق اخذ اقامت کاری ترکیه اقدام کنند.

به منظور اخذ اقامت کاری ترکیه از 2 راه می توان اقدام نمود و راه اول تایید شدن متقاضی توسط یک کارفرما در وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه است و برای این کار باید با کارفرمایان این کشور مکاتبه نمود. از طریق سایت های کاریابی ترکیه نیز می توان با کارفرماها در این کشور مکاتبه کرد. البته این کار برای همه افراد ممکن نمی باشد و از این رو موسسه پرگاس پارس در این زمینه آماده ارائه خدمت به متقاضیان مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه می باشد. اما اکثر افراد متقاضی مهاجرت آرایشگران به ترکیه می خواهند که بتوانند اجازه کار مستقل در این کشور را دریافت کنند که البته این مجوز به طور خودکار پس از 5 سال کار در ترکیه برای متقاضی صادر می گردد.

افرادی که متقاضی مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه هستند، باید تسلط بالا به زبان ترکی داشته و ترجیحا به زبان انگلیسی نیز مسلط باشند. البته بعضا می توان شانس های شغلی معدودی هم در ترکیه پیدا کرد که برای آن ها زبان انگلیسی کفایت کند و نیازی به یادگیری زبان ترکی نباشد. طبیعیست که داشتن مدرک زبان اثبات این موضوع است و شانس فرد را برای پذیرفته شدن توسط یک کارفرمای ترک بالا می برد. داشتن مدارک آرایشگری بین المللی یا مدارک معتبر داخلی به صورت ترجمه شده و تجربه کاری نیز از دیگر موارد لازم برای افراد متقاضی مهاجرت آرایشگران به ترکیه به شمار می رود.

در ابتدای امر به افراد متقاضی مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه، یک اقامت یک ساله و اجازه کار در این کشور اعطا می شود و در صورت رضایت کارفرما به همکاری این اجازه کار و اقامت 3 سال دیگر هم تمدید می شود. پس از این دوره اجازه کار 6 ساله تمدید می گردد. همان طور که پیش تر ذکر شد، پس از 5 سال کار بی وقفه در ترکیه می توان اجازه کار مستقل در این کشور را دریافت کرد و برای این کار پس از 5 سال باید از طریق وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه اقدام نمود. مجددا لازم به ذکر است که متقاضیان مهاجرت آرایشگران به ترکیه هرگز بدون داشتن مهارت های لازم اقدام نکنند و سعی کنند ابتدا به زبان ترکی تسلط پیدا کرده و برای کار در این کشور تقاضا دهند. بسیاری از آرایشگران عزیز کشورمان هم همه ساله برای گذراندن دوره های آموزش آرایشگری در ترکیه به این کشور همسایه رفته و مدرک معتبر بین المللی اخذ می نمایند.

 

اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان

آلمان به عنوان اصلی ترین کشور مهاجر پذیر در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا شناخته می شود و همه ساله عده زیادی از سراسر دنیا مشتاق مهاجرت به این کشور می باشند. طبیعتا متقاضیان اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان هم بسیار پرشمارند و این کشور هم با آغوش باز پذیرای افرادی است که در زمینه رشته کاری خود ماهر و متخصص هستند. پس نمی توان بدون داشتن تخصص و مهارت بالا در زمینه آرایشگری متقاضی مهاجرت آرایشگران به آلمان بود و امیدی جهت موفقیت در این زمینه داشت.

برخی این کشور پیشرفته و توسعه یافته اروپایی را بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران می دانند. در آلمان بازار کار آرایشگری بسیار پر رونق است و آرایشگران به طور معمول بیشتر در سالن های بزرگ کار می کنند و یا به صورت مستقل و حتی در محل مشتری به ارائه خدمت مشغول می شوند. میزان تسلط به آخرین تکنیک ها در زمینه کوتاه کردن و مدل دادن و آرایش مو، رنگ کردن و مراقبت از مو و سایر موارد مربوطه، وجه تمایز اصلی آرایشگران ماهر و خبره با سایر آرایشگران می باشد و طبیعتا فردی که قصد اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان را دارد باید حتما در بالاترین سطح از نظر مهارت های آرایشگری قرار داشته باشد.

می دانیم شغل آرایشگری از مشاغلی به شمار می رود که ارتباط بسیار نزدیکی در آن با مشتری برقرار می شود. از این رو تسلط به زبان یکی از ضروریات این رشته کاری می باشد. بدین ترتیب که اگر یک متقاضی مهاجرت آرایشگران به آلمان به زبان آلمانی که زبان روتین برای گویش مردم این کشور و مشتریان بالقوه وی است، مسلط نباشد، هرگز نمی تواند موفقیتی در این کار در کشور آلمان بدست آورد. از این رو یکی از الزامات اخذ اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان داشتن تسلط به زبان آلمانی و طبیعتا ارائه مدرک زبان آلمانی معتبر می باشد. باید توجه داشت که در صورت عدم تسلط به زبان آلمانی، آرایشگر نمی تواند مدل موی خواسته شده توسط مشتری آلمانی خود را بر روی سر و موهای وی پیاده سازی کند و به هیچ وجه رضایت مشتری را نمی تواند جلب کند.

برای اخذ اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان، متقاضیان می بایست توانایی های مهارتی خود را نیز به خوبی در معرض دید کارفرمایان قرار دهند تا بتوانند نظر آن ها را جهت بستن قرارداد کاری جلب کنند. این بدین معناست که متقاضیان مهاجرت آرایشگران به آلمان حتما باید برای جذب کارفرمایان آلمانی، مدارک بین المللی اخذ شده خود در زمینه مهارت های مختلف حوزه آرایشگری را ارائه نمایند. البته می توان مدارک فنی حرفه ای معتبر داخلی را نیز به به صورت ترجمه شده ارائه نمود.

میزان درآمد آرایشگران در آلمان کاملا به تجربه آنان بستگی دارد. متقاضیان اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان باید بدانند که میانگین درآمد آرایشگران در این کشور بیش از 2600 یورو است که این مقدار بر اساس تجربه کاری فرد می تواند کمتر یا بیشتر باشد. بسیاری از آرایشگران از سراسر دنیا و از کشور خودمان نیز برای گذراندن دوره های آرایشگری در آلمان اشتیاق نشان می دهند تا بتوانند مدارک معتبر فنی در این زمینه را از کشور آلمان دریافت نمایند.

 

مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری

کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت نیروی کار متخصص در سراسر دنیا، همه ساله به عده زیادی از افراد که متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری هستند نیز اجازه ورود و اقامت می دهد. به علل مختلفی چون آرامش بالای زندگی در کشور کانادا و مناسب بودن درآمد آرایشگران در کانادا، عده زیادی کانادا را بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران به حساب می آورند.

مشتاقان مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری، در زمینه های مختلفی چون کوتاه کردن مو، رنگ کردن و مش مو، مراقبت از مو، کراتینه کردن مو، خدمات مربوط به ناخن، خدمات مربوط به مژه و ... باید تخصص داشته باشند تا بتوانند در این کشور به کار بپردازند. زیرا در همه این زمینه ها بازار کار در کشور کانادا بسیار مناسب است.

همان طور که ذکر شده دلیل نرخ بالای متقاضیان مهاجرت آرایشگران به کانادا، درآمد مناسب آرایشگران در این کشور است. به طور متوسط درآمد آرایشگران در کانادا 31200 دلار در سال معادل 16 دلار در ساعت می باشد که رقم بسیار مناسبی می باشد.

به منظور مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری، داشتن سابقه کار و تجربه و همچنین داشتن مدارک تخصصی دال بر مهارت های فرد متقاضی مهاجرت آرایشگران به کانادا، الزامی می باشد. دیگر مورد از موارد الزامی برای افراد متقاضی مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری داشتن تسلط به زبان انگلیسی می باشد و طبیعتا برای اثبات آن ارائه مدرک زبان معتبر مورد نیاز است. زیرا همان طور که پیش تر ذکر شد شغل آرایشگری به ارتباط زیاد با مشتری نیاز دارد و وقتی آرایشگر در کشور کانادا به زبان انگلیسی که زبان گویش مردم کاناداست مسلط نباشد هرگز نمی تواند خواست مشتری خود را برآورده کند. البته اگر فردی متقاضی مهاجرت آرایشگران به کانادا در استان کبک این کشور باشد، باید به زبان فرانسه نیز تسلط کافی را داشته باشد.

متقاضیان می باسیت ار طریق سیستم اکسپرس انتری کشور کانادا درخواست داده و ویزای مشاغل مهارتی فدرال را دریافت کنند تا در این کشور بتوانند اقامت کاری نمایند. فرد متقاضی باید با کارفرمایان کانادایی از طرق مختلفی چون سایت های کاریابی تماس گرفته و با ارائه مدارک خود وی را برای بستن قرارداد کاری راضی نماید   

 

مهاجرت آرایشگران به استرالیا

طبیعتا نمی توان از مهاجرت سخن به میان آورد و از کشور استرالیا به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در دنیا چشم پوشید. در حقیقت مهاجرت آرایشگران به استرالیا نیز متقاضیان خاص خود را دارد و همه ساله عده زیادی برای اخذ اقامت استرالیا با مدرک آرایشگری اپلای می کنند. اما طبیعتا فقط از میان این افراد افرادی موفق به پذیرش می شوند که هم مدرک زبان معتبر مانند آیلتس یا پی تی ئی را داشته باشند و همچنین دارای تجربه و مدارک فنی و مهارتی کافی باشند تا بتوانند خود را به عنوان فردی کاربلد اثبات نمایند.

لازم است متقاضیان مهاجرت آرایشگران به استرالیا بدانند که درآمد آرایشگران در استرالیا بسیار مناسب است و به همین جهت است که برخی این کشور را بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران به حساب می آورند. در واقع درآمد آرایشگران در استرالیا با 1 سال سابقه کار 21 هزار دلار در سال، با 2 تا 5 سال سابقه کار، 23 هزار دلار در سال، با بین 5 تا9 سال سابق حدود 25 هزار دلار در سال، با بین 10 تا 19 سال سابقه کار حدود 29 هزار دلار در سال و با بیش از 20 سال سابقه کار حدود 43 هزار دلار در سال می باشد.

 

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری آرایشگران و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت آرایشگران
  • مهاجرت از طریق آرایشگری به ترکیه - اقامت با مدرک آرایشگری در آلمان
  • مهاجرت به کانادا از طریق تخصص آرایشگری - مهاجرت آرایشگران به استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top