info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اخذ شهروندی ترکیه

کشور ترکیه پیوند دهنده دو قاره آسیا و اروپاست که در مجاورت دریای سیاه، دریای مدیترانه و دریای اژه واقع شده است. این کشور به جهت فرهنگ منحصر به فرد،‌ و آب و هوای عالی و طبیعت زیبایش و نزدیکی فرهنگ مردمانش به ایرانیان، نه تنها یک مقصد گردشگری محبوب به حساب می آید، بلکه مقصد بسیاری از متقاضیان مهاجرت نیز بوده است. با توجه به رویکرد های جدید دولت ترکیه، این کشور در سال های اخیر برنامه های سرمایه گذاری متنوعی را برای ارایه پاسپورت و شهروندی ترکیه برای اتباع سایر کشورها و به ویژه ایرانی ها معرفی کرده است که تمامی این برنامه ها در راستای بهبود اوضاع اقتصادی و صنعتی این کشور طرح ریزی شده است. اخیرا دولت ترکیه در این برنامه های سرمایه گذاری اصلاحاتی نیز ایجاد نموده و تسهیلاتی را در روند سرمایه گذاری برای متقاضیان اخذ شهروندی ترکیه فراهم نموده است. در این مطلب به آخرین بروز رسانی و تغییرات قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020 می پردازیم.



قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020

 با بروزرسانی اخیر قوانین، شرایط اخذ شهروندی ترکیه با سال های قبل کمی تفاوت کرده و برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در این کشور و اخذ پاسپورت و شهروندی آن را دارند سهل تر شده است. بر اساس این بروز رسانی و تغییرات قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020 مهمترین برنامه های اعطای پاسپورت و شهروندی ترکیه عبارتند از:

- سرمایه گذاری در املاک و مستغلات: یکی از ساده ترین و مناسب ترین روش ها برای اخذ شهروندی ترکیه سرمایه گذاری به میزان حداقل ۲۵۰۰۰۰ دلار یا معادل آن به لیر ترکیه در املاک و مستغلات می باشد و طبق این برنامه سرمایه گذار حق فروش ملک را تا ۳ سال نخواهد داشت و مدت زمان اخذ پاسپورت ترکیه طبق این برنامه حدود سه ماه طول خواهد کشید.

- سپرده گذاری در یکی از بانک های ترکیه: طبق این برنامه با سرمایه گذاری حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلاری یا معادل آن به لیر ترکیه در یکی از بانک های ترکیه به مدت حداقل سه سال می توان به اخذ پاسپورت ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه نایل شد. زمان انجام این پروسه ۳ ماه خواهد بود و همچنین لازم به ذکر است که به سپرده گذاری دلاری ماهانه حدود ۱.۵٪ و به سپرده گذاری به لیر ترکیه ماهانه حدود ۱۰٪ سود تعلق می گیرد.

- ثبت شرکت: بر اساس آخرین بروز رسانی و تغییرات قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020 یکی دیگر از روش های اخذ تابعیت ترکیه و اخذ شهروندی ترکیه یا اخذ پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در این کشور و  استخدام حداقل ۵۰ نیروی کار از اتباع ترکیه می باشد. بر طبق این قانون شرکت تاسیس شده حداقل باید به مدت سه سال فعال بوده و نیروی کار خود را حفظ نماید که این روش گرانترین شیوه اخذ شهروندی ترکیه خواهد بود و فقط برای کسانی که قصد انجام کار و بیزینس جدی در ترکیه را دارند، توصیه می گردد.

- خرید اوراق قرضه: روش دیگری که با آن می توان شهروندی ترکیه و تابعیت ترکیه و پاسپورت ترکیه را اخذ نمود؛ خرید اوراق قرضه به مبلغ حداقل ۵۰۰۰۰۰ دلار آمریکا برای مدت سه سال می باشد و بعد از آن می توان آنرا فروخت که برای سرمایه گذاری دلاری ماهانه حدود ۱.۵٪ سود و برای سرمایه گذاری به لیر ترکیه ماهانه حدود ۱۰٪ سود تعلق خواهد گرفت.

 

مزایای اخذ تابعیت ترکیه

از مزایای اخذ تابعیت ترکیه از طریق این نوع سرمایه گذاری ها، امکان سرمایه گذاری به دلار می باشد که یکی از ارزهای رایج و قوی دنیا به حساب می آید و با تغییر نرخ ارز ارزش سرمایه اولیه شما حفظ خواهد شد..

اخذ شهروندی ترکیه یا اخذ پاسپورت ترکیه مزایای زیادی دارد که ذیلا به اهم برخی ازا آن ها اشاره خواهد شد:

- امکان مسافرت به حدود ۱۱۵ کشور دنیا بدون نیاز به اخذ ویزا از دیگر مزایای اخذ شهروندی ترکیه است که از آن جمله می توان به کشورهایی مثل ژاپن، هنگ کنگ، سنگاپور، برزیل، آرژانتین و ... اشاره نمود.

- از دیگر مزایای اخذ تابعیت ترکیه و شهروندی  ترکیه؛ اخذ پاسورت ترکیه برای متقاضی و  همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال (و یا فرزندانی با سن بیشتر در صورتی که از بیماری و یا ناتوانی رنج می برند.) می باشد.

- امکان داشتن همزمان تابعیت دو کشور ایران و ترکیه از دیگر مزایای اخذ شهروندی ترکیه است.

- برخورداری از استانداردهای بالای زندگی و اقامت در محیطی زیبا با آب و هوایی مدیترانه ای نیز دیگر مورد از مزایای اخذ تابعیت ترکیه است.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در اروپا آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم و اخذ پاسپورت کشورهای اروپایی از جمله ترکیه می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما
  • اخذ شهروندی ترکیه
  • قوانین اخذ پاسپورت ترکیه 2020
  • مزایای اخذ تابعیت ترکیه



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top