info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

کار دندانپزشکی در کویت

یکی از کشورهای منطقه خاورمیانه و حوزه خلیج فارس که بهترین بازار کار را سالهاست در زمینه های مختلف به ویژه در بخش بهداشت و درمان دارا می باشد، کشور کویت است. کشور با ارزش پول ملی بسیار بالا نه تنها برای متخصصان ایرانی بلکه برای متخصصان رشته های مختلف از سراسر دنیا به عنوان یک مقصد کاری فوق العاده ایده آل به حساب می آید. از این‌ رو در میان هموطنان عزیز ما نیز که در رشته های مختلف به ویژه رشته های مرتبط با بخش بهداشت و درمان و سلامت فعال هستند، استقبال فراوانی برای کار در کویت به چشم می خورد. یکی از رشته های مورد نیاز کشور کویت که شانس بالایی برای کار در بازار کار این کشور برای متخصصان آن وجود دارد رشته دندانپزشکی است. طبیعتا بدون طی کردن فرآیند معادل سازی مدرک دندانپزشکی در کویت امکان کار دندانپزشکی در کویت برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.



معادل سازی مدرک دندانپزشکی در کویت

افراد متقاضی کار دندانپزشکی در کویت نیز به مانند سایر کشورها می بایست حتماً فرایند معادل سازی مدارک خود را طی کنند تا شایسته کار در بازار کار بهداشت درمان این کشور شناخته شوند. دلیل وجود الزام در زمینه معادل سازی مدارک برای پزشکان، دندانپزشکان و فعالین بخش سلامت در همه کشورها این است که این رشته ها به صورت مستقیم و تنگاتنگ با سلامت و جان انسانها در ارتباط هستند و نظام سلامت تمامی کشورها از جمله کویت نمی تواند بدون اطمینان از صلاحیت متقاضیان کار در این بخش ها اجازه ورود به بازار کار را برای آنان صادر نماید.

افرادی که در رشته‌ های مرتبط با سیستم بهداشت و درمان و سلامت در دانشگاه‌ های کشور کویت تحصیل کرده باشند فارغ از تابعیت و ملیتشان، بدون نیاز به معادل سازی مدرک دندانپزشکی در کویت می‌ توانند وارد بازار کار دندانپزشکی در این کشور شوند. زیرا آموزش آنان تحت نظارت سیستم بهداشت و درمان کشور صورت گرفته و صلاحیت لازم را برای کار در این کشور دارا هستند. اما فارغ التحصیلان این رشته ها در در سایر کشورها باید حتماً معادل سازی مدارک را انجام دهند.

 

مهاجرت دندانپزشکان به کویت

مزیتی که مهاجرت دندانپزشکان کویت بمانند مهاجرت پزشکان به کویت نسبت به سایر کشورها دارد این است که در این کشور فرد متقاضی اگر با پیشنهاد کاری یا جاب آفر وارد این کشور شود و در فرصت شغلی مورد نظر خود برای کارفرمای فعال در این کشور مشغول گردد ، نیازی نیست در همان ابتدای امر و پیش از شروع کار معادل سازی مدارک را انجام دهد. بلکه می‌تواند کار خود را شروع کرده و پروسه معادل سازی مدارک خود را نیز انجام دهد. همچنین دوره کار برای کارفرما در این کشور همان دوره کارورزی وی در کویت محسوب شده و نیازی نیست دوره دیگری به عنوان کارورزی طی نماید. این در حالی است که در بسیاری از کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اروپایی قبل از اخذ مجوز کار دندانپزشکی حتما باید دوره کارورزی حداقل ۶ ماهه گذرانده شود.

بالا بودن میانگین درآمد دندانپزشکان در کویت به همراه ساده بودن پروسه معادل سازی مدارک در این کشور نسبت به سایر کشورهای دنیا موجب شده نرخ متقاضیان مهاجرت دندانپزشکان به کویت سال به سال بالاتر رود. لزوما برای بهره مندی از شانس کار دندانپزشکی در کویت، نباید تسلط کامل به زبان عربی داشته و مدرک این زبان را نیز ارائه داد. زیرا بسیاری از بیمارستان ها و کلینیک ها در این کشور بین المللی هستند و کارفرمایان نیز از کشورهای غیر از کویت می باشند و به همین علت زبان رسمی کار در این کلینیک‌ها زبان انگلیسی است. از این رو تسلط داشتن به زبان انگلیسی می تواند برای کار دندانپزشکی در کویت کفایت کند.

 

در پایان لازم به ذکر است موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با کارشناسان و وکلای مجرب خود در کلیه کشورهای ذکر شده و سایر نقاط دنیا، آماده ارائه خدمات در زمینه . معادل سازی مدارک پزشکی و دندانپزشکی در خارج از کشور از جمله کشور کویت به این عزیزان می باشد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره این موسسه تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • کار دندانپزشکی در کویت
  • معادل سازی مدرک دندانپزشکی در کویت
  • مهاجرت دندانپزشکان به کویت



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top