info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دوره های آکادمی فوتبال در اروپا

در میان کودکان، نوجوانان و جوانان کشور های مختلف از جمله کشور عزیزمان ایران اشتیاق فراوانی به فوتبالیست شدن وجود دارد و به همین جهت است که همه ساله مدارس فوتبال به ویژه در فصل تابستان مملو از علاقه مندان به این رشته می شوند. دلایل مختلفی برای این امر می توان برشمرد که مهم ترین و برجسته ترین آن ها، درآمد بالای فوتبالیست ها به نسبت میانگین درآمد در جامعه است. اما بسیاری از استعدادها هیچ وقت آن طور که باید و شاید کشف نشده و به حق خود در فوتبال نمی ‌رسند. شاید مهم ترین تفاوت کشورهای اروپایی با سایر کشورهای دنیا در زمینه پیشرفت ‌های به دست آمده در فوتبال همین بحث استعداد یابی باشد. در فوتبال اروپا توجه بسیار زیادی به آکادمی ها و مدارس فوتبال می شود و اکثر باشگاه های بزرگ خود دارای آکادمی های فوتبال مجهز هستند و سرمایه گذاری کلانی روی مدارس فوتبال خود انجام می دهند. در اروپا فوتبال یک صنعت سودآور است و باشگاه ها سعی می کنند با سرمایه گذاری که روی تیم‌ های پایه انجام می دهند، هم موفقیت های سال های آینده تیم های بزرگسالان خود را تضمین کنند و در کنار آن، با فروش ستاره های پرورش یافته خود به باشگاه های بزرگ تر و متمول تر هزینه های مالی خود را نیز تامین نموده و به درآمد نیز برسند. دوره های آکادمی فوتبال در اروپا تقریباً در تمام کشورهای این قاره و در تمامی باشگاه ها ارائه می گردد. آکادمی فوتبال لاماسیا که متعلق به باشگاه بارسلونا اسپانیا می باشد یکی از معروف ترین مدارس فوتبال در دنیا به شمار می رود که یکی از نمونه‌های کشف استعداد و پرورش آن در این آکادمی لیونل مسی فوق ستاره حال حاضر فوتبال جهان می باشد که استعدادیاب های این آکادمی وی را در آرژانتین کشف نموده و به اسپانیا آورده و زیر نظر بهترین مربیان پرورش داده اند.



برای شرکت در دوره های آکادمی فوتبال در اروپا فقط نباید به کشورهای صاحب فوتبالی چون اسپانیا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه و هلند فکر کرد. زیرا به علت ترافیک بازیکنان مستعد موجود در آکادمی ها و باشگاه های این کشورها شانس پذیرش و ورود به تیم های باشگاهی و در نهایت به دست آوردن پیشرفت در فوتبال در این کشورها کمتر است. از این رو باید کشورهای درجه دو فوتبال اروپا را به عنوان پلی برای رسیدن به کشورهای درجه یک در نظر گرفت. اتریش می تواند یک گزینه عالی برای علاقمندان فوتبال کشورمان باشد.

 

دوره های مدرسه فوتبال در اتریش

نوجوانان و جوانان ایرانی می توانند با گذراندن دوره های مدرسه و آکادمی فوتبال در اتریش شانس دیده شدن توسط استعدادیاب های باشگاه های مختلف این کشور مانند: ردبول سالزبورگ، راپید وین، آستریا وین، آدمیرا واکر، و لاسک را به دست آورند. در دوره های مدارس فوتبال در اتریش علاوه بر تکنیک و تاکتیک های فوتبال به موارد مختلفی چون آموزش زبان های آلمانی و آشنایی با مفاهیمی چون همکاری تیمی و مشارکت و پیروی از مربی نیز آموزش داده می شود. بسیاری از شرکت کنندگان در دوره های مدرسه فوتبال در اتریش در سن دانش آموزی قرار دارند و باید تحصیلات خود را نیز طی کنند و در اکثر دوره های مدرسه فوتبال در اتریش امکان تحصیل همزمان با شرکت در دوره های آموزش فوتبال برای دانش آموزان فراهم است. حداقل سنی که برای شرکت در این دوره‌ها لازم است 9 سال می باشد. شرکت در این دوره ها در سنین نوجوانی محاسن زیادی دارد. زیرا نوجوان در چنین سنی به سرعت می تواند از ابتدا فوتبال و موارد حرفه ای را به صورت اصولی در یک محیط آکادمیک و تحت نظارت مربیان کاربلد بیاموزد.

در آکادمی های فوتبال جهان از جمله دوره های مدرسه فوتبال در اتریش به طور معمول علاوه بر مهارت های فوتبالی و تمرکز بر تاکتیک پذیری بازیکنان، به مسائل دیگری چون بهبود فاکتورهای جسمانی، سلامت و آمادگی بدنی و همچنین بهبود شرایط روحی و شخصیتی بازیکنان نیز تمرکز فراوانی می شود. به عنوان مثال در ابتدای امر که مدرسه فوتبال بارسلونا معروف به لاماسیا، لیونل مسی را در آرژانتین کشف نموده و برای آموزش و بهبود مهارت ها به اسپانیا آورد، متوجه ضعف های عمده در شرایط جسمانی وی شده بودند و محسئولان پزشکی آکادمی باشگاه بارسلونا تمرکز ویژه روی بهبود شرایط جسمانی و تقویت بدن او اعمال کردند. در این راستا تغذیه وی به شدت تحت نظارت پزشکان این باشگاه قرار گرفت و برای این بازیکن مکمل های غذایی مجاز که دوپینگ به حساب نیاید نیز تجویز شد تا در نهایت وی به شرایط جسمی قابل اتکایی برسد. از این رو یکی از مسائلی که در آکادمی های فوتبال به شدت مورد نظر قرار می گیرد نظارت بر تغذیه و شرایط سلامت و توانایی جسمانی بازیکنان فوتبال می باشد در کلیه دوره های آکادمی فوتبال در اروپا این امر مورد توجه قرار می گیرد. این مورد کمتر در آکادمی های فوتبال کشورهای غیر اروپایی مورد توجه کافی قرار می گیرد و به همین جهت محصولات آکادمی های فوتبال باشگاه های اروپا معمولا از بدن های آماده تری برای ورود به سطح اول فوتبال جهان برخوردارند.

 

دوره های آکادمی فوتبال در اتریش

اما برای افراد با سنین بالاتر نیز دوره هایی معمولا یک ساله در این کشور برگزار می شود. در دوره های آکادمی فوتبال در اتریش، جوانان بالای 18 سال می توانند مهارت های فوتبالی خود را تقویت کرده و بیشتر در زمینه رفتارهای حرفه ای آموزش ببینند. حسن شرکت در دوره های آکادمی فوتبال در اتریش این است که شرکت کنندگان در آن می توانند توسط استعدادیاب های باشگاه های این کشور دیده شوند و در صورت داشتن استعداد و مهارت های کافی توسط این باشگاه ها جذب شوند. ورود به باشگاه های اتریش ساده تر از باشگاه های کشورهای درجه یک فوتبال اروپاست. جالب اینجاست که شرکت کنندگان دوره های آکادمی فوتبال در اتریش در طول گذراندن دوره، می توانند ۲۰ ساعت در هفته در این کشور به کار مشغول شوند. از دیگر مزایای شرکت در دوره های آکادمی فوتبال در اتریش، امکان اخذ ویزای شنگن بوده که سابقه ویزای شنگن اروپا را در پاسپورت فرد متقاضی ثبت می کند.

شاید برخی افراد بعلت اینکه تیم ملی فوتبال اتریش در سطح اروپا حرف های زیادی برای گفتن ندارد، اتریش را چندان مقصد مناسبی برای گذراندن دوره های مدرسه و آکادمی فوتبال ندانند. اما این کشور بهترین دوره های آکادمی فوتبال در اروپا را ارائه می دهد و پرورش استعدادها در آکادمی ها و باشگاه های این کشور به بهترین نحو صورت می گیرد.

افرادی که در آکادمی های فوتبال اتریش وارد شوند، تحت نظر استعدادیاب های باشگاه های کشور اتریش قرار می گیرند. باشگاه های اتریش به ویژه بهترین باشگاه سال های اخیر این کشور یعنی ردبول سالزبورگ سیستم سنتی باشگاه آژاکس آمستردام هلند را در پیش گرفته اند و بشدت روی پیدا کردن استعدادهای ناب حساب باز کرده اند. نمونه بارز این سیستم را در نقل و انتقالات سال 2020 2021 این باشگاه می توان مشاهده کرد. باشگاه ردبول سالزبورگ در سال 2018 موفق شد با قیمتی بسیار پایین ارلینگ هالند ستاره 19 ساله باشگاه مولده نروژ را جذب نماید. این باشگاه بعنوان قهرمان لیگ اتریش در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا حضور دارد و ویترین مناسبی برای عرضه استعدادها به باشگاه های برتر این قاره در اختیار دارد. درخشش مثال زدنی این بازیکن که موجب صعود تیم ردبول سالزبورگ به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، این بازیکن را در رادار باشگاه های مطرح اروپایی قرار داد و در نهایت دومین باشگاه برتر کشور آلمان با قیمتی چندین برابر این بازیکن را جذب نمود و هم اکنون نیز این بازیکن مطرح از اصلی ترین مهره ها در فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا به حساب می آید و می تواند به فروش این بازیکن از بروسیا دورتموند به تیمی چون رئال مادرید که مشتری وی به حساب می آید می تواند یکی از گران ترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال جهان به حساب آید.

باید در نظر داشت که شاید اتریش یک کشور درجه دو در فوتبال اروپا به حساب آید، اما برای رشد در آکادمی های فوتبال این کشور و جذب شدن در باشگاه های آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی، شانس بیشتری وجود دارد. همچنین در دهه های گذشته فوتبالیست های ایرانی در اکوسیستم لیگ باشگاه های اتریش به موفقیت های شایانی رسیده اند که معروف ترین آنان مهرداد میناوند در تیم اشتروم گراتس و فرهاد مجیدی در تیم راپید وین بوده اند. به همین جهت موسسه پرگاس آماده ارائه خدمات به نوجوانان و جوانان مستعد ایرانی جهت شرکت در دوره های مدرسه فوتبال در اتریش می باشد.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری ورزشکاران رشته های مختلف و همچنین دوره های ورزشی در کلیه کشورهای دنیا از جمله اتریش می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • دوره های آکادمی فوتبال در اروپا
  • دوره های مدرسه فوتبال در اتریش
  • دوره های آکادمی فوتبال در اتریش



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top