info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای سفارتخانه ها

به منظور مهاجرت به سایر کشورهای دنیا یا باید سرمایه زیادی در خرید املاک و مستغلات صرف کرد، یا اینکه درآمد بالایی در کشور خود داشته و از طریق تمکن مالی در کشور مقصد اقامت دریافت نمود، یا اینکه در کشور مقصد بیزینس یا کسب و کاری راه اندازی نموده و از طریق ثبت شرکت وارد آن کشور شده و اقامت دریافت نمود. اگر هم فرد متقاضی هیچ یک از این موارد را ندارد و فقط مهارتی در در رشته خاص داراست می ‌تواند از طریق ویزای کار وارد کشور مقصد شود. البته غیر از این موارد مهاجرت تحصیلی نیز از دیگر روش های مرسوم مهاجرت است که در برخی از کشورهای دنیا به ویژه کشورهای مهاجر پذیر می تواند بسیار پرهزینه باشد. یکی از روش هایی که بسیار مورد استقبال مشتاقان مهاجرت بوده، اخذ اقامت کشورها از طریق ثبت شرکت یا راه اندازی یک کسب و کار می باشد. در واقع از این طریق متقاضی می تواند هم اقامت کشور مورد نظر را برای خود و خانواده اش دریافت نماید و هم می ‌تواند کسب و کاری سودده در اکوسیستم کسب و کار مناسب آن کشور راه اندازی نماید و به درآمد و سود مناسب نیز دست یابد برای اخذ اقامت از طریق راه اندازی کسب و کار و ثبت شرکت در کشور های مختلف، تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای سفارتخانه ها اولین و اساسی ترین گام به شمار می‌ رود. در واقع این گام اول اگر محکم و اصولی برداشته نشود مراحل بعدی به خودی خود ملغی خواهند بود.



متاسفانه برخی تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای سفارتخانه‌ ها را موضوع کوچکی می شمارند و با سهل انگاری شانس خود را برای اخذ اقامت کشور های مختلف از دست می دهند. علاوه بر اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت، نوع خاصی از ثبت شرکت یعنی راه اندازی استارتاپ نیز در کشورهای مختلف نیز به ارائه طرح توجیهی نیاز دارد. ویزای استارتاپ به علت این که با تسهیلات فراوانی همراه است و به سرعت به اقامت دائم منجر می شود باید حتماً با ارائه طرح توجیهی یا بیزینس پلن بسیار مناسب و قانع‌کننده همراه باشد.

 

ویژگی های یک بیزینس پلن یا طرح کسب و کار

در ابتدای امر باید در نظر گرفت که کشور هدف برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و یا ویزای استارت آپ کدام کشور می باشد و بر این اساس طرح توجیهی یا بیزینس پلن باید به زبان رسمی آن کشور نگارش گردد. بیزینس پلن نگارش شده حتماً باید به خوبی و روشنی تمام شرایط کسب و کار مورد نظر را ارائه نموده و اثبات کند که کسب و کار مورد نظر برای اقتصاد کشور مقصد مفید بوده و از طریق سالم می ‌تواند به سوددهی رسیده و برای دولت کشور مورد نظر درآمد مالیاتی مناسبی فراهم نماید و همچنین به ایجاد شغل در کشور مورد نظر بیانجامد. مواردی چون چگونگی جذب شریک، چگونگی اعطای نمایندگی، و مواردی چون چگونگی قانع کردن سیستم بانکی کشور مورد نظر برای اخذ وام و تسهیلات نیز باید در طرح توجیهی به خوبی روشن گردد.

اما این موارد ذکر شده فقط در کلام ساده است و در هنگام نگارش و برای تحویل به سفارت کشور مورد نظر نباید به هیچ وجه آن را ساده انگاشت و باید کاملا اصول نگارش آن ها برای ارائه به سفارتخانه کشورهای مختلف را رعایت نمود که قطعا بدون داشتن تجربه کاری در این زمینه نمی توان چندان در این زمینه موفق بود.

برای تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای سفارتخانه‌ ها داشتن تجربه و تخصص کافی در این زمینه یکی از الزامات اساسی می باشد. بسیاری از کارآفرینان که قصد تاسیس شرکت خارج از کشور را دارند با قواعد این کار به اندازه کافی آشنایی نداشته و بیزینس پلن یا طرح توجیهی مورد تایید برای سفارت خانه ها را نمی ‌توانند نگارش نمایند. اینجاست که استفاده از خدمات یک موسسه حقوقی بین ‌المللی که سال ها تجربه و پرونده های های موفقی در زمینه ی تهیه طرح توجیهی برای سفارتخانه‌ های کشورهای مختلف داشته است می تواند کاملاً کاربردی باشد.

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس محتشمی با سالها تجربه در زمینه نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای ارائه به سفارتخانه های کشورهای مختلفی از جمله آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزلند، اتریش، آلمان و سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. سال ها تجربیات موفق و پرونده های به نتیجه رسیده موجب شده کارشناسان این مجموعه کاملاً به شرایط و اکوسیستم کسب و کار کشور های مختلف و سختگیری های کارشناسان اداره مهاجرت این کشورها، احاطه پیدا کرده و طرح توجیهی مورد قبول کشورهای مختلف را تهیه نمایند. این کار یک کار گروهی است و در تیم نگارش طرح توجیهی یا بیزینس پلن موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس کارشناسان رشته های فنی و مهندسی، کارشناسان مدیریت و کسب و کار، کارشناسان زبان های مختلف، و همچنین متخصصان مهاجرت با هم همکاری می نمایند تا نتیجه مطلوب حاصل گردد.

 

 

موسسه پرگاس پارس با بهره گیری از وکلا برجسته، متخصصین کارآفرینی و کسب و کار و تیم متخصص در زمینه اخذ اقامت در کلیه کشورها و با تکیه بر سال ها تجربه موفق، آماده ارائه خدمات در زمینه نگارش بیزینس پلن برای هموطنان عزیز جهت اخذ اقامت سرمایه گذاری و ثبت شرکت و ویزای استارتاپ در کلیه کشورهای ارائه دهنده این برنامه های مهاجرتی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

اینستاگرام ماکانال ما

  • تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی برای سفارتخانه ها
  • تهیه بیزینس پلن یا طرح توجیهی
  • ویژگی های یک بیزینس پلن یا طرح کسب و کار



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top