info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی

در کشور ما آنچنان که باید به رشته مهندسی کشاورزی توجه نشده و اهمیت و ارزش این تخصص به حد کافی در نظر گرفته نشده است. اما در واقع رشته مهندسی کشاورزی یکی از مهم ترین و حیاتی ترین تخصص ها برای بشر امروزی به شمار می رود. می دانیم که مقوله غذا و تامین مواد غذایی از اصلی ترین دغدغه های دولت ها به حساب آمده و تولید برخی از کالاها در این زمینه به عنوان تولید استراتژیک در کشورها تعریف می گردد. از این رو اکثر کشورها سعی می کنند در زمینه تولید این محصولات استراتژیک در حد امکان و بسته به شرایط اقلیمی و منابع آب و خاک خود، به خودکفایی برسند. در کشورهای پیشرفته دنیا رشته مهندسی کشاورزی بسیار مورد توجه بوده و متخصصان آن از شرایط شغلی و درآمد بسیار مناسبی برخوردارند و به همین جهت عده زیادی از فارغ‌ا لتحصیلان این رشته در کشورمان نیز همه ساله برای کار در کشورهای مختلف دنیا به ویژه کشورهای پیشرفته تقاضا می دهند. اما پیش از هر عملی این عزیزان باید به خوبی تحقیق کنند که بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی کدام کشور است و انتخابی آگاهانه داشته باشند تا مهاجرت کاری به بهبود شرایط زندگی آنان منجر گردد.



امروزه که بسیاری از کشورها از جمله کشور خودمان ایران با مشکلاتی در زمینه کمبود منابع آب مواجه هستند، اهمیت استفاده از تکنولوژی ها و روش ‌های نوین کاشت، داشت، و برداشت محصول می‌ تواند بیشتر به چشم می آید. همچنین در کشاورزی و دامپروری باید اصل حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست برای آیندگان و عدم استفاده از روش هایی که به محیط زیست آسیب می رساند نیز مدنظر قرار گیرد که این موارد در ذیل کشاورزی پایدار در سال های اخیر بسیار مطرح شده است. از این رو گرایش ‌های فوق العاده زیادی برای رشته مهندسی کشاورزی تعریف شده که هر یک مسئولیت ‌های حساس خاص خود را دارند و در کشورهای مختلف به ویژه کشورهایی که در زمینه کشاورزی صاحب نام هستند بازار کار مناسبی برای هر یک از آنان وجود دارد و اصلی ترین موارد عبارتند از: مهندسی زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی کشاورزی زیستی، مهندسی فناوری کشاورزی و مدیریت منابع، مهندسی مدیریت پسماند، مهندسی مکانیک ماشین آلات کشاورزی، مهندسی اقتصاد کشاورزی، مهندسی اتوماسیون کشاورزی، مهندسی سیستم های تولید دام، مهندسی کشاورزی صنایع غذایی و مهندسی سیستم های آبخیزداری کشاورزی.

نکته مهمی که متقاضیان مهاجرت کشاورزی به خارج از کشور باید در ذهن داشته باشند، این است که نمی توان یک کشور را به طور قطع به عنوان بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی برای کلیه تحصیلکردگان این رشته عنوان نمود. زیرا فاکتورهای مهمی در انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت کاری باید در نظر گرفته شود. اولین مورد بحث مهم زبان کشور مقصد مهاجرت‌ کاری است. فردی که برای کار در کشوری تقاضا می دهد، باید به زبان رسمی آن کشور تسلط کافی داشته باشد. بر این اساس برای افرادی که به زبان آلمانی تسلط دارند بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی می ‌تواند کشور اتریش یا آلمان به حساب آید. برای افرادی که تسلط بالایی به زبان انگلیسی دارند کشورهایی همچون استرالیا، کانادا، آمریکا و انگلستان می توانند بهترین گزینه ها به حساب آیند. اما در کشورهای منطقه اسکاندیناوی نیز که بازار کار بسیار مناسبی برای رشته مهندسی کشاورزی وجود دارد و همچنین به طور کلی این کشورها با کمبود نیروی کار فعال و پیری جمعیت مواجهند، متقاضیان باید برای مهاجرت کاری به هر یک از آن کشورها، به زبان همان کشور تسلط بالایی به دست آورند.

دیگر مواردی که حتماً باید پیش از هرگونه اقدام در نظر گرفته شود، شرایط بازار کار رشته مهندسی کشاورزی در کشورهای مختلف و مقایسه بین آنهاست. طبیعتاً در کشوری مانند استرالیا که یکی از تولید کنندگان و صادرکنندگان اصلی مواد غذایی در سراسر دنیا به حساب می آید، می توان بهترین بازار کار را برای رشته مهندسی کشاورزی متصور بود و البته در کشورهایی مانند کانادا، آلمان، اتریش، نروژ، سوئد، دانمارک، آمریکا و انگلستان نیز شرایط بازار کار این رشته مناسب است.

نکته مهم دیگری که باید حتماً در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی در نظر گرفته شود، میزان درآمد مهندسان کشاورزی در کشورهای مختلف و همچنین میزان مالیات بر درآمد در این کشورهاست که باید به خوبی مورد مقایسه قرار گیرد. همچنین نکته دیگری که باید در نظر گرفته شود هزینه های زندگی در این کشورهاست که باید نسبت به درآمد به دست آمده، رقم معقولی باشد.

متقاضیان مهاجرت مهندس کشاورزی به خارج از کشور می ‌توانند از بسیاری از کشورهای ذکر شده ویزای جستجوی کار دریافت کرده و در طول مدت تعیین شده در صورتی که بتوانند کاری مرتبط با رشته شان پیدا کرده و در آن کشور مشغول به کار شوند می توانند ویزای کار خود را تمدید کرده و در نهایت به اقامت دائم کشور مورد نظر نیز دست پیدا کنند. اما بهترین روش برای مهاجرت مهندسان کشاورزی به خارج از کشور این است که از داخل کشورمان با کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار کشورهای مختلف در زمینه شغلی خود مذاکره کرده و آنان را به استخدام خود قانع نمایند. برای این منظور این افراد باید به زبان کشور مورد نظر کاملا مسلط بوده و به شرایط مصاحبه ‌های کاری به ویژه مختصات و ویژگی های مصاحبه شغلی در آن کشور و همچنین شرایط اکوسیستم کسب و کار آن کشور آشنایی کافی داشته باشند. متاسفانه با توجه به اینکه بسیاری از هموطنانمان به موارد دیده شده تسلط کافی ندارند، استفاده از خدمات یک موسسه مهاجرتی که به شرایط اکوسیستم کسب و کار کشورهای مختلف تسلط دارد همچون موسسه پرگاس پارس می تواند برای این عزیزان راهگشا باشد.

 

مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا

بدون شک در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی اولین گزینه ای که به ذهن متبادر می شود کشور استرالیا است که یکی از اصلی ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان محصولات کشاورزی و دامی در سراسر دنیا به حساب می آید. این کشور مهاجر پذیر برای مهاجرت کاری رشته های مختلفی جزو بهترین گزینه ها محسوب می شود و به عنوان مثال بهترین کشور برای مهاجرت پرستاران نیز به شمار می رود. به علت شرایط اقلیمی خاص و همچنین استفاده از تکنولوژی‌ های روز و برنامه ‌ریزی‌ های علمی این کشور امروزه یکی از تولید کنندگان اصلی مواد غذایی به صورت خام و همچنین فرآوری شده در سراسر دنیا به شمار می ‌رود و محصولات کشاورزی و دامپروری آن به جای دنیا صادر می گردد. این راندمان بالای صنایع کشاورزی، دامپروری و همچنین فرآوری موارد غذایی در این کشور، در اثر ارتباط موثر صنعت کشاورزی این کشور با دانشگاه های معتبر آن حاصل شده است. همین وسعت بازار تولید و فروش این محصولات موجب شده که فرصت مناسبی برای مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا پدید آید و فرصت های شغلی فراوانی برای فارغ التحصیلان این رشته از دانشگاه های سراسر دنیا در این کشور وجود داشته باشد در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا، رشته مهندسی کشاورزی با چهار عنوان شغلی قرار گرفته است که این عناوین شغلی عبارتند از: مهندس کشاورزی با کد ۲۳۳۹۱۲، مشاور کشاورزی با کد ۲۳۴۱۱۱، تکنسین کشاورزی با کد ۳۱۱۱۱۱، و کارشناس علوم کشاورزی با کد ۲۳۴۱۱۲.

کشورهای دنیا برای دستیابی به رشد و توسعه در بخش کشاورزی و دامپروری، به در اختیار داشتن زمین ‌های حاصلخیز و قابل کشت تجهیزات، امکانات به روز برای توسعه کشاورزی و دامپروری با راندمان بالا، استفاده از علم روز و تحقیقات دانشگاهی کاربردی، و نیروی کار متخصص در این بخش نیاز دارند. استرالیا هر سه مورد اول را به بهترین نحو دارا است. این کشور زمین های حاصلخیر پهناوری همراه با آب و هوای مناسب برای کشت بسیاری از محصولات را داراست. همچنین به علت روابط بسیار حسنه با کشورهای صنعتی دنیا، بهترین و به روز ترین ماشین آلات کشاورزی ساخته شده در این کشورها به استرالیا صادر می شود. در زمینه تحقیقات دانشگاهی نیز استرالیا از پیشگامان در زمینه کشاورزی و دامپروری در دنیا به شمار می رود. اگر به رنکینگ برترین دانشگاه های دنیا در سال 2020 میلادی در زمینه کشاورزی و دامپروری که توسط موسسه معتبر کیو اس منتشر شده، توجه فرمایید، نام 23 دانشگاه کشور استرالیا را می توانید در میان 400 دانشگاه برتر دنیا مشاهده فرمایید. دانشگاه کوئینزلند با رتبه جهانی 25، دانشگاه ملی استرالیا با رتبه جهانی 32، دانشگاه ملبورن با رتبه جهانی 35 و دانشگاه وسترن استرالیا با رتبه جهانی 45 بهترین دانشگاه های این کشور در زمینه کشاورزی در میان دانشگاه های دنیا به شمار می روند. به همین جهت و به امید دستیابی به فرصت کار پس از اتمام تحصیل، بسیاری از جوانان هر سال برای تحصیل در استرالیا در این رشته اپلای می کنند. تنها مورد باقیمانده برای دستیابی به توسعه پایدار در بخش کشاورزی، استفاده از نیروی کار متخصص است و استرالیا نمی تواند این نیاز را تنها از فارغ ‌التحصیلان دانشگاه‌ های خود تامین نماید و برای رفع این کمبود باید به فارغ‌ التحصیلان دانشگاه‌ های کشورهای دیگر نیز مجوز کار در این کشور را اعطا نماید. مشتاقان مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا می توانند از طریق اخذ ویزای ساب کلاس ۱۸۶، ۱۸۷، ۴۸۲، و ۴۹۴ شانس اقامت کاری در این کشور و ورود به بازار کار رشته مهندسی کشاورزی آن را به دست آورند.

برای اخذ ویزاهای کار کشور استرالیا که در نهایت می ‌توانند به اقامت دائم این کشور منجر شوند، متقاضیان مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا باید امتیازات لازم را از فاکتورهای در نظر گرفته شده به دست آورند. فاکتورهای اصلی کسب امتیاز در این برنامه های مهاجرتی امتیازی عبارتند از: تسلط به زبان انگلیسی و ارائه مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس با حداقل نمره ۶، سن داوطلبان، داشتن حداقل سه سال سابقه کاری، و همچنین داشتن مدرک تحصیلی معتبر حداقل در حد کارشناسی رشته مهندسی کشاورزی. طبیعتاً هر چقدر از حداقل های تعیین شده در هر یک از فاکتورهای ذکر شده داوطلبان سطح بالاتری داشته باشند، امتیاز بیشتری نیز به دست می ‌آورند و شانس بیشتری برای اخذ ویزای کار استرالیا را از آن خود می کنند.

متقاضیان مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا می توانند با ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار به این کشور وارد این کشور شده و در طول مدت تعیین شده در صورتی که شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را پیدا کنند، اقامت شان را تمدید نمایند و در این کشور به کار ادامه دهند. اما این روش پر ریسک است و بهترین روش برای مهاجرت مهندس کشاورزی به استرالیا اخذ یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایی فعال و تایید شده توسط اداره مهاجرت این کشور از کشور مبدا می باشد. برای این منظور متقاضیان حتماً باید به زبان انگلیسی تسلط بالا داشته و با اصول مصاحبه های شغلی نیز آشنایی کافی داشته باشند تا کارفرمای فعال در اکوسیستم کسب و کار استرالیا را به استخدام خود قانع نمایند.

شرایط کاری مناسب و همچنین بالا بودن درآمد مهندسان کشاورزی در استرالیا موجب شده که این کشور یکی از بهترین بازارهای کار برای این رشته را در سطح دنیا داشته باشد و بیشترین متقاضیان مهاجرت کاری در بین مهندسان کشاورزی نیز به سوی استرالیا روانه باشند. به طور میانگین در سال ۲۰۱۹ درآمد مهندسان کشاورزی در استرالیا چیزی حدود ۹۹ هزار دلار بوده است که بدیهی است این رقم بسته به تجربه کاری و همچنین تخصص های بدست آمده برای مهندسان، می‌ تواند بسیار بالاتر از رقم ذکر شده نیز تعیین شود.

 

مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا

دیگر گزینه اصلی برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی کانادا می باشد که با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا و امکانات پیشرفته و فناوری مکانیزه توانسته بهره‌ وری بالایی را در صنعت کشاورزی و دامپروری خود ایجاد نماید. این کشور یکی از تولید کننده ها و صادر کننده های محصولات استراتژیک صنایع غذایی به صورت خام و یا فرآورده به حساب می آید و به همین جهت فرصت مناسبی در بازار کار این کشور برای مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا مهیا است.

برای افرادی که از طریق مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا وارد این کشور شده و در صنعت کشاورزی و تولیدات غذایی این کشور مشغول به کار می شوند، فرصت ‌های شغلی متنوعی همچون کار در مزارع کار، کار در صنایع مختلف فرآوری محصولات غذایی، کار در مراکز پرورش دام و همچنین کار در شرکت های تولید کننده و خدمات دهنده به ماشین آلات کشاورزی مشغول به کار شوند.

در کشورهای پیشرفته همچون کانادا و استرالیا روش های سنتی کشاورزی تقریبا منسوخ شده و کشاورزی با تجهیزات و روش‌ های مدرن از جمله استفاده از روش های پیشرفته و به روز آبیاری که به کاهش هدر رفته آب و افزایش راندمان و همچنین حفظ محیط زیست می ‌انجامد، کشاورزی صنعتی کاملاً توجیه پذیر شده است و این مهم بدون استفاده از دانش مهندسان کشاورزی امکان پذیر نمی باشد. همچنین کارآفرینان از سراسر دنیا که بتوانند کسب و کارهایی ارزش آفرین مبتنی بر تکنولوژی های نوین را در زمینه های مختلف از جمله کشاورزی در کشور کانادا راه اندازی نمایند می توانند از این طریق ویزای استارتاپ کانادا اقامت دائم این کشور را دریافت نموده و از مزایای آن بهره مند گردند. از طریق همین روش کارآفرینان زیادی که در زمینه روش های نوین کشاورزی ابداعاتی داشته ‌اند نیز به کشور کانادا آمده اند و در این کشور مشغول به کار شده ‌اند و این به خودی خود موجب شده که بازار کار متخصصان رشته کشاورزی در کانادا گسترش بیشتری پیدا کند و فرصت های شغلی برای افرادی که می خواهند از فرصت مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا بهره ‌مند گردند، سال به سال افزایش پیدا کند.

همانند کشور استرالیا در کشور کانادا نیز سیستم اخذ ویزای کار به صورت امتیازی است و متقاضیان باید از فاکتورهای در نظر گرفته شده امتیاز مجموع قابل قبولی را کسب نمایند. برخی از متقاضیان مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا از طریق ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار به این کشور وارد می شوند. اما روش بهتر این است که از داخل ایران با کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار کانادا مذاکره و مصاحبه شغلی انجام داده و آنان را به استخدام خود مجاب نمایند و با اخذ یک جاب آفر یا پیشنهاد شغلی وارد این کشور شده و از روز اول ورود بدون استرس برای پیدا کردن شغل، مستقیما برای کارفرمای مورد نظر به فعالیت مشغول گردند. از این نظر نیز تسلط به زبان انگلیسی اولین شرط موفقیت برای این افراد می باشد.

اصلی‌ترین دلیل اقبال بالا به  استفاده از فرصت مهاجرت مهندسین کشاورزی به کانادا مناسب بودن درآمد مهندسان کشاورزی در کانادا است. یک مهندس کشاورزی به طور میانگین حدود ماهانه ۵ هزار دلار در کانادا درآمد دارد و این رقم می ‌تواند بسته به موقعیت شغلی، مهارت های فرد مورد نظر، شرایط شرکت کارفرما، میزان تجربه کاری فرد، و همچنین استانی که در کشور کانادا، فرد در آن مشغول به کار شده است، بالاتر یا پایین تر رود.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به اتریش

همانطور که پیشتر نیز کردیم برای داشتن کشاورزی موفق و در مقیاس صنعتی در درجه اول به داشتن زمین ‌های حاصلخیز با وسعت زیاد احتیاج است و به همین جهت است که کشورهای استرالیا و کانادا در صدر لیست گزینه های انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی قرار گرفته اند. اما در کشورهای اروپایی نیز به علت آب و هوای مناسب و همچنین وجود زمین های حاصلخیز هرچند در وسعت بسیار کمتر نسبت به دو کشور ذکر شده، فرصت خوبی برای تولید محصولات کشاورزی فراهم است. در ضمن باید در نظر داشت که به علت وجود صنایع فرآوری تولیدات کشاورزی و دامپروری در کشورهای پیشرفته اروپا از جمله اتریش فرصت های شغلی متنوعی برای مشتاقان مهاجرت مهندسان کشاورزی به اتریش و سایر کشورهای اروپایی وجود دارد .برای استفاده از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به اتریش لازم است که متقاضیان مدرک زبان آلمانی معتبر ارائه نمایند همچنین داشتن یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در کشور اتریش نیز از دیگر شرایط ورود به بازار کار این کشور در زمینه کشاورزی می باشد. البته راه پر ریسک تری نیز وجود دارد و آن هم استفاده از فرصت اخذ ویزای جاب سیکر اتریش است که چندان توصیه نمی شود. اخذ اقامت کاری اتریش برای افراد متقاضی از طریق اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش میسر می گردد.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به آلمان

آلمان به عنوان صنعتی ترین کشور عضو اتحادیه اروپا نیز که بیشترین میزان جذب متخصصین رشته های مختلف را در کل کشورهای عضو اتحادیه اروپا سال‌ هاست به خود اختصاص داده، می تواند دیگر گزینه برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی به حساب آید. شاید آلمان به آن شکل که یک کشور صنعتی در نظر گرفته می شود، یک کشور مشهور در زمینه تولیدات کشاورزی به حساب نیاید. اما این کشور بسیاری از نیازهای خود در زمینه تولیدات کشاورزی و دامی را تامین نموده و بعضا در بسیاری محصولات صادرات نیز دارد. اما این کشور به طور ویژه در زمینه صنایع تبدیلی و دارای ارزش افزوده در زمینه تولیدات کشاورزی و دامپروری از اصلی ترین تولید کنندگان و صادر کنندگان در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شمار می رود و به همین جهت فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به آلمان برای متقاضیان وجود دارد. بازار کار این کشور در زمینه های کشاورزی و دامپروری و به ویژه بازار کار در زمینه صنایع فرآوری محصولات بسیار مناسب است. به همین جهت مهاجرت مهندسان کشاورزی به آلمان نیز همانند مهاجرت متخصصان سایر رشته ها به این کشور دارای نرخ بسیار بالایی است.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به آمریکا

کشور آمریکا با داشتن بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا که در زمینه مهندسی کشاورزی نیز برترین دانشگاه های دنیا به حساب می آیند، یکی از کشورهای پیشرفته و صاحب سبک در کشاورزی صنعتی و مدرن به حساب می آید. به همین جهت بسیاری از جوانان علاقه مند به رشته کشاورزی در هنگام انتخاب رشته و محل تحصیل، گزینه تحصیل در آمریکا در دانشگاه ‌های معتبر این کشور را در اولویت خود قرار می ‌دهند. در این کشور که با استفاده از دانش و فناوری های نوین، راندمان کشاورزی بسیار بالاست، فرصت های کاری مناسبی نیز برای مهندسان کشاورزی از سراسر دنیا وجود دارد که البته این افراد هم باید از سابقه تحصیلی و کاری مناسبی برخوردار باشند و هم اینکه به زبان انگلیسی تسلط بالایی داشته و بتوانند مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس ارائه نمایند تا از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به آمریکا بهره مند گردند.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به انگلیس

کشور انگلستان به طور سنتی از کشورهای مطرح در زمینه کشاورزی به حساب می آمده است. اما سالهاست با استفاده از تکنولوژی های نوین به ویژه کاربرد گلخانه ها در تولید محصولات کشاورزی و همچنین دامداری مکانیزه، این کشور نیز موفق شده به یکی از قطب های تولید و صادرات برخی محصولات کشاورزی و دامی تبدیل گردد. به همین جهت فرصت های شغلی زیادی برای مهندسان کشاورزی در این کشور مهیا است و متخصصان این رشته از کشورهای دیگر نیز برای استفاده از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به انگلیس اقدام می نمایند. باید در نظر داشته که بدون تسلط به زبان انگلیسی و داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس نمی توان وارد بازار کار این کشور شده و از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به انگلیس بهره ‌مند شد. سطح تحقیقات کشاورزی در این کشور نیز بسیار بالاست و دانشگاه‌ های این کشور نیز در زمینه رشته مهندسی کشاورزی از رتبه های جهانی فاخری برخوردارند و به عنوان مثال دانشگاه ردینگ با رتبه ۹ دانشگاه های دنیا بهترین دانشگاه این کشور در زمینه علوم کشاورزی و دامپروری به شمار می رود.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به سوئد

کشور سوئد در منطقه اسکاندیناوی که سومین دانشگاه برتر رشته کشاورزی در دنیا یعنی دانشگاه علوم کشاورزی سوئد را در اختیار دارد نیز از کشورهای پیشرفته در زمینه کشاورزی نوین و مبتنی بر تکنولوژی و دانش به شمار می رود و بسیاری این کشور را نیز گزینه ای برای انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی به حساب می آورند. به همین جهت و با در نظر گرفتن راندمان بالای کشاورزی در این کشور، شرایط کاری رشته مهندسی کشاورزی در آن بسیار مناسب است. میانگین درآمد مهندسان کشاورزی در این کشور بین ۱۵ تا ۴۵ هزار کرون سوئد متغیر است و این به معنای برخورداری از شرایط مالی مناسب در صورت کار در این کشور به حساب می‌ آید. اما برای استفاده از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به سوئد حتماً باید مدرک زبان سوئدی دریافت نمود و در غیر این صورت شانسی برای داوطلبان وجود نخواهد داشت.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به نروژ

نروژ دیگر کشور منطقه اسکاندیناوی است که در آن فرصت کار برای متخصصان رشته مهندسی کشاورزی بسیار است. البته بدون داشتن مدرک زبان نروژی و تسلط کامل به زبان این کشور، امکان استفاده از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به نروژ برای داوطلبان این امر وجود ندارد.

 

مهاجرت مهندسان کشاورزی به دانمارک

در کشور دانمارک دیگر کشور منطقه اسکاندیناوی نیز بازار کار مناسبی برای رشته مهندسی کشاورزی برقرار است. اما به مانند دو کشور مهم دیگر این منطقه یعنی سوئد و نروژ، برای استفاده از فرصت مهاجرت مهندسان کشاورزی به دانمارک نیز حتما باید مدرک زبان دانمارکی ارائه نمود و تسلط بالایی به زبان این کشور داشت.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری مهندسان کشاورزی و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس کشاورزی
  • بهترین کشورها برای مهاجرت مهندسین کشاورزی
  • مهاجرت مهندسان کشاورزی به استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top