info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک

کشور دانمارک به عنوان یکی از کشورهای مرفه منطقه اسکاندیناوی یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت کاری در دنیا شناخته می شود. ثبات اقتصادی و آرامش مثال زدنی این کشور موجب شده بسیاری از متخصصان رشته های مختلف از جمله داروسازان این کشور را به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های خود برای آینده شغلی و زندگی در نظر بگیرند. برای استفاده از فرصت مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک این عزیزان حتماً باید معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک را انجام دهند تا مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان این کشور را پیدا کنند.



به طور کلی در تمامی رشته های مرتبط با علوم پزشکی و بخش بهداشت، درمان و سلامت اگر فردی در کشوری دیگر تحصیل کرده باشد و بخواهد در کشوری به کار مشغول شود حتماً باید صلاحیت علمی خود را به کشور میزبان اثبات نماید تا مجوز کار دریافت کند. زیرا این رشته ها رشته هایی حساس به حساب آمده و مستقیما با جان و سلامت انسان مرتبط هستند و بر این اساس سیستم بهداشت و درمان کشور ها در اعطای مجوز کاری به متخصصان آنها ریسک نمی کنند. اگر فردی به تحصیل در دانمارک در این رشته بپردازد فارغ از ملیت خود بدون نیاز به معادل سازی مدارک می تواند در سیستم بهداشت و درمان دانمارک به عنوان یک داروساز در داروخانه مشغول به کار شود. افرادی که در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا در این رشته تحصیل کرده باشند حتماً باید به معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک بپردازند. زیرا تحصیلات آنها زیر نظر سیستم بهداشت و درمان دانمارک نبوده و صلاحیت علمی آنان اثبات شده نیست. افرادی که در سایر کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این رشته تحصیل کرده باشند به علت استاندارد آموزشی مشترک اروپایی می توانند بدون نیاز به معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک در سیستم بهداشت و درمان کشور مشغول به کار شوند.

 

مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک

متقاضیان مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک می ‌توانند از دو طریق اخذ ویزای جاب سیکر یا با داشتن جاب آفر وارد این کشور شده و مشغول به کار شوند. قطعاً داشتن یک جاب آفر روشی بهتر و مطمئن تر به حساب می آید که به منظور اخذ آن باید با یک کارفرمای فعال در سیستم بهداشت و درمان دانمارک به مذاکره بپردازند و وی را به استخدام خود مجاب نمایند که البته داشتن تسلط به زبان دانمارکی با ارائه مدرک زبان در حد B1 می تواند برای آنها راه گشا باشد. همچنین آنان باید به دانش داروسازی تسلط بالایی داشته باشند و در مصاحبه شغلی که معمولا از کشور مبدا و به صورت آنلاین برگزار می شود بتوانند مهارت های بالای خود را به خوبی به کارفرما اثبات نمایند.

همچنین آزمون معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک به زبان دانمارکی برگزار می‌ شود و بدون داشتن تسلط به زبان دانمارکی به هیچ وجه نمی ‌توان در این آزمون به موفقیت دست یافته و مجوز کار در سیستم بهداشت و درمان درمان را کسب نمود. این آزمون معمولا به دو بخش تئوری و عملی تقسیم بندی می شود و افرادی که در هر دو مرحله این آزمون نمره قبولی را کسب کنند می توانند پس از گذراندن یک دوره کارورزی زیر نظر یک داروساز رجیستر شده در کشور دانمارک در داخل داروخانه، مجوز کار به عنوان یک داروساز مستقل را در این کشور به دست آورند.

البته داروسازان مشتاق مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک در صورتی که نخواهند در داروخانه کار کنند و قصد مشغول شدن در شرکت ها و کارخانجات صنعت داروسازی دانمارک را داشته باشند، می توانند بدون گذراندن فرآیند معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک به کار در این کشور مشغول شوند.

 

 

در پایان لازم به ذکر است موسسه مهاجرتی پرگاس پارس با کارشناسان و وکلای مجرب خود در کلیه کشورهای ذکر شده و سایر نقاط دنیا، آماده ارائه خدمات در زمینه معادل سازی مدارک دندانپزشکی و پزشکی و داروسازی در خارج از کشور از جمله کشور دانمارک می باشد. جهت اخذ اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با شماره این موسسه تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را تکمیل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • معادل سازی مدرک داروسازی در دانمارک
  • ارزشیابی مدارک تحصیلی داروسازی در دانمارک
  • مهاجرت کاری داروسازان به دانمارک



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top