info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت

کشور صربستان از کشورهایی است که پس از فروپاشی کشور بزرگ یوگسلاوی سابق به صورت مستقل شکل گرفته و با کشورهای مختلفی از جمله مجارستان، بلغارستان، رومانی، کرواسی، بوسنی و هرزگوین، مونته نگرو و مقدونیه هم مرز است. این کشور اقتصادی رو به رشد داشته و از این جهت جهت کسب و کار فراوانی در سال های اخیر در اکوسیستم کسب و کار آن شکل گرفته و توسعه پیدا کرده اند. همچنین امکان اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت موجب شده بسیاری از افراد کارآفرین از سراسر دنیا برای اینکه بتوانند اقامت این کشور اروپایی را به دست آورند، کسب و کارشان را در این کشور راه اندازی نموده و برای ثبت شرکت در صربستان اقدام نمایند.



این کشور هم اکنون عضوی از پیمان شینگن و اتحادیه اروپا به شمار نمی رود. اما قراردادهایی میان صربستان با کشورهای عضو پیمان شینگن منعقد شده که شهروندان آن می ‌توانند بدون نیاز به اخذ ویزا به اکثر این کشورها سفر کنند. همچنین کشور صربستان برای عضویت در اتحادیه اروپا تقاضا داده که ظرف چند سال پس از بررسی های انجام گرفته به احتمال قوی به اتحادیه اروپا وارد خواهد شد و سپس می تواند به پیمان شنگن نیز ملحق گردد و همین موضوع اعتبار پاسپورت آن را چندین برابر خواهد نمود. البته هم اکنون نیز پاسپورت این کشور از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و جزو 30 پاسپورت قدرتمند دنیا محسوب می شود. از این رو اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت در میان هموطنان عزیزمان نیز در سال‌های اخیر با استقبال فراوانی روبرو شده است است. زیرا با ثبت شرکت در صربستان می توان پس از 5 سال فعالیت شرکت و پرداخت مالیات به دولت این کشور به اقامت دائم این کشور اروپایی دست پیدا نمود و در نهایت پس از چند سال از اقامت دائم در این کشور به اخذ پاسپورت صربستان نایل شد.

 

ثبت شرکت در صربستان

ثبت شرکت در صربستان مزایای فراوانی دارد از آن جمله می توان به وجود موافقتنامه های تجارت بین این کشور با کشورهای عضو اتحادیه اروپا اشاره نمود. این بدین معناست که افرادی که یک کسب و کار بین المللی را در کشور صربستان تاسیس کنند می توانند به خوبی از شرایط این کشور استفاده کرده و تجارت بین المللی پرسودی را رقم بزنند و به بازار وسیع اتحادیه اروپا بدون محدودیت خاصی دسترسی پیدا کنند که این خود یک مزیت بزرگ به حساب می آید. همچنین این کشور دسترسی آزاد به ۱۵ درصد از گمرک های جهان دارد.

ضمنا دولت این کشور علاوه بر اینکه امکان اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت را برای کارآفرینان و سرمایه گذاران خارجی در نظر گرفته است، برای جذب آنان و بهبود شرایط بازار کار این کشور برای نیروی کار و کاهش نرخ بیکاری، مشوق‌های مالیاتی فراوانی نیز برای کارآفرینان در نظر گرفته است.

همانند سایر کشورهای دنیا به منظور اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت نیز می بایست یک طرح توجیهی یا بیزینس پلن ارائه کرد که در آن به خوبی برای کارشناسان بررسی کنند اثبات گردد که کسب و کار مورد نظر سر از چه راهی می تواند به درآمد دست یافته و برای اقتصاد این کشور مزیت دارد. در صورتی که بیزینس پلن به خوبی فواید کسب و کار مورد نظر را برای اقتصاد و بازار کار صربستان اثبات کند، کارآفرینان آن کسب و کار می ‌توانند شایسته ثبت شرکت در صربستان شناخته شوند. همچنین این افراد باید سرمایه لازم برای ثبت شرکت در صربستان را داشته باشند. متقاضیان اخذ اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت در صورت داشتن شرایط لازم می ‌توانند برای همسر، فرزندان زیر ۲۵ سال و والدین بالای ۶۵ سال خود نیز اقامت این کشور را دریافت نمایند.

اما مقوله نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار، خود یک بحث بسیار پیچیده و تخصصی به شمار می رود و بسیاری از کارآفرینان کشورمان که در زمینه کاری خود بسیار حرفه ای هستند نیز در نگارش بیزینس پلن برای ارائه به سفارتخانه کشورهای مختلف تبحر کافی نداشته و اغلب در این زمینه نمی توانند موفقیت لازم را به دست آورند. زیرا نگارش بیزینس پلن یک کارگروهی به حساب می ‌آید که باید در آن متخصصان کسب و کار، مدیریت، امور فنی و همچنین کارشناسان متبحر در زمینه مهاجرت با هم همکاری و همفکری نمایند.

از این رو موسسه پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و همچنین ویزای استارتاپ کشورهای مختلف دنیا آماده ارائه خدمت در زمینه نگارش بیزینس پلن به هموطنان عزیزمان می باشد. این موسسه با تکیه بر دانش و تجربه تیم کارشناسان متبحر خود چندین پرونده موفق در زمینه اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و ویزای استارت آپ کشورهای مختلف دنیا و به ویژه کشورهای اروپایی را در کارنامه خود دارد.

به منظور ثبت شرکت در صربستان متقاضیان می بایست ویزای نوع C دریافت نموده و برای ثبت شرکت در این کشور و ارائه مدارک به این کشور وارد شود و بیزینس پلن خود را به همراه مدارک مختلف از جمله مدارک هویتی سهامداران شرکت همراه با ترجمه انگلیسی و صربستانی ارائه نمایند.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم صربستان از جمله اخذ اقامت ثبت شرکت صربستان می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت صربستان از طریق ثبت شرکت
  • اخذ اقامت صربستان با ثبت شرکت
  • ثبت شرکت در صربستان



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top