info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا

هرگاه بحث از مهاجرت به میان می آید به طور ناخودآگاه کشور کانادا یکی از اصلی‌ ترین کشورهایی است که به ذهن انسان خطور می کند. این کشور برنامه های مهاجرتی فوق‌ العاده متعدد و متنوعی را برای مشتاقان ارائه می نماید که هر یک برای عده ‌ای خاص می تواند مناسب باشد. یکی از بهترین استان های کشور کانادا که در آن شرایط بسیار مناسبی برای کار و اقامت مهاجران مهیا است، استان بریتیش کلمبیا می باشد و در این مطلب قصد داریم به برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا بپردازیم.

این استان که یکی از پویاترین اقتصادها را در میان استان های کشور کانادا داراست، مزایای مختلفی دارد که موجب می شود سرمایه گذاران و کارآفرینان از سراسر دنیا از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا استقبال کنند. از اصلی ترین این موارد می ‌توان به نرخ پایین مالیات، جامعه چند فرهنگی آرام و همچنین موقعیت ویژه جغرافیایی استان بریتیش کلمبیا اشاره نمود. همچنین این استان دارای آب و هوای بسیار معتدلی بوده و از سرمای شدید استان های شمالی کشور کانادا به دور است.



برنامه مهاجرتی کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا

برنامه مهاجرتی کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا که به The BC Provincial Nominee Program شهرت دارد و به اختصار PNP شناخته می شود، برای افراد با تجربه و مدیران و صاحبان کسب و کارها که دارای میزان سرمایه کافی هستند و قصد دارند بیش از یک سال در استان بریتیش کلمبیا به اقامت و بیزینس بپردازند، بسیار مناسب است. این استان که با ایالت واشنگتن کشور آمریکا هم مرز است مکانی مناسب برای راه اندازی و توسعه کسب و کارها به شمار می رود و همین موقعیت جغرافیایی از مزایای راه اندازی کسب و کار و تجارت در این استان می باشد.

داوطلبان استفاده از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا می توانند یک بیزینس جدید راه اندازی نمایند یا اینکه در یک کسب و کار با سابقه قبلی سرمایه گذاری کنند. شرط بهره مندی از برنامه مهاجرتی کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا این است که حداقل یک فرد مقیم کانادا را در کسب و کار خود به صورت مستمر به استخدام در آوردند و حداقل به مدت یک سال در مدیریت روزمره کسب و کار مورد نظر فعالیت نمایند.

متقاضیان استفاده از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا باید با شرایط کارآفرینی و سرمایه گذاری در این استان آشنا باشند و بدانند که برای بهره مندی از برنامه مهاجرتی کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا مواردی در مورد آنها مورد بررسی دولت این ایالت قرار خواهد گرفت که عبارتند از: شرایط سابقه شغلی و تجربه کاری، دارایی های نقدی و ملکی خود فرد و همسر وی، بیزینس پلن، شرط استخدام یک فرد مقیم کانادا در کسب و کار راه اندازی شده و هم ‌چنین فاکتورهای انطباق پذیری.

روند کار به این صورت است که فرد متقاضی باید حداقل ۶۰۰ هزار دلار کانادا دارایی خالص شامل وجه نقد، موجودی سپرده بانکی، املاک و مستغلات، سهام بورس، و سهام سرمایه گذاری در کسب و کار یا شرکت داشته باشد . همچنین وی  باید سابقه کار و تجربه مدیریت نیز داشته باشد تا مشمول این برنامه مهاجرتی گردد. در صورت داشتن این شرایط ایجاد یک بیزینس جدید با انتقال سرمایه به کشور کانادا به مبلغ حداقل ۲۰۰ هزار دلار کار آغاز می شود. در بیزینس راه اندازی شده حداقل باید یک فرد مقیم یا سیتیزن کانادا به صورت تمام وقت استخدام شود. فرد متقاضی باید به مدت یک سال شخصا مدیریت روزانه کسب و کار مورد نظر را بر عهده داشته و همچنین حداقل ۷۵ درصد در زمان ویزای یکساله خود را در استان بریتیش کلمبیا حضور فیزیکی داشته باشد. در صورت داشتن شرایط ذکر شده در پایان دوره ویزا اگر کسب و کار به سوددهی رسیده باشد و مدارکی دال بر واریز مالیات به دولت استان بریتیش کلمبیای کانادا نیز تهیه شود، به فرد متقاضی و اعضای خانواده وی اقامت دائم کانادا نیز می تواند اعطا گردد که این خود اصلی ترین مزیت استفاده از این برنامه مهاجرتی کشور کانادا به شمار می رود.

برای استفاده از این برنامه مهاجرتی کشور کانادا متقاضیان نباید لزوما مدرک زبان ارائه نمایند و همچنین محدودیت سنی نیز برای آنان در نظر گرفته نشده است که این موارد خود از اصلی ترین مزایای این برنامه مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری و کارآفرینی محسوب می شود. اما بحث لزوم ارائه بیزینس پلن در این مورد نیز وجود دارد و مانند ویزای استارتاپ کانادا افرادی که قصد دارند از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا نیز استفاده کنند، باید حتماً یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار ارائه نمایند که برای دولت این ایالت قانع کننده باشد. موسسه پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه نگارش بیزینس پلن برای اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و اخذ ویزای استارتاپ در کشورهای مختلف از جمله کشور کانادا آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز در این زمینه می باشد. در این موسسه نگارش بیزینس پلن توسط یک تیم متخصص مشتمل بر کارشناسان مهاجرت، کارشناسان فنی رشته مربوطه، و متخصصان مدیریت و کسب و کار نگارش می گردد.

از مزایای استفاده از برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا این است که فرد متقاضی به همراه اعضای خانواده اش می تواند وارد این استان کشور کانادا شده و نه تنها بیزینس خود راه اندازی نماید بلکه از مزایای اقامت در این استان نیز بهره مند شود. به فرزندان فرد متقاضی امکان تحصیل در کانادا حتی تحصیلات آکادمیک در دانشگاه های این استان داده می شود که خود یک فرصت بسیار مغتنم به شمار می رود. در استان بریتیش کلمبیا دانشگاه های معتبری واقع است که معتبرترین آن ها عبارتند از : دانشگاه بریتیش کلمبیا، کالج داگلاس، موسسه فناوری بریتیش کلمبیا، دانشگاه ویکتوریا، دانشگاه سایمون فریزر، دانشگاه بریتیش کلمبیای شمالی و کالج لانگارا که برخی از آن ها به ویژه دانشگاه بریتیش کلمبیا از رتبه های بین المللی بسیار فاخری نیز بهره مند هستند. از این رو تحصیل در آن ها به خودی خود یک فرصت ایده آل و تکرار نشدنی به حساب می آید.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت کانادا و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • برنامه سرمایه گذاری و کارآفرینی استان بریتیش کلمبیا
  • برنامه مهاجرتی کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا
  • مهاجرت کارآفرینی و سرمایه ‌گذاری بریتیش کلمبیا کانادا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top