info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت

برای افرادی که قصد اخذ اقامت کشور های اروپایی را دارند، کرواسی می تواند یکی از گزینه های بسیار مناسب به حساب آید. کشور زیبا و توریستی کرواسی یکی از اعضای اتحادیه اروپا به شمار آمده و اصلی ترین کاندیدای پیوستن به پیمان شنگن در آینده نزدیک می باشد. از این رو بسیاری از افرادی که قصد دارند از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت و همچنین خرید ملک در یک کشور اروپایی اقامت به دست آورند، با دوراندیشی می توانند کرواسی را به عنوان مقصد مهاجرت خود برگزینند. در این مطلب به شرایط اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت اشاره خواهیم نمود. با ما همراه باشید.



ثبت شرکت در کرواسی

به منظور ثبت شرکت در کرواسی متقاضیان باید ابتدا اسمی برای شرکت خود انتخاب نمایند که دارای کلمات خارجی نبوده و تکراری نیز نباشد. همچنین باید آدرس محل شرکت نیز به طور دقیق تعیین گردد که بیشتر برای دریافت نامه های اداری به کار می رود. افتتاح حساب بانکی در کشور کرواسی نیز دیگر مرحله ثبت شرکت در کرواسی به شمار می‌ رود در ابتدای امر افراد متقاضی اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت باید یک حساب شخصی موقت در این کشور افتتاح کرده و سپس آن را به حساب تجاری تبدیل کنند. در مرحله بعدی این افراد باید در خاک کرواسی حضور پیدا کنند یا اینکه با دادن وکالتنامه و اختیارات به وکیل خود وی را در این کشور به عنوان مسئول انجام کارها تعیین نماید. استخدام 3 نفر از اتباع کشور کروواسی در کسب و کار یا شرکت ثبت شده از دیگر شرایط اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت به شمار می رود و باید حتماً انجام شود. همچنین باید در حساب شرکت مبلغی بین ۲۰ هزار تا ۱۰۰ هزار کونا، واحد پول ملی کرواسی را که معادل ۲۶۰۰ تا ۱۳۵۰۰ یورو می باشد سپرده گذاری نمایند که البته پس از مدتی قابل برداشت خواهد بود. ثبت شرکت در کرواسی هزینه های اداری نیز دارد.

از دیگر شرایط اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت این است که شرکت مورد نظر حتماً باید فعال بوده و به صورت مستدل مدارکی ارائه شود که شرکت فعالیت اقتصادی انجام می‌ دهد. باید اثبات شود که حتماً 3 کارمند حقوق بگیر از اتباع کرواسی باید در آن به طور مستمر فعال باشند و شرکت دارای اعضای هیئت مدیره نیز باشد. در ابتدای امر به متقاضیان ثبت شرکت در کرواسی یک ویزای یکساله داده می ‌شود که تا ۵ سال قابلیت تمدید دارد و پس از ۵ سال اقامت موقت، این افراد می توانند به اقامت دائم کرواسی دست پیدا کنند. به طور معمول مدت زمان پروسه اداری ثبت شرکت در کرواسی بین ۷ تا ۱۵ روز است و برای اخذ مجوز کار در این کشور نیز حدود ۳۰ روز زمان لازم است.

 

مزایای اخذ اقامت کرواسی با ثبت شرکت

مزایای اخذ اقامت کرواسی با ثبت شرکت پرشمار است که به برخی از آنها اشاره می نماییم:

اولین مورد از مزایای اخذ اقامت کرواسی با ثبت شرکت این است که متقاضیان، سرمایه خود را در کشوری با رشد اقتصادی بالا سرمایه گذاری می کنند و سرمایه آنها از امنیت بالایی برخوردار خواهد بود. همچنین باید در نظر داشت که این کشور عضو اتحادیه اروپا بوده و داشتن شرکت در این کشور به معنای استفاده از مزایای تجارت آزاد میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد. به همین جهت کسب و کار راه اندازی شده در چنین کشوری می ‌تواند بسیار سودده باشد.

می دانیم که برای تجار ایرانی نقل و انتقالات بانکی بین المللی بسیار دشوار می باشد. ثبت شرکت در کشور کرواسی به متقاضیان این امکان را می دهد که حساب بانکی معتبر بین المللی در این کشور عضو اتحادیه اروپا داشته باشند و نقل و انتقالات و تراکنش های بانکی خود را بدون محدودیت های معمول و بدون هیچ مشکل خاصی انجام دهند. در واقع ثبت شرکت در کرواسی به معنای امکان تجارت بدون محدودیت با کلیه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای عضو اتحادیه اروپا بدون نگرانی از چگونگی نقل و انتقال پول بین بانکی می باشد که خود یک مزیت بسیار بزرگ برای فعالان اقتصادی و صاحبان کسب و کارها به شمار می رود. از این رو بسیاری از صاحبان کسب و کار و تجار موفق که قصد توسعه کسب و کار خود در سطح بین المللی را دارند به اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت می اندیشند.

افرادی که موفق به اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت برای خود و خانواده شان می شوند، شانس زندگی در کشوری زیبا و توریستی را به خود و خانواده شان اعطا می کنند که این موضوع خود می ‌تواند یک مزیت بسیار بزرگ برای آنان به حساب آید. این کشور از اصلی ترین مقاصد گردشگری در منطقه اروپا به حساب می آید و همواره به ویژه در فصل تابستان مملو از گردشگران از سراسر دنیاست.

یکی دیگر ازاصلی ترین مزایای اخذ اقامت کرواسی با ثبت شرکت امکان تردد آسان بین کشورهای اروپایی می باشد. همچنین امکان تحصیل در کرواسی برای فرزندان افرادی که از این طریق اقامت کرواسی را به دست می ‌آورند، مهیا است. باید در نظر داشت که تحصیل در هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در سایر کشورهای عضو این اتحادیه دارای اعتبار شمرده می شود و مدارک دانشگاهی اخذ شده در کشور کرواسی نیز در کشورهای پیشرفته عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و اتریش نیز معتبر هستند. به همین جهت خود امکان تحصیل در این کشور یک مزیت بزرگ محسوب می شود و فارغ التحصیلان دانشگاه های این کشور می توانند در صورت داشتن شرایط لازم به ویژه مدرک زبان کشور مقصد، حتی در بهترین کشورهای عضو اتحادیه اروپا از جمله آلمان و اتریش مشغول به کار شوند. این مزیت حتی برای فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با نظام سلامت و علوم پزشکی نیز برقرار است و به عنوان مثال افرادی که به تحصیل پزشکی در کرواسی بپردازند، در صورت داشتن مدرک زبان آلمانی معتبر، می ‌توانند وارد نظام سلامت آلمان یا اتریش شده و در این کشورها مشغول به کار شوند و حتی نیاز به معادل سازی مدارک تحصیلی خود در آن کشورها پیدا نخواهند کرد.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم کرواسی از جمله اخذ اقامت ثبت شرکت کرواسی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت
  • مزایای اخذ اقامت کرواسی با ثبت شرکت
  • ثبت شرکت در کرواسی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top