info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت

کشور آفریقای جنوبی قطب فناوری و پیشرفت در قاره سیاه به حساب آمده و و بسیاری از سرمایه گذاران و صاحبان شرکت ها مشتاقند شعبه ای از شرکتشان را در این کشور در حال توسعه راه اندازی نمایند. از محاسن ثبت شرکت در آفریقای جنوبی امکان اخذ اقامت دائم این کشور می باشد که برای بسیاری از افراد، خود این موضوع یک مزیت به حساب می آید. در این مطلب به شرایط اخذ اقامت آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت می پردازیم. با ما همراه باشید.



روش های نسبتا متنوعی برای اخذ اقامت کشور آفریقای جنوبی وجود دارد که از آن جمله می توان به سرمایه گذاری در خرید ملک، سرمایه گذاری در ثبت شرکت، تحصیل و همچنین اخذ ویزای کار اشاره نمود. برای بیزینس من ها و افرادی که کسب و کاری از خود دارند، بهترین گزینه اخذ اقامت آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت می باشد. زیرا از این طریق می توانند تجارت خود را در آن کشور راه ‌اندازی نموده و از مزایای توافق نامه های تجاری که بین این کشور و بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا از جمله اکثر کشورهای اروپایی، آمریکا، کانادا، استرالیا و انگلیس بر قرار است نیز بهره مند شوند.

 

ثبت شرکت در آفریقای جنوبی

به منظور ثبت شرکت در آفریقای جنوبی متقاضیان باید در کمیسیون شرکت ها و دارایی فکری این کشور معروف به CIPC شرکت خود را به عنوان یک شرکت غیر انتفاعی یا یک شرکت انتفاعی ثبت نمایند.  در هنگام ثبت شرکت در آفریقای جنوبی باید تعداد شرکا، سیستم و سیاست‌های مدیریت و کنترل شرکت، تعهد محدود شرکا و ملاحظات مالیات بر درآمد، همگی مشخص شده باشد.

متقاضیان اخذ اقامت آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت می توانند شعبه یک شرکت خارجی را در این کشور ثبت نموده یا یک شرکت خصوصی مستقل در این کشور ثبت نمایند. همچنین می ‌توانند شرکتی با شراکت افراد دیگر با مسئولیت محدود یا نامحدود تاسیس نموده و یا یک شرکت تراست تجاری راه اندازی نماید. امکان ثبت شرکت تک مالکی نیز در آفریقای جنوبی وجود دارد.

مراحل ثبت شرکت در آفریقای جنوبی بدین ترتیب است که فرد متقاضی در ابتدا باید نام شرکت را انتخاب نموده و شماره ثبت و شماره مالیات بر درآمد نیز دریافت نماید. بدین منظور داشتن پاسپورت معتبر و در اختیار داشتن یک آدرس فیزیکی به عنوان دفتر شرکت نیز لازم است.

از طریق ثبت شرکت در آفریقای جنوبی امکان اخذ اقامت از طریق ویزای تجاری یا بیزینس ویزا برای اتباع خارجی فراهم می شود. به طور معمول زمان رسیدگی به درخواست این ویزا در کشور آفریقای جنوبی حدود ۱۲ روز است. اتباع خارجی از این طریق می توانند وارد کشور آفریقای جنوبی شده و کسب و کار خود را راه اندازی نمایند و سال به سال با پرداخت مالیات به دولت این کشور ویزای آنان تمدید می گردد. همچنین در پایان ۵ سال اقامت در کشور آفریقای جنوبی و اثبات فعال بودن شرکت، این افراد به همراه همسر و فرزندانشان شایسته اخذ اقامت دائم آفریقای جنوبی نیز محسوب می شوند.

 

مزایا و معایب زندگی در آفریقای جنوبی

هر کشوری شرایط خاص خود را دارد و افرادی که قصد اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشور آفریقایی را دارند نیز باید مزایا و معایب زندگی در آفریقای جنوبی را در کنار هم در نظر گرفته و اقدام به تصمیم ‌گیری نمایند. هزینه های زندگی در کشور آفریقای جنوبی نسبت به اغلب کشورهای دنیا از جمله کشورهای اروپایی و کشورهای انگلیسی زبان بسیار پایین ‌تر است و این خود یک مزیت بزرگ برای مشتاقان کار و زندگی در این کشور محسوب می شود. علاوه بر این شرایط اکوسیستم کسب و کار این کشور یرای رشد کسب و کارها و استارتاپ ها بسیار مناسب است و به عنوان مثال میزان مالیات بر درآمد دراین کشور به مراتب پبیین تر از کشورهای پیشرفته و جتی کشورهای در حال توسعه است. شاهد این موضوع راه اندازی و توسعه استارتاپ های فراوانی در این کشور در 10 سال گذشته است که اغلب در زمینه فناوری اطلاعات فعالیت می کنند و برخی از آنان در عرصه های بین المللی نیز موفقیت های زیادی به دست آورده اند. همچنین این کشور به علت روابط بسیار مناسبی که با کشورهای پیشرفته دنیا دارد از این نظر نیز برای کسب و کار تجار مکان مناسبی است. زیرا افرادی که در این کشور دارای شرکت و بیزینس باشند می ‌توانند از مزایای تجارت با سایر نقاط دنیا نیز بهره مند گردند. همچنین از دیگر مزایای اقامت در این کشور امکان تحصیل در آفریقای جنوبی برای فرزندان این افراد است. زیرا دانشگاه های کشور آفریقای جنوبی از اعتبار بین ‌المللی بسیار بالایی برخوردارند و در رنکینگ های بین المللی همه ساله رتبه های فاخری را به خود اختصاص می دهند و مدارک آنان در کشورهای پیشرفته دنیا از جمله آمریکا، انگلیس، کانادا، استرالیا، نیوزلند و کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا مورد تایید است.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم آفریقای جنوبی از جمله اخذ اقامت ثبت شرکت آفریقای جنوبی می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت آفریقای جنوبی از طریق ثبت شرکت
  • ثبت شرکت در آفریقای جنوبی
  • مزایا و معایب زندگی در آفریقای جنوبی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top