info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت آلمان با خرید سهام

طبیعتاً در میان کشورهای عضو اتحادیه اروپا آلمان به عنوان قدرت اول اقتصادی و صنعتی، بهترین گزینه برای مهاجرت به حساب می آید. روش های مختلفی برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آلمان وجود دارد که هر یک شرایط خاص خود را دارد. یکی از روش های اخذ اقامت آلمان خرید سهام است که در حقیقت این روش اخذ اقامت، نوعی از اخذ اقامت آلمان از طریق سرمایه گذاری در این کشور است. در این مطلب به شرایط اخذ اقامت آلمان با خرید سهام اشاره می نماییم.



به دلایل مختلف اخذ اقامت آلمان با خرید سهام بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اولین مورد این است که با سرمایه گذاری در خرید سهام در یک کشور با ثبات از نظر اقتصادی، افراد می توانند امنیت سرمایه خود را تضمین نمایند. همچنین از طریق سرمایه گذاری در خرید سهام می توان اقامت دائم آلمان را نیز به دست آورد که این خود یک مزیت فوق ‌العاده بزرگ به حساب می آید و متقاضیان می توانند از این طریق وارد جامعه آلمان شده و به کار، تحصیل و زندگی در این کشور پیشرفته عضو اتحادیه اروپا بپردازند. امکان تحصیل در آلمان برای فرزندان این افراد و حتی خودشان نیز مهیا شده و همچنین می توانند بیزینس یا کسب و کار خود را نیز در این کشور راه اندازی نمایند و به علت ارتباطات کشور آلمان با سایر کشورهای دنیا به ویژه کلیه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، از مزیت‌ های تجارت بین المللی آزاد نیز به بهترین نحو بهره‌ مند گردند.

 

شرایط اخذ اقامت آلمان از طریق خرید سهام

به منظور بهره مندی از مزایای اخذ اقامت آلمان با خرید سهام، متقاضیان باید حداقل ۲۵ هزار یورو برای سرمایه گذاری در در شرکتهای با مسئولیت محدود و ۵۰ هزار یورو برای سرمایه گذاری در شرکت های سهامی خاص داشته باشند.

بر اساس قوانین کشور آلمان شرکت های کوچک با مسئولیت محدود نمی توانند به طور کامل به اتباع خارجی تعلق داشته باشند و اتباع خارجی حق خرید ۱۰۰ درصد سهام آن ها را ندارند. از این رو متقاضیان باید ۲۵ هزار یورو را در بازار بورس این کشور و برای خرید بخشی از سهام چنین شرکت هایی هزینه کنند. همچنین امکان ثبت شرکت در آلمان و خرید حداقل ۲۵ هزار یورو از سهام آن نیز دیگر روشی است که متقاضیان اخذ اقامت آلمان با خرید سهام می توانند در نظر داشته باشند. اما برای این روش باید حتماً بیزینس ‌پلن به دولت آلمان ارائه نمایند تا مجوز ثبت شرکت را به دست آورند. موسسه پرگاس پارس در زمینه اخذ اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در زمینه نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار برای ارائه به اداره مهاجرت آلمان می باشد.

برای خرید سهام شرکت های سهامی خاص نیز باید حداقل ۵۰ هزار یورو سرمایه ‌گذاری صورت گیرد. علاوه بر این حداقل ۲۰۰۰ یورو نیز هزینه کارهای اداری خرید اوراق سهام خواهد بود. علاوه بر این موارد امکان خرید اوراق قرضه دولتی آلمان نیز برای اتباع خارجی وجود دارد که به نوعی سهام محسوب می‌ شوند و می ‌توانند اقامت آلمان را برای این افراد به همراه داشته باشند.

نکته مهم این است که در ابتدای امر به متقاضیان اخذ اقامت آلمان با خرید سهام، اقامت دائم اعطا نمی ‌شود و به آنان ویزای موقت اقامت آلمان به مدت بین ۳ تا ۵ سال اعطا می گردد و در پایان ۵ سال این افراد شانس اخذ اقامت دائم آلمان را خواهند داشت.

از مزیت های این روش این است که برای اخذ اقامت آلمان در ابتدای امر هیچ گونه مدرک زبان آلمانی و مدرک دانشگاهی از متقاضیان خواسته نخواهد شد و به همین دلیل این روش را می ‌توان یکی از ساده ترین روش های اخذ اقامت آلمان به حساب آورد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم آلمان می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت آلمان با خرید سهام
  • شرایط اخذ اقامت آلمان از طریق خرید سهام
  • اقامت آلمان از طریق خرید سهام



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top