info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا

کشور کانادا به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجرت در دنیا شناخته می شود و راه های زیادی برای مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت آن وجود دارد. یکی از این راه ها استفاده از برنامه‌ های استانی می ‌باشد. در هر یک از استان های کشور کانادا برنامه های مختلفی از جمله اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری تدوین شده و به علاقه مندان ارائه می گردد و افرادی که دارای شرایط لازم باشند می ‌توانند از طریق آن وارد کشور کانادا شده و اقامت این کشور را به دست آورند. یکی از برنامه ها که به شدت مورد استقبال قرار گرفته برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا می باشد که در این مطلب به شرایط آن اشاره می نماییم.



جزیره پرنس ادوارد کجاست؟

لازم است پیش از معرفی برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری در این جزیره، به معرفی این منطقه از کشور کانادا پرداخته و به طور دقیق بیان کنیم که جزیره پرنس ادوارد کجاست؟ جزیره پرنس ادوارد یا Prince Edward Island یکی از استان های کشور کانادا می باشد که از جزیره ای به همین نام و چند جزیره دیگر تشکیل شده و در شرق کشور کانادا و در دل اقیانوس اطلس در جوار استان های نیوبرانزویک، نوا اسکاشیا و کبک واقع شده است. مرکز این استان کشور کانادا شهری به نام شارلوت تاون می باشد که بیش از 44 کیلومتر مربع وسعت و بیش از 36 هزار نفر جمعیت دارد.

اقتصاد جزیره نیوبرانزویک به شدت به کشاورزی و مزرعه داری وابسته است و این استان 25 درصد سیب زمینی مورد نیاز کشور کانادا را تامین می کند. علاوه بر این سیب، توت فرنگی، زغال اخته، هویج، پیاز، گوجه فرنگی، حبوبات، گوشت و فراورده‌های لبنی حیوانات، محصولات اصلی کشاورزی و دامپروری این جزیره را تشکیل می دهند. همچنین ماهیگیری نیز در این منطقه از رونق بالایی برخوردار است و خرچنگ‌، صدف‌، خزه‌های ایرلندی، ماهی ‌های تن و صدف‌ های خوراکی این جزیره در سراسر کانادا و جهان دارای شهرت می باشند. در تابستان صنعت گردشگری در استان پرنس ادوارد نیز بسیار پر رونق است. در سال های اخیر فناوری های علوم زیستی، انرژی های تجدید پذیر، فناوری های مربوط به هوافضا و فناوری اطلاعات نیز در این منطقه بشدت رشد کرده است.

 

شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد

به طور کلی برنامه هایی که از طریق آنها مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کشور کانادا در استان ‌ها و مناطق مختلف را امکان پذیر می نمایند، به هدف توسعه زیرساخت ها و و جذب سرمایه به مناطق مختلف کشور کانادا تهیه شده اند. برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. افرادی که شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد را داشته باشند، می توانند از برنامه اقامت از طریق سرمایه ‌گذاری در این جزیره کشور کانادا بهره‌ مند شوند. بدین منظور این افراد باید امتیازات مورد نیاز را در تست پی ای آی این جزیره کسب کنند. فاکتورهایی که در کسب امتیاز موثر هستند عبارتند از: شرایط سنی متقاضی، تسلط وی به زبان انگلیسی، میزان تحصیلات پرونده متقاضی داشتن کسب و کار شخصی یا سابقه مدیریت مورد تایید بودن فرد متقاضی و فاکتور سازگاری.

فرد متقاضی می بایست سنی بین ۲۱ تا ۵۸ سال داشته و سرمایه وی حداقل ۶۰۰ هزار دلار باشد تا شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد را داشته باشد. همچنین برای سرمایه گذاری و راه اندازی کسب و کار در جزیره پرنس ادوارد نیاز به ارائه بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار وجود دارد. متاسفانه بسیاری از هموطنانمان حتی افراد کارآفرین نخبه نیز در زمینه نگارش بیزینس پلن برای مهاجرت مهارت چندانی ندارند و به همین علت بسیاری از پرونده‌ها در این زمینه رد می شود. از این رو استفاده از خدمات یک موسسه حقوقی بین المللی و مهاجرتی که آشنایی کافی به شرایط اداره مهاجرت کشور کانادا دارد می تواند برای این عزیزان راهگشا باشد. موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس محتشمی با تکیه بر تیم متخصصان خود در زمینه مهاجرت، کسب و کار و مدیریت، امور فنی و همچنین ویراستاری از نظر زبان انگلیسی آماده ارائه خدمات در زمینه نگارش بیزینس پلن به هموطنان عزیزمان می باشد. همچنین متقاضیان باید برای ایجاد کسب و کار خود حداقل ۱۵۰ هزار دلار سرمایه گذاری اولیه نموده و یک حساب بانکی در این کشور با حداقل ۲۰۰ هزار دلار افتتاح نماید تا توافقنامه کاری پرنس ادوارد را بتوانند امضا نمایند. در توافقنامه سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد زمان دقیق سرمایه گذاری و میزان سرمایه به طور دقیق مشخص می شود و در نهایت دولت استانی تاییدیه کاری یا پی ای آی به متقاضی اعطا خواهد نمود.

برای مهارت زبان انگلیسی در صورت اخذ مدرک زبان CLB با نمرات با نمرات 4، 5، 6، 7، 8، 9 و 10 به ترتیب متقاضیان 0، 10، 20، 30، 35، 40 و 40 امتیاز را به دست می آورند. در زمینه سطح تحصیلات نیز افراد با مدرک دیپلم فنی، لیسانس و تحصیلات تکمیلی به ترتیب 12، 17 و 20 امتیاز را بدست می آورند.

در زمینه فاکتور مدیریت و مالکیت شرکت نیز افرادی که حداقل 50 درصد مالکیت یک شرکت یا مدیریت یک سازمان را حداقل به مدت 5 سال داشته اند 50 امتیاز به دست می آورند. افرادی که حداقل 50 درصد مالکیت یک شرکت یا مدیریت یک سازمان را حداقل به مدت 3 سال داشته اند 40 امتیاز به دست می آورند. افرادی که 20 تا 50 درصد مالکیت یک شرکت یا مدیریت یک سازمان را حداقل به مدت 5 سال داشته اند 35 امتیاز به دست می آورند. در نهایت هم افرادی که 20 تا 50 درصد مالکیت یک شرکت یا مدیریت یک سازمان را حداقل به مدت 3 سال داشته اند 25 امتیاز به دست می آورند.

در هر منطقه ‌ای بسته به شرایط خاص آن جا اولویت هایی برای سرمایه گذاری وجود دارد. طرح هایی که در اولویت سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد قرار دارند بر اساس شرایط این منطقه عبارتند از: طرح‌های مربوط به صنعت کشاورزی، ماهیگیری و جنگلداری. البته این بدین معنا نیست که طرح هایی در زمینه های دیگر در این منطقه رد خواهند شد، بلکه بسیار دیده شده که در سال‌ های گذشته بسیاری توانسته‌ اند از طریق طرح هایی در زمینه های علوم زیستی، هوافضا و فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز از مزایای برنامه مهاجرت از طریق سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا بهره‌ مند گردند.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت کانادا و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد کانادا
  • جزیره پرنس ادوارد کجاست؟
  • شرایط سرمایه گذاری در جزیره پرنس ادوارد



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top