info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت

در اکثر کشورهای دنیا به ویژه کشورهای اروپایی امکان اخذ اقامت با ثبت شرکت وجود دارد. یکی از بهترین برنامه های اخذ اقامت از این طریق، برنامه مهاجرتی اخذ اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت می باشد. می دانیم که کشور دانمارک یکی از بهترین مقاصد مهاجرت در دنیا به شمار رفته و و دانمارکی ها از بالاترین سطح رفاه اجتماعی برخوردار هستند. علاوه بر این اقتصاد این کشور از ثبات بسیار بالایی برخوردار است و سرمایه گذاری در ثبت شرکت در این کشور می ‌تواند به امنیت سرمایه افراد بیانجامد. به همین علت بسیاری مشتاق اخذ اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت هستند که در این مطلب قصد داریم به شرایط آن بپردازیم.



ثبت شرکت در دانمارک

متقاضیان ثبت شرکت در دانمارک می ‌توانند از طریق آژانس های تجاری که وظیفه ثبت شرکت در این کشور را بر عهده دارند؛ اقدام نموده و کارهای مربوط به ثبت شرکت خود را در این کشور انجام دهند. این آژانس های تجاری که تحت نظارت وزارت امور اقتصادی این کشور هستند، پروسه ثبت شرکت در دانمارک را برای این عزیزان تسهیل می نمایند. بدین منظور این افراد می توانند یا به صورت آنلاین یا به صورت حضوری و با ثبت نام کاغذی از طریق این آژانس ها اقدام نمایند.

ثبت شرکت در دانمارک برای کلیه افرادی که تابعیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا و حوزه اقتصادی اروپا و اسکاندیناوی را دارند، امکان پذیر است. اما افرادی که تابعیت سایر نقاط دنیا را دارند ابتدا باید مجوز اقامت و کار در دانمارک را کسب نمایند و سپس به ثبت شرکت در دانمارک اقدام نماید.

به منظور ثبت شرکت در دانمارک متقاضیان باید ابتدا نوع شرکت خود را را انتخاب نمایند. به طور معمول اصلی ‌ترین انواع شرکت های قابل ثبت در دانمارک عبارتند از: شرکت‌ های سهامی عام، شرکت های سهامی خاص و شرکتهای با مسئولیت محدود. در مرحله بعد باید ساختار قانونی شرکت و و سهامداران آن تعیین شده و و یک بیزینس پلن نیز برای کسب و کار مربوطه نگارش و ارائه شود. همانند اکثر کشورهای دنیا یکی از اصلی ترین مراحل اخذ اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت نیز همین بحث ارائه بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار قابل قبول برای وزارت اقتصاد و همچنین اداره مهاجرت کشور دانمارک است. بیزینس پلن ارائه شده باید به طور شفاف روش های درآمدی و طرح های توسعه کسب و کار را روشن نماید و اثبات نماید که کسب و کار مورد نظر با روش های سالم می ‌تواند به اقتصاد کشور دانمارک کمک کرده و به اشتغالزایی در این کشور نیز بپردازد. موسسه حقوقی پرگاس پارس با سال ها تجربه در زمینه نگارش طرح توجیهی کسب و کار برای مشتاقان ثبت شرکت در کشورهای مختلف از جمله دانمارک آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشد. زیرا بسیاری از هموطنانمان با اینکه در زمینه کاری خود تخصص بالایی دارند؛ اما در بحث تخصصی نگارش بیزینس پلن مهارت لازم را نداشته و به همین جهت نمی‌ توانند بیزینس ‌پلن قانع‌ کننده ای برای ارائه به اداره مهاجرت کشورهای مختلف نگارش نمایند. نگارش بیزینس‌ پلن یک امر کاملاً تخصصی و گروهی می باشد و در آن باید متخصصان علوم فنی و مهندسی، متخصصان بحث مدیریت و کسب و کار، متخصصان زبان کشور مقصد مهاجرت و همچنین کارشناسان مهاجرت همکاری نماید. در موسسه حقوقی پرگاس پارس یک تیم متخصص شامل افراد دارای مهارت در کلیه موارد ذکر شده همکاری نموده و بیزینس پلن یا طرح توجیهی مناسب برای ارائه به اداره مهاجرت کشورهای مختلف از جمله دانمارک را برای هم وطنان عزیزمان و صاحبین مشاغل و کسب و کارها نگارش می نمایند.

در مرحله بعدی متقاضیان ثبت شرکت در دانمارک باید هزینه ‌های مربوطه را پرداخت کرده و همچنین یک حساب بانکی به نام شخص حقوقی یا همان شرکت در این کشور افتتاح نمایند. علاوه بر این برای شرکتشان باید در سازمان امور مالیاتی کشور دانمارک ثبت نام نموده و کد مالیاتی دریافت نمایند.

متقاضیان اخذ اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت باید با شرایط تاسیس هر نوع شرکت در این کشور نیز آشنا شوند. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در این کشور حداقل یک سهامدار لازم بوده و حداقل ۸۰ هزار کرون دانمارک سرمایه گذاری ضروری می باشد. برای ثبت شرکت به صورت سهامی نیز حداقل یک سهامدار و ۵۰ هزار کرون دانمارک سرمایه گذاری لازم است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود نیز حداقل دو عضو موسس لازم بوده و برای ثبت شرکت به صورت مشارکت عمومی نیز حداقل دو عضو موسس ضروری می باشد.

 

مزایای اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت

مزایای اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت بسیار پرشمار است. اولاً افرادی که موفق به اخذ اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت می شوند، می توانند بدون هیچ مشکلی به کشورهای منطقه شنگن سفر کرده و به تجارت با شرکت های مستقر در این کشورها بپردازند. همچنین امکان داشتن حساب بانکی در کشور دانمارک و معاملات و نقل و انتقالات بانکی به صورت نامحدود با کلیه کشورهای دنیا برای این افراد فراهم می‌ شود که امکان تجارتی پر سود را برای آنان فراهم می کند. همچنین کشور دانمارک با اکثر کشورهای اروپایی و بسیاری از کشورهای قدرتمند دنیا روابط حسنه و موافقت نامه های تجاری دارد و به همین جهت افرادی که به ثبت شرکت در دانمارک می ‌پردازند می ‌توانند از مزایای این شرایط نیز بهره مند گردند. یکی دیگر از اصلی ترین مزایای اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت این است که اقامت موقت 1 ساله ای که در ابتدای امر به این افراد اعطا می ‌شود قابل تمدید است و در پایان ۵ سال می ‌توانند به اقامت دائم و در نهایت اخذ پاسپورت دانمارک منجر شود. همچنین این افراد می توانند اقامت دائم را برای همسر و فرزندان خود نیز کسب نمایند و در نهایت پاسپورت دانمارک را نیز برای آنان اخذ نمایند. امکان تحصیل در دانمارک نیز برای همسر و فرزندان این افراد فراهم است و با توجه به سطح بالای دانشگاه های این کشور، این یک مزیت بسیار عالی به شمار می رود. همچنین کل پروسه ثبت شرکت در دانمارک نهایتاً حدود ۲ الی ۳ هفته زمان می ‌برد که این نیز خود یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دایم دانمارک از جمله اخذ اقامت ثبت شرکت دانمارک می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • مزایای اخذ اقامت دانمارک با ثبت شرکت
  • ثبت شرکت در دانمارک
  • اقامت دانمارک از طریق ثبت شرکت



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top