info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت

روش های مختلفی برای اخذ اقامت و حتی شهروندی کشورهای مختلف مهاجر پذیر در دنیا وجود دارد. به طور معمول در اکثر کشورهای دنیا به افرادی که با سرمایه گذاری، به ثبت شرکت اقدام می کنند، در ابتدا اقامت موقت و پس از چند سال اقامت دائم اعطا می گردد. کشور قبرس نیز از این قاعده مستثنی نیست و امکان اخذ اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت برای سرمایه گذاران خارجی وجود دارد. اما نکته مهم اینجاست که کشور قبرس کشوری یکپارچه نمی‌ باشد و قوانین دو بخش جنوبی و شمالی آن با هم تفاوت دارد. بخش جنوبی قبرس که به عنوان بخش یونانی نشین یا بخش اروپایی قبرس شناخته می شود، قوانینی نزدیک به قوانین یونان، کشور عضو اتحادیه اروپا دارد؛ اما در قسمت شمالی قبرس که به بخش ترک نشین آن معروف است، قوانین تقریباً مشابه کشور ترکیه است. در ادامه مطلب به شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در دو بخش شمالی و جنوبی کشور قبرس اشاره خواهیم نمود.



در هر دو بخش کشور قبرس امکان اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت و خرید ملک وجود دارد. اما شرایط اخذ اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت در دو بخش آن دارای تفاوت هایی است. شرایط اخذ پاسپورت قبرس نیز در دو بخش شمالی و جنوبی آن متفاوت است. افرادی که پاسپورت بخش اروپایی آن را دریافت کنند در واقع پاسپورتی معادل پاسپورت یونان که کشوری عضو پیمان شنگن است را دریافت می کنند، اما افرادی که پاسپورت بخش ترک نشین قبرس را بگیرند، از مزایایی مشابه پاسپورت ترکیه برخوردار خواهند بود.

به منظور اخذ اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت نیز مانند سایر کشورهای دنیا، متقاضیان باید یک بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار به صورت قانع کننده برای اداره مهاجرت و بخش های اقتصادی این کشور نگارش کرده و ارائه نمایند. در این بیزینس پلن باید به صورت شفاف نشان داده شود که کسب و کاری که در کشور قبرس ثبت و راه اندازی خواهد شد، چگونه از راه هایی سالم و مفید برای اقتصاد این کشور به سود رسیده و چگونه به بهبود شرایط بازار کار این کشور نیز کمک می نماید. متاسفانه بسیاری از هموطنان عزیزمان علیرغم اینکه در زمینه های تخصصی کسب و کار مهارت کافی دارند، به قدر کفایت در زمینه نگارش بیزینس پلن تخصص ندارند و نمی توانند یک طرح توجیهی قانع کننده نگارش کنند. از این رو موسسه پرگاس پارس با تکیه بر تیم متخصصان خود مشتمل بر متخصصان بحث زبان، متخصصان مقوله مهاجرت، افراد ماهر در زمینه مدیریت و کسب و کار و افراد خبره در زمینه های فنی آماده ارائه خدمات در زمینه نگارش بیزینس پلن یا طرح توجیهی کسب و کار برای ارائه به اداره مهاجرت کشورهای مختلف دنیا از جمله قبرس می باشد. تعداد بالای پرنده های موفق در زمینه اخذ اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت موجب شده این موسسه تسلط بالایی به نحوه نگارش بیزینس پلن مورد قبول اداره مهاجرت این کشور داشته باشد. خدمات این موسسه محدود به اخذ اقامت کشور قبرس نیست و هموطنان عزیز جهت اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشورهای مختلف دنیا از جمله اتریش، آلمان، انگلیس، سوئیس، فرانسه، یونان، ترکیه، اسپانیا، ایتالیا، پرتغال، استرالیا، نیوزلند، کانادا، آمریکا، هلند، اسلواکی، جمهوری چک و ... نیز می توانند از خدمات جامع این موسسه بهره مند گردند.

 

ثبت شرکت در قبرس شمالی

با ثبت شرکت در قبرس شمالی یا منطقه ترک ‌نشین قبرس، متقاضیان می توانند در نهایت به اقامت دائم این کشور دست یابند. در ابتدای امر البته به آنان اقامت یک ساله اهدا می‌ شود که در پایان سال باید برای تمدید آن اقدام نمود. دو نوع شرکت در قبرس شمالی قابل ثبت است که عبارتند از:

Trading Company :

شرکت‌های بازرگانی که از طریق خرید و فروش و صادرات و واردات به درآمد زایی می پردازند.

Service Company :

شرکت های خدماتی نیز شرکت‌ هایی هستند که از طریق ارائه خدمات مختلف به درآمد زایی می پردازند.

 

ثبت شرکت در قبرس جنوبی

قوانین ثبت شرکت در قبرس جنوبی یا قبرس اروپایی، تقریبا همان قوانین ثبت شرکت در یونان است. از این رو با مطالعه مطلب اخذ اقامت یونان از طریق ثبت شرکت می توانند با شرایط و قوانین آن به تفصیل آشنا شوند. در این بخش کشور قبرس نیز چند نوع شرکت قابل تاسیس هستند که هر یک شرایط خاص و میزان حداقل سرمایه گذاری خاصی را می طلبند و به صورت تیتروار عبارتند از: شرکت های با مسئولیت محدود، شرکت های سهامی خاص و شرکت های سرمایه گذاری خصوصی.

 

شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی

از شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی این است که متقاضیان ثبت شرکت های بازرگانی و تجاری باید حداقل ۱۷۱ هزار یورو و متقاضیان ثبت شرکتهای خدماتی حداقل ۶۵ هزار یورو سرمایه ‌گذاری اولیه در شرکت خود انجام دهند. بدین منظور این افراد باید در در یک بانک کشور قبرس حساب جاری باز کرده و پس از واریز این مبلغ، موجودی حساب خود را گرفته و به اداره مهاجرت اعلام نمایند.

البته با سرمایه گذاری کمتر نیز می توان به ثبت شرکت در قبرس شمالی پرداخت. این حداقل تعیین شده از شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس شمالی می باشد و افرادی که به منظور اخذ اقامت در این کشور به ثبت شرکت نمی پردازند، می توانند با سرمایه اولیه کمتر نیز شرکت خود را در این کشور ثبت کنند.

 

شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس جنوبی

از شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس جنوبی این است که فرد متقاضی یک حساب بانکی در قبرس جنوبی افتتاح نموده و حداقل سرمایه لازم برای ثبت شرکت خود را در این حساب واریز نماید. همانند قبرس شمالی، در شرایط اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در قبرس جنوبی نیز برای ثبت هر نوع شرکت، حداقلی از سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است. برای ثبت شرکت های با مسئولیت محدود حداقل 18 هزار یورو، شرکت های سهامی عام حدقل 60 هزار یورو و شرکت های سرمایه گذاری خصوصی حداقل 1 یورو سرمایه گذاری لازمم است. اما برای دریافت اقامت دائم، باید در طول سال های اقامت موقت، شرکت به سوددهی رسیده و مالبات به دولت این کشور بپردازد.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا و اقامت دائم قبرس از جمله اخذ اقامت ثبت شرکت قبرس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • اقامت قبرس از طریق ثبت شرکت
  • ثبت شرکت در قبرس شمالی
  • ثبت شرکت در قبرس جنوبی



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top