info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای تایر 1 انگلیس

همانند سایر کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر انگلستان نیز یک ویزا ویژه سرمایه گذاران و کارآفرینان در نظر گرفته است. از طریق اخذ این ویزا که به ویزای تایر 1 انگلیس شهرت دارد، متقاضیان می توانند مجوز اقامت و فعالیت اقتصادی در کشور انگلستان را بدست آورند. در این مطلب برای آشنایی هموطنان عزیزمان قصد داریم بر اساس آخرین به روز رسانی قوانین مهاجرتی این کشور، به شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان و مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس اشاره نماییم.



تا سال 2015 اخذ ویزای تایر 1 انگلیس شرایط نسبتا ساده ای داشت و فقط با سرمایه گذاری 200 هزار پوندی در یک کسب و کار، متقاضیان می توانستند اقامت حداقل 3 ساله دریافت کنند. اما کمیته مستقل مشاوره مهاجرتی انگلیس پس از بررسی دقیق متوجه شد که از سال 2008 تا 2015، نتیجه بیش از 13746 مورد ویزای تایر 1 انگلیس، تنها 1580 شرکت فعال در این کشور بوده و اغلب طرح های توجیهی ارائه شده و شرکت های تاسیس شده از این طریق، دارای کیفیت کاری بسیار پایینی بوده اند. از این رو دولت این کشور تصمیم گرفت از سال 2015 به بعد آزمون واقعی بودن کارآفرینی را در نظر بگیرد تا از این طریق بتواند شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان را سخت تر نماید. بر اساس بروز رسانی شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان سرمایه گذاران باید حتما در بیزینس پلن به خوبی توانایی های خود و مدارک منبع درآمدشان را ارائه نمایند و افسران اداره مهاجرت این کشور را قانع کنند. بعد از اجرایی شدن این به روز رسانی قانون، حدود 70 درصد تقاضاهای ویزای تایر 1 انگلیس رد شده است و متقاضیانی که بدون برنامه ریزی مناسب و بیزینس پلنی جدی و قانع کننده اقدام نموده اند، در اغلب موارد هیچ توفیقی کسب نمی نمایند. انتظار می رود میزان رد شدن تقاضاها برای اخذ این ویزا در دوران پس از برگزیت یا خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بیش از پیش نیز افزایش پیدا کند. از این رو حتما باید با دانش و تخصص پیش رفت تا بتوان شانسی برای موفقیت در این زمینه داشت.

موسسه پرگاس پارس با تکیه بر تیم کارشناسان متخصص خود در مقوله مهاجرت، مباحث فنی، مدیریت و کسب و کار و همچنین کارشناسان متخصص در زمینه زبان، آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در نگارش یک بیزینس پلن قانع کننده برای اداره مهاجرت کشور انگلستان می باشد. البته خدمات این موسسه بین المللی به کشور انگلیس منحصر نیست و افرادی که قصد اخذ ویزای سرمایه گذاری، ثبت شرکت، کارآفرینی و ویزای استارتاپ کشورهای مختلف از جمله برنامه ویزای استارتاپ استرالیا را دارند، می توانند از خدمات تخصصی این موسسه بهره مند گردند. تعداد بالای پرونده های موفق این موسسه در اخذ اقامت از برای کارآفرینان و سرمایه گذاران، موید تسلط کارشناسان متخصص این موسسه می باشد.

 

شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان

خود ویزای تایر 1 انگلیس به چهار دسته اصلی تقسیم بندی شده و برای 4 گروه ذیل صادر می شود:

- سرمایه گذاران یا Investor:

اتباع کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا موسوم به EEA می توانند با داشتن سرمایه حداقل 2 میلیون پوندی برای سرمایه گذاری در یک شرکت فعال در بریتانیا و خرید اوراق قرضه دولتی، می توانند از این ویزا بهره مند گردند. از شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان این است که 90 روز قبل از اقدام، باید این میزان سرمایه در حساب فرد متقاضی وجود داشته باشد. مدت اعتبار ویزای سرمایه گذار انگلستان نهایتا 3 سال و 4 ماه است و پس از اتمام این دوره، متقاضی می تواند 2 سال دیگر اقامت خود را تمدید کند. بر اساس قوانین و شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان، در صورتی که میزان سرمایه گذاری حداقل 5 میلیون پوند باشد، متقاضی پس از 3 سال می تواند برای اخذ اقامت دائم انگلیس اقدام کند. اما اگر سرمایه گذاری از 10 میلیون پوند بیشتر باشد، متقاضی می تواند بعد از 2 سال برای اخذ اقامت دائم انگلستان تقاضا دهد.

- کارآفرینان یا Entrepreneur:

اتباع کشورهای خارج از منطقه اقتصادی اروپا موسوم به EEA می توانند با داشتن یک بیزینس پلن قابل قبول و قانع کننده، ویزای تایر 1 انگلیس را کسب کنند. این روش برای افراد مشتاق اخذ ویزای استارتاپ انگلیس نیز مناسب است. متقاضیان برای بهره مندی از این روش باید حداقل 50 هزار پوند سرمایه گذاری نمایند. کارآفرینان از این طریق ابتدا یک ویزای اقامت نهایتا 3 سال و 4 ماهه دریافت کرده و پس از اتمام آن ویزای آنان 3 سال دیگر تمدید خواهد شد. در صورتی که 5 سال از مدت اقامت و فعالیت این افراد در انگلیس بگذرد، می توانند برای اخذ اقامت دائم این کشور تقاضا دهند.

- استعدادهای شاخص یا Exceptional Talent:

ویزای استعدادهای شاخص و درخشان نیز از زیرمجموعه های ویزای تایر 1 انگلیس به شمار می رود و برای راه اندازی یک کار علمی، بشردوستانه، پزشکی، مهندسی، فناوری های دیجیتالی و هنری که مورد تایید باشند اعطا می گردد. متقاضیان برای اخذ این نوع ویزا باید ابتدا به اداره مهاجرت انگلیس مراجعه کرده و تاییدیه دریافت کنند که فردی خاص و شاخص در زمینه تخصصی خود هستند یا خواهند شد. این ویزا سالی دو بار و در هر مرتبه به تنها 500 نفر تعلق می گیرد.

- فارغ التحصیلان کارآفرین یا Graduate Entrepreneur:

از شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان برای فارغ التحصیلان کارآفرین این است که این افراد که اتباع منطقه خارج از منطقه اقتصادی اروپا هستند، به تحصیل در انگلیس در یکی از دانشگاه های این کشور پرداخته باشند و یک ایده کسب و کار درجه یک و تایید شده را داشته باشند.

 

مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس

از اصلی ترین مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس یا همان ویزای تایر 1 انگلیس، می توان به این مورد اشاره کرد که این افراد می توانند برای شریک زندگی و فرزندان خود نیز ویزای همراه گرفته و آنان را همراه خود در این کشور داشته باشند. از این رو شانس تحصیل در این کشور برای این افراد نیز فراهم می شود. دیگر مورد مهم از مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس داشتن بیزینس در این کشور و بهره مندی از شرایط مناسب اقتصاد و اکوسیستم کسب و کار این کشور است. همچنین این کشور با بسیاری از کشورها موافقتنامه های تجاری دارد و از این رو فعالین اقتصادی در این کشور می توانند از مزایای این امر نیز بهره مند گردند.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای کارآفرینی و سرمایه گذاری و اقامت دایم انگلیس می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای تایر 1 انگلیس
  • شرایط اخذ ویزای Tier 1 انگلستان
  • مزایای ویزای سرمایه گذاری انگلیس



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top