info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای جستجوی کار هلند

کشور زیبا و توریستی هلند که کیفیت زندگی در آن مثال زدنی بوده و مردم آن سال هاست در میان شاد ترین ملل دنیا در رده های اول قرار دارند، یکی از بهترین گزینه ها برای مهاجرت کاری نیز محسوب می شود. طبیعتا در کشورهای توسعه یافته ای مثل هلند که شرایط اقتصادی مناسب و در حال رشدی دارند و در عین حال نرخ رشد جمعیت آن ها کاهش پیدا کرده و نیروی متخصص برای بسیاری از مشاغل نیز از نیاز بازار کار کمتر است، فرصت مناسبی برای نیروی کار متخصص از سایر کشورها برای دستیابی به شغل و اقامت فراهم است. یکی از راههای ورود به بازار کار این کشور برای نیروهای متخصص از سراسر نقاط دنیا استفاده از برنامه ویزای جستجوی کار هلند می باشد که در این مطلب به شرایط و مزایای آن اشاره می نماییم



به منظور بهره مندی از ویزای جستجوی کار هلند متقاضیان باید حداقل سه سال سابقه کاری در در رشته تخصصی خود داشته باشند. البته ظرفیت برنامه ویزای جستجوی کار هلند به هیچ وجه با برنامه ویزای جستجوی کار آلمان قابل مقایسه نیست و متقاضیان در صورتی که بخواهند شانس بیشتری برای اخذ اقامت کاری کشور اروپایی داشته باشند سرمایه گذاری روی برنامه های جستجوی کار آلمان و اتریش می تواند برای آنان معقول تر به نظر آید.

 

مزایای اخذ ویزای جاب سیکر هلند

اصلی ترین مورد از مزایای اخذ ویزای جاب سیکر هلند این است که متقاضیان در صورتی که شرایط لازمه را داشته باشند می توانند این ویزا را دریافت کرده و به مدت 1 سال در خاک هلند حضور داشته باشند و در این مدت به جستجوی کار در این کشور بپردازند. این محدودیت زمانی نسبت به برنامه ویزای جستجوی کار اتریش و آلمان طولانی تر است.

دیگر مورد از مزایای ویزای جاب سیکر هلند این است که این افراد در صورتی که بتوانند در طول مدت 1 ساله ویزای جستجوی کار هلند، شغلی با درآمد ماهانه 2228 یورو پیدا کنند می توانند ویزای جستجوی کار خود را به ویزای کار هلند تبدیل کرده و اقامت کاری قطعی در این کشور داشته باشند. این میزان درآمد ذکر شده، برابر با حداقل حقوق ماهانه قابل پرداخت از نظر قانون کار کشور هلند در سال 2021 است. در این صورت می توانند پس از دوره های دوساله در صورت داشتن شغل، اقامت خود در این کشور اروپایی را تمدید کرده و در نهایت در پایان 5 سال برای اخذ اقامت دائم هلند که به معنای اقامت دائم اتحادیه اروپا می باشد نیز اقدام نمایند.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا به ویژه ویزای کار، ویزای جستجوی کار و اقامت دایم هلند و سایر کشورها می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای جستجوی کار هلند
  • مزایای اخذ ویزای جاب سیکر هلند
  • ویزای جاب سیکر هلند



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top