info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای گلوبال تلنت استرالیا

کشور استرالیا نیز مانند سایر کشورهای پیشرفته دنیا در سال های اخیر توجه زیادی به جذب نخبگان از سراسر نقاط دنیا مبذول داشته است. یکی از تسهیلاتی که برای ورود این افراد به این کشور در نظر گرفته شده ویزای گلوبال تلنت استرالیا می باشد که از سال ۲۰۱۹ برای نخبگان علمی، ورزشی، هنری و همچنین افراد شاخص و سرآمد در تخصص های مختلف که در دنیا شناخته شده اند و دستاوردهای بزرگی داشته اند، در نظر گرفته شده است. در این مطلب به شرایط و انواع ویزای گلوبال تلنت استرالیا اشاره خواهیم نمود.



ویزای گلوبال تلنت استرالیا یا همان ویزای ویژه نخبگان این کشور دو ساب کلاس ۱۲۴ و ۸۵۸ را شامل می‌ شد که در یک شرایط خاص خود را دارند و همانند ویزای استارت آپ استرالیا که برای کارآفرینان نخبه در نظر گرفته شده است، این ویزا نیز برای جذب افراد بسیار نخبه در زمینه های هنری، ورزشی، علمی و حرفه ای طراحی و ارائه شده است. هنگام درخواست ویزای ساب کلاس ۱۲۴ استرالیا می توان در خارج از این کشور حضور داشت، اما در هنگام صدور ویزا حتماً متقاضی باید در خاک این کشور حاضر باشد. اما برای افرادی در خاک استرالیا اقامت داشته و قصد اخذ این ویزا را دارند، ویزای ساب کلاس ۸۵۸ استرالیا در نظر گرفته شده است. در حقیقت دولت استرالیا با این دو نوع ویزا قصد دارد به افراد نخبه و برجسته ‌ای که خارج یا داخل این کشور زندگی می کنند، اقامت دائم اعطا نماید. اما در آپدیت نوامبر 2020، ویزای ساب کلاس 124 به طور کامل لغو  شد و کلیه متقاضیان اخذ ویزای گلوبال تلنت استرالیا از این پس باید فارغ از محل زندگیشان، برای اخذ ویزای ساب کلاس 858 استرالیا اقدام نمایند.

 

ویزای 858 استرالیا

متقاضیان ویزای 858 استرالیا باید یک شخص یا سازمان واجد شرایط یا نامینیتور در این کشور بیابند که در زمینه تخصصی آن ها فعال بوده و آن ها را برای این اخذ این ویزا معرفی یا نامینیت کند. نامینیتور در حقیقت شخص یا سازمانی است که در زمینه تخصصی فرد متقاضی، در استرالیا دارای اعتبار ملی بوده و به طور مستقیم، فرد متقاضی را بشناسد. یک سازمان استرالیایی، یک شهروند استرالیا، یک ساکن دائم استرالیا و یک شهروند واجد شرایط نیوزلند می توانند نقش نامینیتور را ایفا کرده و فرد متقاضی را فردی با استعداد برجسته توصیف نمایند.

اثبات استعداد ویژه فرد متقاضی ویزای 858 استرالیا، با ارائه اطلاعات توسط نامینیتور و مدارک موفقیت ها و جوایز کشوری و بین المللی که فرد در زمینه هنر، ورزش، علم و تحقیقات دانشگاهی یا در حرفه ای خاص بدست آورده، صورت می گیرد. همچنین ارائه روزنامه ها، مجلات، پرونده های تلویزیونی و ... در زمینه استعدادها و موفقیت های فرد نیز می تواند به اثبات استعداد برجسته وی کمک نماید.

به طور معمول ویزای 858 استرالیا به افرادی بالای 18 و کمتر از 55 سال اعطا می شود. اگر فرد متقاضی سن زیر 18 سال یا بالای 55 سال دارد باید با ارائه شواهدی اثبات نماید که مزایایی استثنایی برای جامعه استرالیا داشته و می تواند در این کشور به شکل قابل توجهی مثمر ثمر باشد. همچنین فرد متقاضی و همسرش باید مدرک زبان انگلیسی حداقل در سطح نمره 4.5 آزمون آیلتس یا معادل آن در سایر آزمون های معتبر زبان انگلیسی را کسب نمایند.

 

مزایای ویزای تلنت استرالیا

از اصلی ترین مزایای ویزای تلنت استرالیا می توان با امکان اعطای اقامت دائم به اعضای خانواده فرد در کنار وی در کشور استرالیا اشاره نمود. داشتن اقامت دائم استرالیا به فرد متقاضی و خانواده اش امکان کار در اکوسیستم کسب و کار این کشور، تحصیل در استرالیا، بهره مندی از بیمه رایگان پزشکی مدیکر، بهره مندی از برخی از تسهیلات تامین اجتماعی دستیابی به شرایط شهروندی این کشور را اعطا می نماید.

دارندگان ویزای گلوبال تلنت استرالیا می توانند از تاریخ صدور ویزا به مدت 5 سال به این کشور وارد و از آن خارح شوند. پس از اتمام دوره 5 ساله، این افراد باید ویزای بازگشت اقامت RRV کسب نموده و اقامت دائم استرالیا را برای خود تثبیت نمایند.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب در استرالیا آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزا از جمله ویزای گلوبال تلنت و اقامت دایم استرالیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای گلوبال تلنت استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top