info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات

متخصصان رشته های فنی و مهندسی برای انتخاب کشور مناسب مهاجرت کاری خود باید بسته به شرایط رشته شان از میان کشورهای صنعتی اقدام به انتخاب مقصد نمایند. متخصصان رشته مهندسی فناوری اطلاعات نیز از این اصل مستثنی نیستند. متخصصان این رشته بیشتر در کشورهای صنعتی که بازار دیجیتال مارکتینگ و به طور کلی فناوری های مرتبط به رایانه و اینترنت در آن ها پر رونق است، شانس بیشتری برای کار خواهند داشت. البته با رشد این فناوری ها در اکثر نقاط دنیا، شاهد بهبود بازار کار این رشته در اکثر کشورها از جمله کشور خودمان هم هستیم. نکته مهم برای این عزیزان این است که به تحصیل دانشگاهی اکتفا نکرده و به یادگیری مهارت های مختلف بپردازند. در این مطلب به شرایط اصلی ‌ترین کشورهایی که به عنوان مقصد مهاجرت هموطنان عزیزمان شناخته می شوند اشاره می نماییم تا متخصصان این رشته در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات با دقت و اطلاعات بیشتری عمل نمایند.



به طور کلی می توان این رشته را یک رشته میان رشته ای دانست. این رشته یک رشته خالص نیست و از تلفیق رشته هایی مثل مدیریت، مهندسی صنایع، مهندسی الکترونیک و مهندسی کامپیوتر بخصوص نرم افزار تشکیل شده است. ارتباط بین فناوری اطلاعات و مهندسی نرم افزار مثل رابطه پزشک و داروساز است که پزشک به تجویز دارو و داروساز به ساخت دارو مشغول است. پس مهندس نرم افزار با استفاده از ریاضی و موضوعات دیگر کار خود را انجام می دهد و مهندس فناوری اطلاعات جنبه های تکنولوژیک و کاربردی نرم افزار را مورد بررسی قرار می دهد. در واقع مهندس نرم افزار به ارائه راه حل برای حل مسایل پیچیده و مهندس IT به پیاده سازی راه حل ها با استفاده از تکنیک می پردازند.

به منظور انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت فناوری اطلاعات بازار کار این رشته در کشورهای مختلف باید بررسی شود و بعنوان اولین فاکتور شرایط بازار کاری کشورهای مختلف و مقایسه آنها باید در نظر گرفته شود. طبیعتاً به علت ماهیت رشته مهندسی فناوری اطلاعات، متخصصان این رشته می توانند در کشورهای صنعتی و پیشرفته دنیا مانند آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلیس، آلمان، تایوان، چین، ژاپن و ... شانس بیشتری برای پیدا کردن کار داشته باشند، زیرا صنایع مرتبط با رشته آنها در این کشورها در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.

دیگر فاکتور مهم در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات میزان درآمد متخصصان این رشته در کشورهای مختلف می باشد که حتما باید مورد مقایسه قرار گیرد. اما میانگین هزینه های زندگی در کشورها نیز در کنار این موضوع باید مورد مقایسه قرار گیرد. همچنین میزان مالیات بر درآمد شاغلین نیز باید از ذهن دور نماند. زیرا با در نظر گرفتن مجموع این موارد می ‌توان رفاه نسبی را در کشورهای مختلف مورد مقایسه قرار داد.

همچنین باید در نظر داشت که فاکتور زبان نیز در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات باید در نظر گرفته شود. برای افرادی که به زبان آلمانی تسلط داشته و می ‌توانند مدرک زبان آلمانی معتبر ارائه نمایند، قطعاً کشورهای پیشرفته و صنعتی آلمانی زبان همچون آلمان، اتریش و سوئیس می ‌توانند گزینه های مناسب به حساب آیند. برای افرادی که به زبان انگلیسی تسلط بالایی دارند و می توانند مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس ارائه نمایند کشورهایی چون کانادا، انگلستان، آمریکا، استرالیا و نیوزلند به طور قطع بهترین گزینه ها برای مهاجرت کاری به حساب می آیند.

اما پس از انتخاب کشور برای مهاجرت کاری، متقاضیان از دو راه می توانند برای ورود به بازار کار کشور مورد نظر اقدام نمایند. اولین مورد اخذ ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار از کشور مورد نظر است که راهی بسیار پر ریسک به حساب می آید. اما راه دوم که راه بهتر به شمار می ‌رود، اخذ جاب افر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در کشور مورد نظر است. برای این منظور متقاضیان باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار کشور مورد نظر در زمینه کاری خود ارسال نمایند تا بتوانند نظر آنان را جلب نمایند. در صورتی که شرایط آن مناسب باشد به طور معمول از آن ها برای شرکت در یک مصاحبه شغلی که عمدتاً به صورت آنلاین برگزار می شود، دعوت به عمل می آید. در آن مصاحبه شغلی این افراد  باید سعی کنند کارفرما را به استخدام خود مجاب نمایند. در این صورت می‌ توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت نموده و از این طریق ویزای کاری کشور مورد نظر را نیز دریافت نمایند. در برخی از کشورها از جمله استرالیا و کانادا برای اخذ ویزای کار فاکتورهای متعددی را در نظر می گیرند که به علت امتیاز محور بودن ویزای کار این کشورها افراد متقاضی باید از فاکتورهای تعیین شده که فاکتورهایی همچون شرایط سنی، میزان سابقه کاری، سطح تحصیلات دانشگاهی و همچنین داشتن مدرک زبان است، امتیازات لازم را کسب نمایند.

متقاضیان مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به خارج از کشور باید تمام این فاکتورها را در کنار هم در نظر گرفته و برای اینکه مهاجرت کاری موفقی داشته باشند حتماً بسته به شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات را انتخاب نموده و سپس برای اخذ جاب آفر یا پیشنهاد کاری از کارفرمایان فعال در آن کشور اقدام نمایند. در این بخش به شرایط تک تک این کشورها اشاره می نماییم تا با کمک آن عزیزان هموطن بتوانند انتخاب آگاهانه تری داشته باشند.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به آلمان

آلمان صنعتی ترین کشور عضو اتحادیه اروپا نیز که یکی از اصلی ‌ترین قدرتهای اقتصادی دنیا به شمار می ‌رود، می تواند از گزینه های اصلی انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به حساب آید. صنایع کشور آلمان در زمینه های مختلف در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند و به همین جهت بازار کار دیجیتال مارکترها و مهندسان فناوری اطلاعات در این کشور بسیار مناسب است. به منظور استفاده از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به آلمان متقاضیان باید حداقل ۵ سال سابقه کاری در زمینه تخصصی رشته تحصیلی خود داشته باشند و طبیعتاً باید یک مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد این رشته را حداقل ارائه نمایند که باید مدارک آنان توسط سازمان نظام مهندسی ایالت مورد نظر آنان در کشور آلمان مورد تایید قرار گیرد. دلایل مختلفی برای استقبال از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به آلمان وجود دارد که اصلی ترین آنها شرایط مناسب بازار کار این کشور و مناسب بودن درآمد متخصصان این رشته در آلمان نسبت به هزینه های زندگی در این کشور است. به طور میانگین درآمد مهندسان مواد و متالوژی در آلمان چیزی حدود 60 هزار یورو در سال است که برای افراد با تجربه بیش از 80 هزار یورو و برای افرادی که سابقه کاری زیادی نداشته و به طور دقیق تر تازه فارغ التحصیل شده اند، حدود 35 هزار یورو در سال می باشد. درآمد مهندسان فناوری اطلاعات در ایالت های مختلف کشور آلمان نیز یکسان نیست.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به استرالیا

کشور مهاجر پذیر استرالیا را نیز می‌ توان دیگر گزینه اصلی جهت انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به حساب آورد. در این کشور نیز شرایط بازار کار رشته مهندسی فناوری اطلاعات بسیار مناسب است. ابن کشور نیز اقتصاد بسیار پویایی داشته و بازار کار دیجیتال مارکتر ها و مهندسان فناوری اطلاعات در اکوسیستم کسب و کار آن، شرایطی عالی دارد. دانشگاه های این کشور از سطح آموزشی بسیار بالایی برخوردارند و بسیاری از دانشجویان از سراسر دنیا مشتاق تحصیل در استرالیا در رشته های مختلف از جمله همین رشته مهندسی فناوری اطلاعات می باشند. اما به علت رو به رشد بودن بازار کار این رشته در کشور استرالیا و نیاز روز افزون صنایع و بیزینس های این کشور، نیاز بازار کار این کشور به نیروی کار متخصص این رشته تنها نمی تواند از طریق فارغ التحصیلان دانشگاه های خود این کشور تامین گردد. به همین جهت این کشور به متخصصان این رشته که در دانشگاه‌ های سایر کشورها تحصیل کرده ‌اند و مشتاق استفاده از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به استرالیا هستند این امکان را می ‌دهد که بتوانند با اخذ ویزای کار استرالیا وارد این کشور شده و در اکوسیستم کسب و کار این کشور مشغول به کار شوند. برای این منظور دو راه پیش روی این افراد است. راه اول این است که این افراد یک ویزای جستجوی کار جاب سیکر کشور استرالیا را دریافت نموده و در طول زمانی که به آنان داده می شود، یک شغل مرتبط با رشته خود را در این کشور بیابند و مشغول به کار شوند که اصلاً روش مناسبی نبوده و به هیچ وجه به مشتاقان استفاده از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به استرالیا این روش را توصیه نمی کنیم. روش مطمئن این است که متقاضیان مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به استرالیا مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای کارفرمایان فعال در اکوسیستم کسب و کار این کشور که در زمینه ‌های مرتبط با رشته آنها فعالند ارسال نمایند تا شرایطشان مورد بررسی قرار گیرد. اگر شرایط آنان مناسب باشد، معمولاً کارفرمایان از آن برای شرکت در یک مصاحبه شغلی که عمدتاً به صورت آنلاین برگزار می شود دعوت به عمل می آورند و آنها باید تسلط خود به زبان انگلیسی و همچنین مهارت های ارتباطی و مهارت های رشته مهندسی فناوری اطلاعات از جمله نرم افزار های مربوطه را در این مصاحبه به کارفرما اثبات نمایند و وی را به استخدام خود مجاب کنند. در این صورت می‌ توانند یک جاب آفر یا پیشنهاد کاری معتبر از آن ها دریافت نموده و برای اخذ ویزای کار استرالیا اقدام نمایند. ویزای کار استرالیا نیز مانند کانادا یک ویزای امتیاز محور است و برای اخذ آن علاوه بر داشتن جاب آفر یا پیشنهاد کاری، متقاضیان باید مدرک زبان انگلیسی معتبر همچنان آیلتس، تافل یا pte ارائه نموده و همچنین از فاکتورهایی چون شرایط سنی، سطح تحصیلات دانشگاهی و همچنین میزان سابقه و تجربه شغلی امتیازات لازم را به دست آورند. به طور میانگین درآمد مهندسان فناوری اطلاعات در استرالیا چیزی حدود 90 هزار دلار در سال است که طبیعتا افراد تازه کار و بدون داشتن سابقه شغلی زیاد درآمدی به مراتب کمتر از این رقم به دست می ‌آورند. میانگین درآمد افراد با سابقه کاری زیر یک سال حدود 47 هزار و ۵۰۰ دلار در سال است. اما مهندسان فناوری اطلاعات با سابقه کاری بالای ۲۰ سال درآمدی بیش از 140 هزار دلار در سال کسب می ‌کنند که این رقم نسبت به هزینه های زندگی در این کشور رقم بسیار مناسبی به حساب می آید.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به کانادا

از اصلی ترین گزینه ها در انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات کشور کانادا می باشد که بعنوان اصلی ترین مقصد مهاجرت کاری در دنیا شناخته می شود. بسیاری از متخصصان رشته ‌های مختلف همه ساله مشتاق ورود به بازار کار این کشور هستند. افرادی که شرایط مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به کانادا را داشته باشند، می ‌توانند از مزایای کار در این کشور بهره مند شوند. اصلی ترین مزایای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به کانادا بالا بودن درآمد متخصصان این رشته در این کشور است. به طور میانگین یک مهندس فناوری اطلاعات در کشور کانادا حدود ۴۱ دلار دلار در ساعت دستمزد می گیرد که حداقل دستمزد متخصصان این رشته ۲۵ دلار و حداکثر آن حدود ۷۳ دلار می باشد. طبیعتاً میزان درآمد مهندسان فناوری اطلاعات در کشور کانادا بسته به میزان سابقه و تجربه کاری آن ها می ‌تواند بالاتر یا پایین تر بوده و همچنین شرایط شرکت کارفرما نیز دیگر عامل اساسی در تعیین دستمزد برای مهندسان فناوری اطلاعات در این کشور می ‌باشد. متخصصان این رشته در صورتی که قصد اخذ مجوز کار در کشور کانادا را داشته باشند، باید مدارک تحصیلی و سوابق کاری خود را برای سازمان مهندسی استان مربوطه در کشور کانادا ارسال نمایند تا بتوانند مجوز کار به عنوان یک مهندس حرفه ‌ای را در این کشور به دست آورند. بدین منظور حداقل باید مدرک لیسانس یا کارشناسی ارشد رشته مهندسی فناوری اطلاعتن را داشته باشند. همچنین داشتن مدرک زبان انگلیسی معتبر همچون آیلتس نیز برای آن الزامی است. البته اگر این افراد قصد داشته باشند در استان کبک، تنها استان فرانسوی زبان کشور کانادا، مشغول به کار شوند باید مدرک زبان فرانسه معتبر ارائه نمایند. همچنین پس از تایید مدارک، این افراد باید به مدت سه یا چهار سال در ابتدای امر در این کشور زیر نظر مهندسین رجیستر شده در کشور کانادا کار کرده و سپس مجوز کار به عنوان مهندسی مستقل را به دست آورند.

رشته مهندسی فناوری اطلاعات در لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا نیز قرار گرفته است. به همین دلیل متقاضیان کار در این رشته در کشور کانادا می توانند شانس اخذ ویزای نیروی کار ماهر یا اسکیل ورکر را داشته باشند فقط کافیست این افراد یک پیشنهاد کاری یا جاب آفر از کارفرمایان فعال در این کشور دریافت نموده و از فاکتورهای دیگر همچون میزان سابقه کاری، میزان و سطح تحصیلات دانشگاهی، شرایط سنی، داشتن مدرک زبان فرانسه یا انگلیسی و همچنین فاکتور انطباق پذیری، امتیازات لازم یعنی حداقل ۶۷ را به دست آورند.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به آمریکا

آمریکا یکی از اصلی ترین قدرت های صنعتی دنیا نیز می ‌تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری مهندسان فناوری اطلاعات به حساب آید. در این کشور صنایع پر تعدادی در زمینه های مختلف وجود دارد که از قدرتمند ترین صنایع دنیا محسوب می شوند. بیزینس های پر رونق فراوانی نیز در اکوسیستم کسب و کار این کشور فعالند. از این رو فرصت های شغلی زیادی برای مهندسان فناوری اطلاعات و متخصصان دیجیتال مارکتینگ وجود داد. از اصلی ‌ترین دلایل استقبال از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به آمریکا درآمد بالای متخصصان این رشته در این کشور است که به طور میانگین این افراد چیزی حدود این 109 هزار دلار در سال درآمد دارند. افراد با تجربه کاری زیر یک سال که تازه فارغ التحصیل شده اند حدود ۶۶ هزار دلار و افراد با تجربه کاری بالا که معمولاً بالای ۲۰ سال را افراد با تجربه کاری بالا می دانیم، درآمد بالای ۱۴۹ هزار دلار در سال به دست می آورند. طبیعتا برای ورود به بازار کار این کشور، علاوه بر تحصیلات دانشگاهی به مهارت نیز نیاز است. متخصصان این رشته باید سعی کنند دوره های مختلف خارج از دانشگاه را گذرانده و تجربیات کاری نیز بیاندوزند.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به اتریش

اتریش نیز مانند آلمان بعنوان یکی از اصلی ترین قدرت های صنعتی و اقتصادی اتحادیه اروپا شناخته می‌ شود و بازار کار رشته های فنی مهندسی در این کشور بسیار مناسب است. این کشور صنعتی نیز در فناوری اطلاعات از کشورهای پیشرو به شمار می‌ رود و به همین جهت عده زیادی مشتاق مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به اتریش هستند. دلایل مختلفی برای استقبال از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به اتریش می توان ذکر نمود. یکی از اصلی ‌ترین آنها مناسب بودن درآمدها در این کشور نسبت به هزینه های زندگی در آن است. همچنین باید در نظر داشت آرامش و کیفیت زندگی در شهرهای اتریش در دنیا مثال زدنی است و به همین جهت برای افرادی که قصد دارند در کشوری با بالاترین کیفیت زندگی ساکن باشند، اتریش می تواند بهترین گزینه به حساب آید.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئیس

سوئیس نیز یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور در زمینه رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد مهندسان فناوری اطلاعات نیز به همین صورت است. بسیاری سوئیس را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات نیز می دانند. سوئیس اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار متخصصان آی تی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئیس نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئیس، درآمد مناسب متخصصان آی تی در این کشور است. در حال حاضر به طور میانگین درآمد مهندس فناوری اطلاعات در سوئیس 5000 هزار یورو در ماه می باشد که درآمد بسیار خوبی است. کمترین میزان درآمد مهندسان آی تی در سوئیس متعلق به افراد با سابقه کاری زیر 1 سال بوده و حدود 2100 یورو است و بیشترین میزان نیز به مهندسان با تجربه تعلق دارد که بیش از 7250 یورو در ماه است. با مقایسه این ارقام با هزینه های زندگی در این کشور می توان دریافت که سطح رفاه بسیار مناسبی در انتظار مشتاقان استفاده از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئیس می باشد.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به انگلیس

انگلیس یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور در زمینه تمامی رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد مهندسان آی تی نیز به همین صورت است. بسیاری هلند را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات نیز می دانند. انگلیس اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار آی تی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به انگلیس نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به انگلیس، درآمد مناسب متخصصان برنامه نویسی در این کشور است. در حال حاضر به طور میانگین درآمد مهندس فناوری اطلاعات در انگلیس 5000 هزار پوند در ماه می باشد که درآمد بسیار خوبی است. کمترین میزان درآمد برنامه نویسان در انگلیس متعلق به افراد با سابقه کاری زیر 1 سال بوده و حدود 2400 پوند است و بیشترین میزان نیز به مهندسان با تجربه تعلق دارد که بیش از 7750 پوند در ماه است. با مقایسه این ارقام با هزینه های زندگی در این کشور می توان دریافت که سطح رفاه بسیار مناسبی در انتظار مشتاقان استفاده از فرصت مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به انگلیس می باشد.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئد

سوئد، کشور صنعتی منطقه اسکاندیناوی نیز یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور نیز در زمینه رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد مهندسان آی تی نیز به همین صورت است. بسیاری سوئد را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات نیز می دانند. سوئد اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار آی تی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئد نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به سوئد، درآمد مناسب متخصصان آی تی در این کشور است.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به نیوزلند

هلند یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور در زمینه رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد مهندسان آی تی نیز به همین صورت است. بسیاری نیوزلند را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات نیز می دانند. نیوزلند اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار آی تی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به نیوزلند نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به نیوزلند، درآمد مناسب متخصصان آی تی در این کشور است. در حال حاضر به طور میانگین درآمد مهندس فناوری اطلاعات در نیوزلند 4000 هزار دلار در ماه می باشد که درآمد بسیار خوبی است.

 

مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به هلند

هلند یکی از کشورهای بسیار مناسب برای مهاجرت متخصصان مشاغل فنی و مهندسی به شمار می رود. سطح دانشگاه های این کشور در زمینه رشته های فنی مهندسی نیز بسیار بالاست و صد البته افرادی که قصد دارند به عنوان مهندس وارد بازار کار این کشور شوند، باید دانشی در سطح تقریبا برابر با دانش آموختگان دانشگاه های این کشور داشته باشند و در مورد مهندسان آی تی نیز به همین صورت است. بسیاری هلند را بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات نیز می دانند. هلند اکوسیستم بسیار مناسبی برای رشد مشاغل مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و از این رو بازار کار آی تی در این کشور دورنمای بسیار روشنی دارد. به همین علت نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به هلند نیز در سال های اخیر بشدت بالا رفته است. دیگر علت بالا رفتن نرخ مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات به هلند، درآمد مناسب متخصصان برنامه نویسی در این کشور است.

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری متخصصان مشاغل مختلف از جمله مهندسان فناوری اطلاعات در کلیه کشورهای دنیا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • بهترین کشور برای مهاجرت مهندس فناوری اطلاعات



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top