info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا

هنرمندان از دسته مشاغل و حرفی محسوب می شوند که در برخی کشورهای دنیا مورد حمایت های خاص قرار می گیرند. از این رو اشتیاق به مهاجرت در میان آن ها بسیار دیده می شود. اما شرایط اقامت و دریافت مزیت های حمایتی در کشورهای مختلف برای هنرمندان یکسان نیست. ایالات متحده آمریکا از بهترین مقاصد مهاجرتی برای هنرمندان به حساب می آید. در این مطلب به شرایط دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا اشاره می نماییم.



هنرمندان برای اخذ اقامت آمریکا باید حداقل مدرک تحصیلی دیپلم را داشته باشند. برای این منظور هیچ  محدودیت سنی در نظر گرفته نشده است. همچنین برای اعطای اقامت به هنرمندان، مدرک زبان نیز از آنان خواسته نمی شود که خود می تواند یکی از اصلی ترین مزایای اقامت هنرمندان در آمریکا به شمار آید.

همچنین برای دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا، می بایست این عزیزان سابقه کاری خود در زمینه هنری را نیز از طرق زیر به اثبات برسانند:

- ارائه تاییدیه از خانه هنرمندان برای اثبات هنرمند بودن

- ارائه نامه کتبی دال بر همکاری با گروهی از همکاران در زمینه هنری مورد نظر که اثبات کننده توانایی های شخص متقاضی است.

- ارائه قراردادهای کتبی برای انجام فعالیت های هنری (در صورت وجود)

هنرمندان برای گرفتن ویزای اولیه اقامت در آمریکا باید حداقل 10 هزار دلار آمریکا تمکن مالی اثبات نمایند تا ویزای دو ساله به آنان تعلق گیرد. پس از پایان 2 سال، این افراد می توانند در صورتی که بیش از 50 درصد زمان مذکور را در خاک کشور ایالات متحده آمریکا حضور داشته و قوانین را نیز نقض نکرده باشند، برای دریافت اقامت دائم تقاضا دهند. امکان اخذ پاسپورت و شهروندی این کشور نیز برای این افراد پس از 3 سال فراهم خواهد بود.

از دیگر مزایای دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا، امکان پیوستن همزنان همسر و فرززندان مجرد زیر 20 سال این افراد به آنان در این کشور است. همسر و فرزندان آنان امکان تحصیل در آمریکا را نیز خواهند داشت  که با توجه به بالا بودن سطح علمی و آموزشی و اعتبار موسسات آموزشی و دانشگاه های این کشور، این مورد به تنهایی یک مزیت بسیار عالی به حساب می آید. اگر فزرندان این افراد در سن مدرسه باشند، می توانند به صورت رایگان در مدارس این کشور به تحصیل مشغول شوند. همسر این افراد نیز اجازه کار به صورت تمام وقت یا پاره وقت در این کشور پیشرفته را به دست می آورد. علاوه بر آمریکا فرصت اقامت هنرمندان در کانادا نیز بسیار مورد استقبال است که در مطلبی دیگر در این سایت به آن پرداخته شده است.

 

 

موسسه مهاجرتی بین المللی پرگاس پارس با همکاری وکلای مجرب آماده ارایه مشاوره در خصوص انواع ویزای کار و اقامت کاری هنرمندان رشته های مختلف و متخصصان مشاغل دیگر در کلیه کشورهای دنیا از جمله آمریکا می باشد. برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل فرموده یا فرم مشاوره را پر نمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top