info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

مقالات

  • هزینه زندگی در امارات

    1401/05/03 - 07:20:14
    هزینه زندگی در امارات

    کشور توریستی و پیشرفته امارات سالهاست به یکی از مقاصد اصلی مهاجرت در سراسر دنیا تبدیل گردیده است. اقتصاد این کشور در شرایطی کاملا رو به رشد قرار دارد و فرصت های شغلی برای افراد ماهر خارجی در این کشور یافت می شود. همچنین عده زیادی به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات این کشور می پردازند. علاوه بر این دانشگاه های بین المللی خوبی نیز در این کشور وجود دارد و بسیاری از دانشجویان بین المللی از جمله جوانان ایرانی، این کشور را برای تحصیل خود انتخاب می کنند. در میان هموطنان عزیزمان اشتیاق بالایی به اقامت در این کشور از طرق مختلف دیده می شود. از این رو آشنایی با هزینه زندگی در امارات می تواند برای کلیه این عزیزان بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • اصطلاحات پرکاربرد مهاجرت به ترکیه

    1401/04/30 - 06:08:39
    اصطلاحات پرکاربرد مهاجرت به ترکیه

    در سال های اخیز عده زیادی از هموطنانمان که به مهاجرت می اندیشند، ترکیه را از گزینه های اصلی پیش روی خود می دانند. این کشور توریستی که همسایه غربی کشورمان است شرایط مناسبی برای اقامت اتباع خارجی در نظر گرفته و نه تنها ایرانیان، بلکه اتباع بسیاری از کشورها نیز به اقامت در این کشور، تمایل نشان می دهند. در این مطلب به اصطلاحات پرکاربرد مهاجرت به ترکیه که مشتاقان اقامت در این کشور باید با آن ها آشنایی داشته باشند، اشاره خواهیم نمود.

    ادامه مطلب ...
  • دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا

    1401/04/29 - 05:47:07
    دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا

    هنرمندان از دسته مشاغل و حرفی محسوب می شوند که در برخی کشورهای دنیا مورد حمایت های خاص قرار می گیرند. از این رو اشتیاق به مهاجرت در میان آن ها بسیار دیده می شود. اما شرایط اقامت و دریافت مزیت های حمایتی در کشورهای مختلف برای هنرمندان یکسان نیست. ایالات متحده آمریکا از بهترین مقاصد مهاجرتی برای هنرمندان به حساب می آید. در این مطلب به شرایط دریافت اقامت هنرمندان در آمریکا اشاره می نماییم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در کویت

    1401/04/27 - 05:02:05
    هزینه زندگی در کویت

    کشور ثروتمند و نفتی کویت، دهه های متمادی است که به عنوان یکی از بهترین مقاصد مهاجرت به ویژه مهاجرت کاری شناخته می شود. سطح درآمدها و رفاه اجتماعی در این کشور ثروتمند، بسیار بالاست. نکته مهم دیگر در مورد این کشور، ارزشمند بودن دینار کویت، پول ملی این کشور است. بر این اساس، بسیاری افراد با چند سال کار در کشور کویت، سرمایه ای عالی برای آینده خود و خانواده شان جمع می کنند. در میان هموطنان عزیزمان به ویژه متخصصان رشته های بخش سلامت، اشتیاق زیادی به ورود به بازار کار کشور کویت دیده می شود. از این رو آشنایی با هزینه زندگی در کویت می تواند برای این عزیزان بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • کیملیک ترکیه چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

    1401/04/25 - 06:30:00
    کیملیک ترکیه چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

    در سال های اخیر عده قابل ملاحظه ای از هموطنانمان در ترکیه مقیم شده اند و در این کشور به زندگی می پردازند. روش های مختلفی برای اخذ اقامت موقت و دائم کشور ترکیه وجود دارد که این عزیزان نیز از همین طرق در کشور همسایه غربی مان مقیم شده اند. از آنجا که بسیاری دیگر از هموطنانمان نیز در تکاپوی مهاجرت به ترکیه هستند، در این مطلب به یک مورد مهم و کاربردی برای این عزیزان  می پردازیم که کیملیک ترکیه چیست و چگونه می توان آن را دریافت کرد؟

    ادامه مطلب ...
  • نحوه گرفتن دیپلم آبی روسیه

    1401/04/15 - 06:21:00
    نحوه گرفتن دیپلم آبی روسیه

    کشور روسیه در سال های اخیر به عنوان یکی از اصلی ترین مقاصد تحصیلی جوانان ایرانی به حساب آمده است. علل متعددی از جمله هزینه نسبتا مناسب تحصیل در این کشور، عدم وجود مشکل در مسیر اخذ ویزای دانشجویی برای دانشجویان ایرانی در این کشور و اعتبار مناسب دانشگاه های روسیه، موجب اقبال دانشجویان ایرانی به تحصیل در این کشور پهناور شده است. در این مطلب قصد داریم برای مشتاقان تحصیل در این کشور، نحوه گرفتن دیپلم آبی روسیه را شرح دهیم.

    ادامه مطلب ...
  • هزینه زندگی در قطر

    1401/04/13 - 06:21:00
    هزینه زندگی در قطر

    کشور ثروتمند قطر با تکیه بر درآمد سرشار نفت و گاز، در سال های اخیر گام های سریعی را در مسیر توسعه برداشته و برای دستیابی به توسعه پایدار به نیروی کار متخصص  نیاز مبرمی داشته، از این رو به عنوان یکی از مقاصد محبوب مهاجرت برای نیروهای کار متخصص از سراسر جهان شناخته شده است. حاکمان این کشور جاه طلبی فراوانی برای نشان دادن قطر به سرمایه گذاران از سراسر دنیا داشته اند و در این مسیر حتی اقدام به اخذ میزبانی جام جهانی فوتبال در سال 2022 نیز نموده اند که برگزار چنین رویدادی نیز به خودی خود موجب ایجاد فرصت های شغلی فراوانی در این کشور کوچک واقع در خلیج همیشه فارس شده است. در میان هموطنان عزیزمان به ویژه متخصصان رشته های بخش سلامت، اشتیاق زیادی به ورود به بازار کار کشور قطر دیده می شود. از این رو آشنایی با هزینه زندگی در قطر می تواند برای این عزیزان بسیار کاربردی باشد که در این مطلب به تفصیل به آن خواهیم پرداخت.

    ادامه مطلب ...
  • خرید ملک در قبرس شمالی

    1401/03/01 - 05:55:37
    خرید ملک در قبرس شمالی

    کشور قبرس شمالی در آب های مدیترانه واقع شده و پایتخت این کشور شهر نیکوزیا می باشد که حدود 200 هزار نفر جمعیت دارد . این کشور از جنوب با مصر، از غرب با یونان، از شرق با سوریه و از شمال با ترکیه هم مرز است . قبرس شمالی به دلیل برخورداری از آب و هوای مناسب و معتدل به یکی از مقاصد جذاب برای گردشگری و توریسم نیز تبدیل شده است. شهر ساحلی گیرنه قبرس را می توان یکی از قشنگ ترین شهر های ساحلی دریای مدیترانه دانست که به سبب معماری منحصر به فرد داخلی شهر و منظره مشرف به دریایی که دارد این شهر را به یکی از مقاصد اصلی سرمایه گذاران خارجی مبدل ساخته است . به دلیل رشد بالای سرمایه گذاری های مالی در قبرس شمالی این کشور  به یکی از کشور های جذاب در زمینه خرید ملک تبدیل شده است.

     

    ادامه مطلب ...
  • بهترین کشور برای مهاجرت عکاسان

    1400/11/04 - 18:27:54
    بهترین کشور برای مهاجرت عکاسان

    عکاسان از اقشار با استعداد جامعه به شمار می ‌روند که شرایط کاری خاص خود را دارند که در برخی از کشورهای دنیا بیشتر مورد حمایت قرار گرفته و از شرایط اقتصادی مناسب ‌تری برخوردار می باشند. همچنین شرایط پیشرفت در رشته‌ های هنری مختلف در کشورهای مختلف دنیا یکسان نیست و به همین جهت عده زیادی از عکاسان رشته ‌های مختلف از جمله در کشور عزیزمان ایران برای دستیابی به شرایط زندگی و درآمدی بهتر و همچنین پیشرفت در زمینه هنری خود به مهاجرت می‌اندیشند. اما همانطور که برای مشاغل دیگر نیز ذکر شد، عکاسان نیز نباید مهاجرت را هدف اصلی برای خود در نظر بگیرند و حتماً باید مهاجرت به عنوان یک وسیله برای دستیابی به شرایط بهتر زندگی و آینده بهتر کاری برای آنان منظور داشته شود. به همین جهت پیش از هر اقدامی این عزیزان باید شرایط کشورهای مختلف برای اعطای اقامت و همچنین شرایط درآمدی رشته خود در آن کشورها را مورد مقایسه قرار دهند و بسته به شرایط خود بهترین کشور برای مهاجرت عکاسان را انتخاب نموده و سپس اقدام نمایند.

    ادامه مطلب ...
  • مهاجرت بدون سرمایه گذاری با روش خود حمایتی

    1400/11/02 - 18:02:01
    مهاجرت بدون سرمایه گذاری با روش خود حمایتی

    تقریبا تمامی روش های اخذ اقامت و مهاجرت به کشورهای دیگر دنیا با سرمایه گذاری زیاد و انتقال سرمایه فرد متقاضی از کشور مبدا به کشور مقصد نیازمند است. بعنوان مثال اخذ اقامت از طریق خرید ملک یا سرمایه گذاری در ثبت شرکت در تمامی کشورها، با انتقال سرمایه زیادی به کشور مقصد، ممکن می شود، یا حتی برای اخذ اقامت از طریق تحصیل در اکثر کشورهای دنیا نیز به هزینه کردن چند 10 هزار دلار نیاز است. اما اگر فرد متقاضی بخواهد از طریق روش خود حمایتی، اقامت کشوری دیگر را بدست آورد، می تواند بدون انتقال سرمایه کلان به کشور مقصد، به این مهم دست یابد. در این مطلب به شرایط مهاجرت بدون سرمایه گذاری با روش خود حمایتی اشاره نماییم.

    ادامه مطلب ...
طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top