info@pergasvisa.com
موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

موسسه حقوقی بین المللی پرگاس پارس

شماره ثبت 44497

ویزای 489 استرالیا

ویزای ۴۸۹ استرالیا ویزای اقامت موقتی ست که مختص متقاضیانی که با وجود داشتن مهارت های لازم و مورد نیاز نتوانستند امتیاز حداقل ۶۵را برای اقدام از طریق ویزای ۱۸۹ استرالیا و یا ویزای ۱۹۰ استرالیا کسب نمایند. ویزای ۴۸۹ استرالیا به طور مشروط به متقاضی اجازه اقامت موقت ۴ ساله، زندگی، کار و تحصیل در استرالیا را می دهد. در ویزای ۴۸۹ استرالیا، متقاضی بواسطه حمایت یکی از بستگان ساکن در مناطق کم جمعیت یا خاص استرالیا و یا اسپانسریِ یک ایالت کم جمعیت با توجه به لیست نیروی کار مشاغل مورد نیاز آن منطقه می تواند برای این ویزا درخواست نموده که در صورت موافقت با درخواست وی، متقاضی می بایست دو سال اول اقامت خود را لزوما در ایالتی که بستگان حامی اش در آن حضور دارند و یا ایالتی که اسپانسر شیپی وی را قبول نموده زندگی و حداقل یک سال در آن به صورت تمام وقت کار نماید و تنها در چنین شرایطی درخواست اقامت استرالیا از طریق ویزای 489 استرالیا می تواند با احراز باقی موارد به اقامت دائم این کشور منجر شود.



ویزای ۴۸۹ استرالیا از بسیاری جهات مانند کسب امتیاز حد نصاب، همانند ویزای ۱۹۰ استرالیا و ویزای ۱۸۹ استرالیاست. از اصلی ترین موارد تاثیر گذار در کسب امتیاز برای ویزای ۴۸۹ استرالیا می توان به مواردی همچون داشتن حداکثر ۴۵ سال سن، دعوتنامه از ایالت مورد نظر و یا یکی از بستگان ساکن در مناطق خاص و یا ایالت های کم جمعیت استرالیا ( این مورد خود دارای ۱۰ امتیاز می باشد)، سابقه کار لازم در یکی از حرفه های مورد نیاز در لیست اعلامی برای ویزای ۴۸۹ استرالیا و مرتبط با تحصیلات، مدرک زبان انگلیسی مورد نیاز آیلتس، تافل و یا همانند آن، سلامت جسمی، عدم سوء سابقه، نداشتن بدهی به دولت استرالیا و ارائه EOI اشاره نمود.

فرآیند بررسی این ویزا بسته به تکمیل صحیح مدارک ۷ الی ۱۰ ماه زمان برده و هزینه آن برای فرد درخواست دهنده اصلی 4045 دلار استرالیاست. ویزای ۴۸۹ استرالیا نیز همانند دیگر ویزاها، مزایا و معایبی را به همراه دارد. برای مثال یکی از مزایای ویزای 489 استرالیا امکان همراهی همسر و فرزندان ِدرخواست دهنده و نیز امکان مسافرت به داخل و یا خارج استرالیا تا زمان اعتبار ویزا  بوده و از معایب آن جدا از لزوم اقامت دو ساله در ایالت پذیرش شده ی اولیه و نیز یکسال کار تمام وقت در آن، می توان به عدم تعلق گرفتن برخی خدمات مانند بیمه سلامت اشاره داشت.

طبق اطلاعات سایت وزارت کشور استرالیا، از تاریخ ۱۶ نوامبر سال ۲۰۱۹ مصادف با ۲۵ آبان ماه سال ۱۳۹۸ درخواست های جدید متقاضیان برای ویزای ۴۸۹ استرالیا بسته شده و اقدام از طریق این نوع ویزا دیگر امکان پذیر نمی باشد. علاقمندان برای اقدام می توانند از طریق ویزای 491 استرالیا اقدام نمایند.

 

 

جهت اخذ اطلاعات بیشتر و اخذ وقت مشاوره جهت انواع ویزا و اقامت و ویزای کار استرالیا و سایر کشورها با شماره موسسه تماس حاصل فرمایید یا فرم مشاوره را پر فرمایید:

021-88662180

فرم مشاوره

اینستاگرام ماکانال ما

  • ویزای 489 استرالیا



مطالب مرتبط

طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top